از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سیاه شدن صفحه در برنامه شاد – راهنمای درست کردن سیاه شدن صفحه در برنامه شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سیاه شدن صفحه در برنامه شاد - راهنمای درست کردن سیاه شدن صفحه در برنامه شاد

 

از مشکلات شایع که اخیرا برای اکثر کاربران برنامه شاد ایجاد شده است ، سیاه شدن صفحه در زمان ارسال تکالیف درسی به معلم یا زمان اجرای لایو است و عملا استفاده از برنامه در این حالت غیر ممکن می شود. در این مطلب قصد داریم که دلایل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد را بررسی کنیم و به آموزش نحوه رفع این مشکل در نسخه های اندروید و وب شاد بپردازیم.

راهنمای درست کردن سیاه شدن صفحه در برنامه شاد

گزارش های زیادی از سوی معلمان و دانش آموزان مبنی بر بروز مشکل در عملکرد برنامه شاد به دست رسیده است این مشکل مربوط به نمایش تصویر سیاه در برنامه می باشد که اکثرا هنگام اجرای لایو یا گفتگو با مخاطبان اتفاق می افتد و پس از آنکه صفحه سیاه می شود ، برنامه اصطلاحا هنگ می کند.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و … مواجه هستید ، می توانید در سریع ترین زمان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دلایل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد

سیاه شدن صفحه در برنامه شاد دلایل مختلفی دارد از جمله :

  • دانلود برنامه شاد از سایت های متفرقه
  • مشکل در احراز هویت
  • استفاده بیش از حد از برنامه شاد
  • عضویت در کانال ها و گروه های درسی متفرقه
  • پر شدن حافظه ذخیره سازی برنامه
  • استفاده از نسخه قدیمی شاد
  • مشکل در اتصال اینترنت
  • دانلود فایل های خراب و ویروسی در برنامه
  • روشن بودن فیلتر شکن
  • و …

حتما آخرین نسخه شاد جدید را از سایت مرجع یعنی سایت shad.ir دانلود کنید و از مراجعه به سایت های متفرقه جهت دانلود برنامه خودداری نمایید.

در مورد نحوه رفع سیاه شدن صفحه در برنامه شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

رفع مشکل سیاه شدن صفحه شاد

  • اگر نصب برنامه شاد را از قبل انجام داده اید آن را بروزرسانی کنید زیرا نسخه قدیمی مشکلات زیادی داشته است که در بروزسانی جدید این مشکلات رفع شده اند.
  • فقط در زمان های برگزاری کلاس ها از برنامه شاد استفاده کنید. ورود و خروج بیش از حد به داخل برنامه در طول روز ، باعث ایجاد اختلالاتی می شود.
  • اگر هنگام ارسال تکالیف درسی به معلم ، چت کردن در گروه های درسی یا دوستان ، هنگام تماشای لایو ، هنگام تماس تصویری و صوتی و …. صفحه برنامه شاد سیاه شد یکبار کامل از برنامه خارج شوید و پس از چند دقیقه مجددا وارد برنامه شاد شوید احتمالا اختلال حل شود اما در صورتی که باز هم صفحه سیاه شد ، برنامه را از گوشی یا کامپیوتر خود کامل حذف نصب کنید و مجددا با مراجعه به سایت shad.ir آن را دانلود و دوباره نصب نمایید.
  • حتما اتصال اینترنت گوشی یا کامپیوتر خود را بررسی کنید که ضعیف نباشد یا زمان و حجم بسته اینترنتی تان به پایان نرسیده باشد. در ضمن برای ورود به برنامه شاد حتما باید فیلتر شکن خاموش باشد و اگر روشن است ، آن را خاموش کنید و مجددا وارد برنامه شوید.
  • سیستم عامل لازم برای استفاده از shabake shad  اندروید با نسخه 4.4 به بالا می باشد و اگر اندروید گوشی شما پایین تر است ، برای ورود به برنامه شاد با اختلال مواجه می شوید.
  • با ورود به بخش حافظه ذخیره سازی در تنظمیات شاد ، فایل های اضافی را حذف کنید.
  • نکته آخر اینکه سعی داشته باشید از طریق یک دستگاه به برنامه شاد متصل شوید و اگر با یک شماره تلفن مشترک هم از طریق دانلود اپلیکیشن شاد در گوشی و از هم طریق وب شاد به برنامه متصل هستید ، یکی را غیر فعال کنید.

تماس با واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد

راهنمای درست کردن سیاه شدن صفحه در برنامه شاد

 

اگر با تمام توضیحات فوق مشکل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد حل نشد ، می بایست با کارشناسان واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. البته به دلیل تماس مکرر دانش آموزان و کاربران برنامه شاد با کارشناسان واحد پشتیبانی ، خطوط تماس اکثرا اشغال هستند و در صورت تمایل می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشکلتان سریع تر بررسی و حل شود.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • علت سیاه شدن صفحه برنامه شاد چیست ؟

این مشکل مربوط به خود برنامه است و اکثر کاربران مخصوصا کاربرانی که زیاد از برنامه شاد استفاده می کنند ، با این مشکل روبرو هستند.

  • جگونه می توان مشکل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد را رفع کرد ؟

راه حل ساده برای رفع این مشکل، خروج از برنامه و ورود مجدد است.

  • آیا در صورت به روز رسانی برنامه شاد ، مشکل سیاه شدن صفحه حل می شود ؟

اگر از نسخ قدیمی برنامه شاد استفاده می کنید حتما آن را بروزرسانی کنید تا مشکلات مربوط به برنامه قدیمی رفع شوند.

  • آیا در صورت حذف برنامه شاد و نصب دوباره آن ، امکان ورود به کلاس ها وجود دارد ؟

دانش آموزان و معلمان مجاز به ترک گروه در شاد نیست اما در صورتی که ناخواسته از شاد خارج شوید ، می توانید با احراز هویت مجدد وارد کلاس های درسی خود شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  افزودن دانش آموز به کلاس در شاد - راهنمای افزودن دانش آموز به کلاس در سامانه شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر