از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1401 – شرایط و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

یکی از دانشگاه های ارائه دهنده رشته های بدون کنکور ، دانشگاه غیرانتفاعی است که متقاضیان زیادی هم دارد. رشته های بدون کنکور این دانشگاه هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ارائه می شوند ولی تنوع رشته های کارشناسی بیشتر است. در این دانشگاه می توانید از تمام گروه های انسانی ، تجربی ، ریاضی و … رشته های بدون کنکور را مشاهده کنید که ما در این مطلب می خواهیم شرایط رشته حسابداری بدون کنکور غیرانتفاعی را بررسی کنیم.

سوالات خود را در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و شرایط قبولی در هر یک از رشته ها ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا رشته حسابداری در دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور است

در صورت تمایل به پذیرش بدون کنکور در رشته حسابداری دانشگاه غیرانتفاعی ابتدا لازم است بدانید که آیا این رشته محل بدون کنکور ارائه می شود یا خیر. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به صورت مشترک با رشته های بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری ، در دفترچه راهنمای انتخاب رشته قرار داده می شود که رشته حسابداری دانشگاه غیرانتفاعی هم در میان این رشته ها قرار دارد.

بنابراین شما علاقه مندان به تحصیل در رشته حسابداری بر اساس سوابق تحصیلی ، امکان انتخاب این رشته را در دانشگاه غیرانتفاعی هم دارید و می توانید در مقطع کاردانی یا کارشناسی آن تحصیل کنید.

مرتبط بخوانید : معدل لازم برای رشته حسابداری – برای قبولی در رشته حسابداری چه معدلی نیاز است

کاردانی رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

کاردانی رشته حسابداری 2 سال زمان تحصیل دارد و بعد از این مدت ، در صورتی که دانشجو تمام واحدهای درسی را با موفقیت گذرانده باشد ، مدرک کاردانی به او اعطاء می شود. دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کاردانی رشته حسابداری دانشجو می پذیرد و علاقه مندان با ارائه مدرک دیپلم نظام جدید یا مدرک پیش دانشگاهی ، امکان ثبت نام دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 - شرایط و راهنمای ثبت نام

بعد از اتمام تحصیلات در مقطع کاردانی و دریافت مدرک فوق دیپلم ، امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی وجود دارد و این دسته از داوطلبان می توانند وارد دوره کارشناسی ناپیوسته شوند.

کارشناسی رشته حسابداری بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی

کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه غیر انتفاعی شامل دو دوره تحصیلی پیوسته و ناپیوسته است. در مقطع کارشناسی ناپیوسته داوطلبانی می توانند ثبت نام کنند که مدرک کاردانی دارند اما ثبت نام کارشناسی پیوسته با ارائه مدرک دیپلم نظام جدید ، پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی امکان پذیر است.

طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته رشته حسابداری 4 سال است و به دریافت مدرک لیسانس منتهی می شود. دانشجو در طول دوران تحصیل خود حدود 150 واحد درسی می گذراند که شامل دروس عمومی ، اصلی ، پایه ، تخصصی و … هستند.

زمان ثبت نام رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

زمان ثبت نام بدون آزمون رشته حسابداری دانشگاه غیرانتفاعی در مهرماه و بهمن ماه است و شما می توانید انتخاب کنید که در کدام یک از این نیمسال ها وارد دانشگاه شوید. اگر می خواهید در مهرماه وارد دانشگاه شوید ، باید در مردادماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید و تا اواسط شهریورماه هم فرصت ثبت نام وجود دارد ولی اگر تقاضای تحصیل در بهمن ماه دارید ، از اواخر آذرماه سامانه ثبت نام فعال خواهد شد.

شرط معدل رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

برای پذیرش در رشته حسابداری بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی باید معدل خوبی داشته باشید اما این دانشگاه شرط معدل دقیق ندارد و ثبت نام با هر معدلی امکان پذیر است. در واقع ، برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های سراسری شرط معدل تعیین نشده است ولی از آنجایی که بعضی از رشته محل ها ظرفیت پذیرش زیادی ندارند ، داوطلبانی که دارای سوابق تحصیلی بهتر باشند از شانس قبولی بیشتری برخوردارند.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های علمی کاربردی دارای رشته حسابداری

شهریه رشته حسابداری دانشگاه غیرانتفاعی

پیش از ثبت نام بدون کنکور در رشته حسابداری دانشگاه غيرانتفاعی ، بهتر است با شهریه این رشته و دانشگاه هم آشنا شوید تا پس از قبولی مشکلی برای پرداخت آن نداشته باشید. به طور کل ، شهریه دانشگاه غیرانتفاعی از شهریه دانشگاه آزاد کمتر است ولی به نسبت دانشگاه پیام نور ، شهریه بیشتری را دریافت می نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  بهترین رشته های بدون کنکور تجربی - معرفی بهترین رشته های تجربی در تمام دانشگاه ها

شهریه رشته حسابداری دانشگاه غیرانتفاعی برای سال 1401 حدود 3 میلیون تومان خواهد بود که شما باید سالانه دو بار این میزان شهریه را بپردازید.

مرتبط بخوانید : رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه دولتی

سوالات متداول

  • آیا می توانیم رشته حسابداری بدون آزمون را در دانشگاه غیرانتفاعی انتخاب کنیم ؟

بله ، دانشگاه غيرانتفاعی در میان رشته های بر اساس سوابق تحصیلی خود رشته حسابداری را هم ارائه می کند.

  • آیا رشته حسابداری بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کاردانی ارائه می شود ؟

بله ، رشته حسابداری بدون آزمون دانشگاه غيرانتفاعی هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی دایر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دکتری حسابداری

دکتری حسابداری 📞 معرفی منابع ، طول دوره تحصیل و دروس تخصصی

دکتری حسابداری یکی از رشته های گروه علوم انسانی آزمون دکتری تخصصی می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر