از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1403 📞 سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم برای تمامی استان ها مشترک است و دانش آموزان پایه ششم ابتدایی که علاقه مند به تحصیل در مدرسه تیزهوشان هستند ، برای شرکت در آزمون ابتدا باید ثبت نام اینترنتی آزمون را در سایت معرفی شده‌ از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان انجام دهند و سپس منتظر برگزاری آزمون باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم ضمن معرفی سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1403، نحوه ثبت نام و تکمیل فرم تقاضانامه در این سامانه را نیز شرح دهیم. همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آدرس سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی انجام می گیرد و سامانه ثبت نام هم از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تعیین می شود. سال های قبل آدرس سامانه ثبت نام این آزمون ، سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir بود و امسال هم احتمالا طبق روال سال های قبل ، ثبت نام در این سامانه انجام گیرد.

مرتبط بخوانید : منابع آزمون تیزهوشان ششم

زمان مراجعه به سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی

لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در یک بازه زمانی مشخص در سایت فعال می شود و دانش آموزان فقط در زمانبندی تعیین شده‌ از سوی سازمان مجازند که وارد سایت شده‌ و مراحل ثبت نام را انجام دهند. سال گذشته زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از تاریخ 15 الی 25 فروردین ماه بود و برای سال 1403 هم پیش بینی می شود اواسط فروردین ماه ثبت نام آغاز شود و تا دو هفته نیز لینک ثبت نام در سایت فعال باشد.

مرتبط بخوانید : سوالات هوش آزمون تیزهوشان ششم 

نحوه نام نویسی آزمون در سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت my.medu.ir قابل پیگیری می باشد و دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هم از طریق این سایت دسترسی دارد. برای شروع مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سایت مذکور ابتدا باید دفترچه راهنما را دانلود کنید و با مطالعه آن ، از شرایط و ضوابط شرکت در آزمون مطلع گردید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1403 📞 راهنمای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان

نتایج ازمون تیزهوشان دهم

سپس در صفحه اول سامانه نیاز است که کد ملی دانش آموزان و همچنین شماره شناسنامه درج شود. پس از ورود به داشبورد اصلی ، با انتخاب گزینه “استعدادهای درخشان پایه هفتم” می توان مراحل ثبت نام را آغاز کرد.

اولین مرحله ثبت نام در آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی ، مطالعه تعهدنامه و تایید آن است که باید تیک گزینه “تمامی موارد توافق نامه را به دقت مطالعه کرده‌ و موافقت خود را با تمامی بندهای آن اعلام می کنم” فعال شود.

در صفحه بعد باید از بخش مدیریت گزینه “ویرایش” انتخاب شود تا فرم پیش نویس ثبت نام نمایش داده‌ شود. در فرم ثبت نام نیاز به درج اطلاعات درخواستی شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، معدل سال گذشته و … می باشد. همچنین باید یک قطعه عکس 4*3 با فرمت jpg در سایت اسکن شود و سپس گزینه “ذخیره” انتخاب گردد.

بعد از مراحل فوق ، رسید اولیه ثبت نام قابل روئت است که لازم است از آن پرینت تهیه شود. آخرین مرحله ثبت نام هم واریز هزینه می باشد که ممکن است زمان واریز هزینه در همان زمانبندی ثبت نام باشد. اما امکان دارد در زمانی نزدیک به برگزاری آزمون مجدد فرصتی فراهم شود تا داوطلبان هزینه ثبت نام را هم بپردازند.

پشتیبانی سامانه ثبت نام تیزهوشان 

همانطور که در مطلب مطالعه کردید ، برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم در سامانه مای مدیو ، نیاز به رمز همگام یا رمز مدرسه نیست و فقط با ارائه مشخصات شناسنامه ای دانش آموز می توان به پنل کاربری او دسترسی پیدا کرد. بعد از ورود به پنل هم باید هزینه را بپردازید و فرم را تکمیل نمایید. چنانچه در ورود به سامانه و ثبت نام آزمون تیزهوشان با مشکلی مواجه شدید ، می توانید از مشاوران ما در مرکز تحصیلی پاسخ با ما ، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مرتبط بخوانید : زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

سوالات شما

  • سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کدام سامانه است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم در سایت my.medu.ir انجام می گیرد. 

  • برای ثبت نام آزمون در سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم چه مدارکی نیاز است ؟

کدملی دانش آموز ، رمز همگام ، عکس 4*3 و … از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر