از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور 1401 – تاریخ دقیق ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

 

دانشگاه غیرانتفاعی همانند سایر دانشگاه های سراسری و آزاد هر ساله تعداد زیادی از رشته های تحصیلی خود را به صورت بدون کنکور ارائه می کند و داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی و بدون شرکت در هیچ آزمونی می توانند ثبت نام این دانشگاه را انجام دهند. زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور 1401 همزمان با ثبت نام بدون کنکور دیگر دانشگاه های سراسری است که در ادامه این مطلب بررسی می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور 1401

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در نوبت های مهر و بهمن ارائه می شوند که شامل رشته های تحصیلی متنوع در گروه های ریاضی ، تجربی ، انسانی و …. هستند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری از جمله پیام نور ، روزانه ، شبانه و … به طور همزمان انجام می گیرد که زمانبندی ثبت نام و اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود.

مرتبط بخوانید : شرایط دانشگاه غیرانتفاعی

در حال حاضر زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور 1401 برای ترم های مهر و بهمن ماه اعلام نشده است اما پیش بینی می شود طبق روال سال های قبل ، زمان ثبت نام برای نیمسال اول تحصیلی از اوایل مرداد ماه باشد و همچنین زمان ثبت نام برای نیمسال دوم تحصیلی از اوایل دی ماه باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته بدون کنکور ۱۴۰۲ 📞 انتخاب رشته بدون آزمون تمام دانشگاه ها

لازم به ذکر است که در سال گذشته زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای ترم مهر با انتخاب رشته کنکور همزمان بود یعنی داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده یا شرکت نکرده بودند ، می توانستند در زمان انتخاب رشته کنکور ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری را انجام دهند و احتمالا در سال 1401 نیز روال ثبت نام به همین صورت باشد.

تمدید زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور 1401

پس از اینکه زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور 1401 به پایان رسید ، احتمالا سازمان سنجش آموزش کشور زمان مجددی را برای ثبت نام جاماندگان در نظر بگیرد که زمان آن را در سایت خود اطلاع رسانی می نماید.

 

راهنمای ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

برای ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید و دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری را دانلود نمایید. دفترچه راهنما برای ثبت نام بدون کنکور تمام دانشگاه های سراسری مشترک است و رشته های دانشگاه غیرانتفاعی نیز در این دفترچه درج شده است.

مرتبط ببینید : رشته های دانشگاه غیرانتفاعی با کنکوررشته های دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

پس از بررسی و مطالعه دفترچه ، کد رشته محل های مورد نظر خود را استخراج کنید و وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شوید. در این سامانه ابتدا باید هزینه ثبت نام و انتخاب رشته را با خرید سریال اعتباری بپردازید که پرداخت توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.

پس از پرداخت هزینه و خرید سریال ثبت نام ، می توانید فرم ثبت نام را دریافت کنید و آن را با اطلاعات خواسته شده تکمیل نمایید. در انتهای فرم نیز باید کد رشته محل ها را درج کنید که حداکثر مجاز به انتخاب 150 کد رشته محل هستید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه های غیرانتفاعی تهران رشته انسانی - لیست کامل رشته ها و دانشگاه ها

شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور شامل ارائه مدرک تحصیلی و دارا بودن سوابق تحصیلی مناسب است. داوطلبان با هر یک از مدارک تحصیلی دیپلم نظام قدیم و نظام جدید ، پیش دانشگاهی ، کاردانی و … مجاز به ثبت نام بدون کنکور کاردانی یا کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی هستند و طبق مدرک تحصیلی که ارائه می دهند ، امکان ثبت نام در یکی از مقاطع کاردانی یا کارشناسی برای آنها فراهم است.

مرتبط بخوانید : سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

دانشگاه غیرانتفاعی برای پذیرش دانشجو در رشته های بدون کنکور ، شرط معدل ندارد ولی داوطلبانی که سوابق تحصیلی بهتری دارند ، شانس پذیرششان بیشتر است. همچنین در دانشگاه غیرانتفاعی امکان تغییر رشته نیز وجود دارد و شما می توانید در رشته ای متفاوت با رشته دیپلم یا پیش دانشگاهی خود ثبت نام کنید.

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور 1401 چه تاریخی است ؟

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور برای نیمسال اول تحصیلی از مرداد ماه و برای نیمسال دوم تحصیلی از دی ماه است.

  • آیا زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون آزمون تمدید می شود ؟

بله ، معمولا پس از پایان زمان ثبت نام ، مهلت مجددی برای جاماندگان در نظر گرفته می شود.

  • آیا ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی دو بار در سال انجام می گیرد ؟

بله ، پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی دو بار در سال امکان پذیر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه غیر حضوری

ثبت نام دانشگاه غیر حضوری 1402 – شرایط و راهنمای ثبت نام رشته های غیرحضوری

  رشته های مجازی یا همان رشته های غیر حضوری توسط دانشگاه هایی همچون غیرانتفاعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر