از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه قبولی دانشگاه امام صادق (ع) 1403 📞 آخرین رتبه قبولی دانشگاه امام صادق (ع)

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه قبولی دانشگاه امام صادق

رتبه قبولی دانشگاه امام صادق در رشته‌ های مختلفی که ارائه می دهد با توجه به ظرفیت پذیرش و تقاضایی که دارند ، متفاوت است. این دانشگاه از میان داوطلبان کنکور سراسری و ضمن برگزاری مصاحبه تحت عنوان آزمون شفاهی ، دانشجو پذیرش می کند و متقاضیان باید با شرکت در کنکور سراسری رتبه لازم را برای دعوت به مصاحبه این دانشگاه به دست آورند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با آخرین رتبه قبولی دانشگاه امام صادق (ع) در رشته‌ های مختلف مطلع گردید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه رتبه قبولی رشته‌ های مختلف و اطلاع از درصد دروس لازم برای قبولی در هر یک از رشته‌ ها و دانشگاه ها ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

آخرین رتبه قبولی دانشگاه امام صادق (ع)

دانشگاه امام صادق در رشته‌ های حقوق ، معارف اسلامی و ارشاد ، معارف اسلامی و مدیریت ، معارف اسلامی و حقوق و … دانشجو پذیرش می کند. بیشترین رشته‌ های ارائه شده در این دانشگاه اختصاص به داوطلبان آقا دارد و تعدادی رشته‌ نیز با داوطلبان خانم ارائه شده است.

این دانشگاه از داوطلبان کنکور سراسری پذیرش دانشجو را انجام می دهد بنابراین علاقه مندان باید رتبه و تراز قبولی را به دست آورند. رتبه قبولی دانشگاه امام صادق در رشته‌ های مختلف متفاوت است زیرا این رشته‌ ها ظرفیت پذیرش و متقاضیان متفاوتی دارند و هر چقدر که ظرفیت یک رشته‌ بیشتر باشد ، داوطلبان با رتبه های بالاتر نیز احتمال قبولی خواهند داشت.

رتبه قبولی دانشگاه امام صادق تاکنون توسط این دانشگاه اعلام نشده است و اطلاعات دقیقی از تراز قبولی رشته‌ های این دانشگاه در دسترس نیست اما به صورت حدودی می توان رتبه قبولی ها را تخمین زد. داوطلبان کنکوری باید مجاز به انتخاب رشته‌ دانشگاه روزانه شوند و در هنگام ثبت نام کنکور ، گزینه علاقه مندی به دانشگاه امام صادق را فعال کرده باشند تا شانس دعوت به مصاحبه را داشته باشند.

مرتبط بخوانید : مزایای دانشگاه امام صادق (ع) – مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه امام صادق

مشاوره قبولی در دانشگاه امام صادق

مهم ترین معیار پذیرش و کسب نمره در مصاحبه دانشگاه امام صادق ، معدل کتبی و معدل کل دیپلم داوطلب است و پس از معدل ، رتبه و تراز کنکور سراسری بررسی می شود. بهتر بودن معدل و رتبه قبولی داوطلب در مرحله مصاحبه باعث امتیاز بیشتر او می شود و نسبت به سایر داوطلبان با رتبه و تراز پایین تر ، شانس پذیرش بالاتری دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه قبولی پزشکی بین الملل - هر آنچه لازم دارید

داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش به مصاحبه دانشگاه امام صادق ، بر اساس ضرایب خاص مربوط به این دانشگاه تعیین می شوند که این ضرایب در دروس مختلف به شرح زیر هستند :

در سایر دروس نیز ضرایب مثل ضرایب کنکور سراسری است. پس در آزمون سراسری سعی کنید در دروس ادبیات ، عربی و معارف اسلامی درصد بالایی را کسب کنید تا شانس دعوت به مصاحبه شما افزایش پیدا می کند ، مخصوصا درس عربی که در میان سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق ، از این درس به صورت مجزا سوالاتی مطرح می شود.

انتخاب رشته‌ دانشگاه امام صادق در مرحله مصاحبه انجام می گیرد و مصاحبه شوندگان باید در فرمی که به آنها داده می شود ، به ترتیب رشته های مورد علاقه خود را اولویت بندی کنند و بر حسب امتیازاتی که کسب خواهند کرد ، در یکی از اولویت های انتخابی خود پذیرفته می شوند.

لازم به ذکر است که داوطلبان در صورت پذیرش در یکی از رشته‌ های دانشگاه امام صادق و یکی از رشته‌ های فرم انتخاب رشته خود ، به دلخواه می توانند وارد یکی از رشته‌ محل های پذیرفته شده شان شوند. زیرا قبولی در دانشگاه امام صادق محدودیتی برای رشته‌ قبولی داوطلب در انتخاب رشته‌ کنکور سراسری ایجاد نمی کند.

رشته‌ های دانشگاه امام صادق

برخی از رشته‌ های دانشگاه امام صادق به شرح زیر هستند :

  • الهیات، معارف اسلامی و ارشاد – فلسفه و کلام اسلامی
  • الهیات، معارف اسلامی و ارشاد – فقه و مبانی حقوق اسلامی
  • الهیات، معارف اسلامی و ارشاد – علوم قرآن و حدیث
  • معارف اسلامی و اقتصاد ر
  • معارف اسلامی و حقوق – گرایش خصوصی
  • معارف اسلامی و حقوق – گرایش جزا
  • معارف اسلامی و حقوق – گرایش حقوق عمومی
  • معارف اسلامی و علوم سیاسی – گرایش جامعه شناسی سیاسی
  • معارف اسلامی و مدیریت – گرایش مدیریت دولتی و سیاست گذاری عمومی
  • معارف اسلامی و مدیریت – گرایش مدیریت بازرگانی
  • معارف اسلامی و مدیریت – گرایش مدیریت صنعتی
  • معارف اسلامی و مدیریت – گرایش مدیریت مالی
  • و …

مرتبط بخوانید : مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع) – زمان و سوالات مصاحبه و مدارک لازم

سوالات متداول

  • رتبه قبولی دانشگاه امام صادق چقدر است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته میکروبیولوژی - طبق آخرین رتبه قبولی های 1400 و 1401

با توجه به اینکه پذیرش در دانشگاه امام صادق با برگزاری مصاحبه انجام می گیرد ، رتبه قبولی این دانشگاه به صورت دقیق مشخص نیست.

  • کدام دسته از داوطلبان شانس قبولی بیشتری در دانشگاه امام صادق دارند ؟

داوطلبانی که رتبه و تراز بهتری را در کنکور کسب کند و معدل کتبی و کل دپیلم بالایی داشته باشند.

  • برای دانشگاه امام صادق رتبه کنکور مهم است یا معدل دیپلم ؟

هم رتبه و تراز کنکور و هم معدل کل و کتبی دیپلم ، در مصاحبه دانشگاه امام صادق ملاک سنجش داوطلبان است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

با رتبه 35000 تجربی کجا قبول میشم

با رتبه 35000 تجربی کجا قبول میشم – راهنمای قبولی با رتبه 35000 تجربی

  رتبه 35 هزار در سهمیه کنکور تجربی شانس قبولی در بسیاری از رشته ها …

یک نظر

  1. سلام ببخشید یه پیامک از طرف دانشگاه امام صادق اومده و ازم خواسته که اطلاعات کنکور خودمو برای تسریع در جذب وارد کنم بنظرتون قبول شدم یا خیر؟پیامک واسه همه میاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر