از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد فراگیر پیام نور زبان – آموزش ، مترجمی و زبان و ادبیات انگلیسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد فراگیر پیام نور زبان

 

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای رشته های مختلفی برگزار می شود و داوطلبان می توانند یکی از رشته های ارائه شده را انتخاب کنند و با مطالعه منابعی که معرفی شده است ، خود را برای حضور در آزمون آماده کنند. رشته های زبان نیز در میان رشته های ارشد فراگیر پیام نور قرار دارند و پر متقاضی هم هستند. این رشته ها توسط تعداد زیادی از واحدهای دانشگاه پیام نور با ظرفیت پذیرش مناسب ارائه می گردند و شما می توانید با بررسی دفترچه ، از لیست این واحدها مطلع گردید. در این مطلب می خواهیم شرایط و راهنمای شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور زبان را بررسی نماییم. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور زبان

درباره زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور لازم است به اطلاع شما برسانیم که سال گذشته زمان ثبت نام در اسفندماه بوده است. زمان ثبت نام را سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می کند و برای امسال فعلا تاریخ دقیق نام نویسی اعلام نشده است. می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و اخبار مربوط را پیگیری کنید.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور 

شرایط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور زبان

برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور زبان باید از شرایط این آزمون مطلع گردید. شرایط شامل ارائه مدرک تحصیلی ، تهیه منابع آزمون و … است. ثبت نام این آزمون با مدرک لیسانس انجام می گیرد و شما با ارائه این مدرک می توانید در رشته های مورد علاقه خود ، ثبت نام و انتخاب رشته کنید همچنین آزمون مذکور شرط معدل ندارد اما معدل مدرک لیسانس به میزان 20 درصد از نمره نهایی شما را تشکیل می دهد.

احتمالا این را هم بپسندید  پایان نامه کارشناسی ارشد ، راهنمای انتخاب و نگارش + دانلود نمونه pdf

لیست رشته ها و منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور زبان

رشته های گروه زبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور شامل رشته های آموزش زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی هستند. هر یک از این رشته ها دارای دروس و منابع مطالعاتی متفاوت هستند که می توانید با مطالعه دفترچه از آنها اطلاع یابید.

مرتبط بخوانید : ارشد فراگیر مهندسی پزشکی

لیست دروس امتحانی هر یک از رشته های زبان آزمون فراگير ارشد پیام نور به شرح زیر می باشند :

آموزش زبان انگليسي 

  • سنجش و ارزشيابي زبان
  • زبانشناسي در آموزش زبان
  • درآمدي بر تحليل گفتمان
  • اصول و روش تدريس زبان هاي خارجي

زبان و ادبيات انگليسي

  • ادبيات قرن هفده و هجده
  • شناخت ادبیات
  • داستان كوتاه
  • نمايشنامه معاصر انگلیسی

مترجمي زبان انگليسي

  • زبانشناسي كاربردي و ترجمه
  • روش های پيشرفته تحقيق و ترجمه
  • نظريه های ترجمه
  • ادب فارسي در ادبيات جهان

مرتبط بخوانید : کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور ، هر آنچه باید بدانید

برای اطلاع از منابع اصلی و کمک آموزشی آزمون فراگير ارشد رشته های زبان ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. منابعی که برای آمادگی آزمون مطالعه خواهید کرد ، واحدهای درسی ترم یک شما هستند و اگر بتوانید در آزمون قبول شوید ، ترم یک را به صورت دانش پذیری خواهید گذراند و با ورود به دانشگاه ، از ترم دو شروع به تحصیل خواهید کرد.

راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و سپس از بخش دانشگاه پیام نور ، اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهید. توصیه می شود قبل از واریز هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری ، دفترچه راهنما را دانلود کرده و بررسی نمایید تا از شرایط شرکت در آزمون مطلع شوید. همچنین باید بررسی کنید که رشته مورد تقاضای شما در واحدهای پیام نور مدنظرتان ارائه می شود یا خیر.

احتمالا این را هم بپسندید  هر ترم کارشناسی ارشد چند واحد است ✨ راهنمای کامل

پس از اطلاع از تمام جزئیات آزمون ، برای شروع فرایند نام نویسی در آزمون ابتدا باید هزینه آن را پرداخت کنید سپس به شما یک سریال ارائه می شود که با استفاده از این سریال می توانید فرم را دریافت کرده و تکمیل نمایید.

سوالات شما

  • آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور زبان شامل چه رشته هایی است ؟ 

رشته های آموزش زبان انگلیسی ، مترجمی زبان انگلیسی و زبان و ادبیات انگلیسی جزو رشته های گروه زبان آزمون فراگیر ارشد پیام نور هستند.

  • منابع ارشد فراگير پیام نور زبان کدام کتاب ها هستند ؟

لیست دروس امتحانی آزمون ارشد فراگير پیام نور زبان را می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر