از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402 – راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت علوم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد

 

کنکور کارشناسی ارشد 1402 در روزهای 11 و 12 اسفندماه برگزار خواهد شد و داوطلبانی که ثبت نام این آزمون را در موعد مقرر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام داده اند ، برای حضور در جلسه کنکور لازم است کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402 چند روز قبل از برگزاری آزمون است و از طریق سایت سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. در این مطلب می خواهیم راهنمای کامل دریافت کارت ازمون ارشد را ارائه کنیم لطفا با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402 

با توجه به اینکه کنکور کارشناسی ارشد 1402 در روزهای 11 و 12 اسفند ماه برگزار خواهد شد ، زمان انتشار کارت ورود به جلسه این آزمون در تاریخ 8 اسفند ماه خواهد بود و داوطلبان تا 12 اسفند ماه فرصت دارند به سایت سنجش مراجعه کنند و کارت را دریافت نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر می شود و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته کنکور ارشد در دانشگاه های سراسری و آزاد را دارند ، باید برای حضور در جلسه آزمون کارت خود را به همراه داشته باشند. همچنین برای اطلاع از آدرس حوزه امتحانی ، دریافت کارت ورود به جلسه الزامی است.

جهت دریافت کارت ورود به جلسه ارشد به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و سپس در منوی سمت راست سامانه گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته روانشناسی بالینی - سال 1400 و سالهای گذشته

پس از ورود به صفحه کنکور کارشناسی ارشد بر روی لینک “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 (کارت ورود به جلسه آزمون)” کلیک کنید و سپس گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب نمایید تا به صفحه دریافت کارت هدایت شوید.

در قدم بعدی با یکی از دو روش موجود می توانید کارت را دریافت کنید. برای دریافت کارت از روش اول نیاز به شماره پرونده 7 رقمی و کدپیگیری ثبت نام است و برای دریافت کارت از روش دوم به شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد داوطلب نیاز است.

فراموشی اطلاعات دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402 

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم از سایت سنجش لازم است حتما شماره پرونده خود را داشته باشید و در صورت فراموشی اطلاعات ، می توانید در سایت سنجش درخواست ارسال کنید و پس از آنکه اطلاعاتتان را بازیابی کردید ، کارت را دریافت نمایید.

جهت ارسال درخواست در سایت سنجش لازم است در سیستم پاسخگویی این سامانه عضو شوید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که به ایمیل شما ارسال می شود ، عضو سیستم پاسخگویی شوید و سپس درخواست خود را مبنی بر فراموشی اطلاعات ارسال کنید.

مرتبط بخوانید : بازیابی اطلاعات کنکور ارشد

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402

داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، معدل آنها مشخص نشده بود و در فرم ثبت نام کنکور معدل حدودی درج کرده بودند ، لازم است در زمان دریافت کارت ورود به جلسه فرم ثبت نام را از سایت سنجش دریافت کنند و بخش معدل را ویرایش نمایند.

لازم به ذکر است که در صورت عدم ویرایش معدل و مغایرت معدل درج شده در فرم ثبت نام با معدل واقعی شما ، برای ثبت نام دانشگاه با مشکل مواجه خواهید شد و حتی امکان دارد دانشگاه ثبت نام شما را انجام ندهد.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد بدون آزمون استاد محور 📞 کارشناسی ارشد بدون کنکور استاد محور 1402

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد

پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد باید تمام اطلاعات درج شده بر روی آن را به دقت بررسی کنید و هیچ یک از مشخصات شما در آن به اشتباه درج نشده باشد. اگر در عکس ، معدل کاردانی و کارشناسی ، سهمیه ثبت نامی ، سال تولد و … اشتباهی وجود داشته باشد ، لازم است از طریق سایت سنجش و یا مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص ، این اشتباهات را ویرایش کنید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد و رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

اشتباهات عکس و سهمیه فقط با مراجعه به باجه های رفع نقص سایت سنجش قابل رفع است اما اگر در بندهای نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه ، کد ملی ، معدل کاردانی و کارشناسی ، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی اشتباهی را مشاهده کردید ، می توانید به قسمت ویرایش اطلاعات سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و آنها را اصلاح نمایید.

سوالات متداول

  • کارت ورود به جلسه ارشد کی میاد ؟

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد از تاریخ 8 اسفند ماه است.

  • در صورت فراموشی شماره پرونده ، چگونه می توان کارت ورود به جلسه ارشد را دریافت کرد ؟

اگر شماره پرونده خود را فراموش کرده اید ، در سایت سنجش درخواست ارسال کنید و آن را بازیابی نمایید.

  • در صورت وجود اطلاعات اشتباه بر روی کارت ورود به جلسه ، چگونه آنها را اصلاح کنیم ؟

اصلاح اشتباهات کارت ورود به جلسه ارشد با مراجعه به باجه رفع نقص امکان پذیر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور از طریق طرح استعداد درخشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر