از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی 1401 – لیست کامل رشته ها و دانشگاه های هنر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی

 

رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع هستند و در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شوند. داوطلبانی که علاقه مند به پذیرش بدون کنکور هستند می توانند وارد رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شوند و تنها با ارائه مدرک دیپلم در رشته مورد علاقه خود پذیرش بگیرند. با توجه به اینکه رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان زیادی دارند ، در این مطلب ضمن معرفی رشته ها به بررسی زمان و شرایط ثبت نام نیز می پردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره و پرسیدن سوالات خود در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

لیست رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی 1401 

رشته های هنری دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شوند و داوطلبان با توجه به مدرک فارغ التحصیلی که ارائه می دهند مجاز به ثبت نام در یکی از این مقاطع هستند. اسامی رشته ها به شرح زیر می باشند :

  • سینما – تدوین فیلم
  • سینما – تصویر برداری
  • سینما – جلوه های ویژه
  • سینما – فیلم سازی
  • سینما – فیلم نامه نویسی
  • عکاسی خبری
  • عکاسی – مد و پوشاک
  • کمک کارگردانی
  • موسیقی – آواز ایرانی
  • موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
  • نوازندگی ساز کلاسیک
  • هنرهای تجسمی – نقاشی
  • هنرهای تجسمی – عکاسی
  • خوشنویسی
  • معماری – معماری داخلی
  • بازیگری
  • گریم
  • و ….

اکثر رشته های فوق هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ارائه می شوند و شما می توانید برای اطلاع از دانشگاه های ارائه دهنده رشته مورد علاقه خود و همچنین اطلاع از رشته های تحصیلی دانشگاه مد نظرتان ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل تر راهنمایی شوید.

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت نام رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی

به داوطلبانی که متقاضی پذیرش در رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی هستند دوبار در سال فرصت داده می شود که برای ثبت نام خود اقدام نمایند. فرصت اول برای نیمسال مهرماه و فرصت دوم نیز برای نیمسال بهمن ماه می باشد اما نکته مهم این است که رشته های ارائه شده در مهرماه تنوع بیشتر و ظرفیت پذیرش بالاتری دارند و ممکن است رشته مدنظر شما در بهمن ماه ارائه نگردد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی 1402 📞 راهنمای ثبت نام 2 مقطع بدون کنکور علمی کاربردی

بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهت تحصیل در نیمسال اول تحصیلی ، از اواخر مردادماه می باشد و حدود دو هفته نیز داوطلبان فرصت ثبت نام دارند. همچنین ثبت نام ورودی بهمن ماه این دانشگاه از اوایل دی ماه آغاز می گردد.

نحوه ثبت نام رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ممکن است به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام بگیرد. معمولا ثبت نام رشته های نیمسال مهرماه به صورت اینترنتی است و داوطلبان برای انتخاب رشته باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند اما ثبت نام نیمسال دوم حضوری می باشد.

در صورت اینترنتی بودن ثبت نام داوطلبان باید در سایت سازمان سنجش هزینه بپردازند و سپس با توجه به گروه آزمایشی که انتخاب کرده اند ، فرم انتخاب رشته را با رشته محل های استخراج شده از قبل تکمیل نمایند. با توجه به اینکه بسیاری از شما با نحوه ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی آشنایی ندارید ، توصیه می کنیم انتخاب رشته خود را به مشاوران ما بسپارید تا مشکلی در پرداخت هزینه و قبولی شما به وجود نیاید.

مرتبط بخوانید : دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر

تفاوت رشته های هنر مقطع کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

پذیرش داوطلبان در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی با توجه به آخرین مدرک فارغ التحصیلی آنها انجام می گیرد. اگر دارای یکی از مدارک تحصیلی دیپلم نظام جدید ، دیپلم نظام قدیم و مدرک پیش دانشگاهی هستید ، باید در مقطع کاردانی ثبت نام کنید که طول دوره تحصیل دو ساله دارد و پس از این مدت مدرک فوق دیپلم به شما اعطا می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام دانشگاه دی ماه 1403 - راهنمای ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دی ماه

اما اگر دارای مدرک فوق دیپلم هستید ، می بایست ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی را انجام دهید و دارندگان مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی مجاز به تحصیل در این مقطع نیستند. البته دارندگان مدرک فوق دیپلم در صورت علاقه مندی می توانند مجددا وارد مقطع کاردانی شوند.

سوالات متداول

  • رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی 1401 شامل چه رشته هایی است ؟

لیست کامل رشته های هنری دانشگاه علمی کاربردی در این مطلب قرار داده شده است که از جمله آنها می توان به عکاسی ، گریم ، بازیگری ، معماری و … اشاره کرد.

  • کدام یک از دانشگاه های علمی کاربردی رشته های هنر را ارائه می دهند ؟

دانشگاه های علمی کاربردی تهران ، کرج ، البرز ، مشهد و …. دارای رشته های هنری هستند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهرماه و بهمن ماه انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه علمی کاربردی 1401 – تاریخ دقیق ثبت نام

  دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های ارائه دهنده رشته های تحصیلی بدون کنکور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر