از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه انتخاب رشته تجربی + دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

"<yoastmark

دفترچه انتخاب رشته کنکور چیست و چه کمکی به دانش آموزان می کند؟

پیش از اینکه بخواهیم دفترچه انتخاب رشته تجربی را بررسی کنیم، ابتدا دفترچه کنکور سراسری را به طور اجمالی معرفی می کنیم. دفترچه انتخاب رشته کنکور پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، توسط سایت سازمان سنجش تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود.

دفترچه کنکور سراسری برای 3 گروه انسانی ریاضی و تجربی به صورت مجزا و دفترچه کنکور هنر و زبان به صورت مشترک قابل دانلود است.

در این دفترچه نحوه انتخاب رشته، کدرشته محل های دانشگاه های سراسری و پیام نور و موسسات آموزش عالی و غیر انتفاعی آورده شده است.

دفترچه انتخاب رشته تجربی

گروه تجربی هرساله یکی از پر متقاضی ترین گروه های آزمایشی کنکور سراسری است که داوطلبان زیادی برای قبولی در رشته های پرطرفدار پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و پیراپزشکی در کنکور شرکت می کنند.

حال پس از گذراندن آزمون سراسری کار شما تمام نشده بلکه مرحله حساس تر و مهمتری وجود دارد که با مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته تجربی و با کمک یک فرد با تجربه و رعایت اصول انتخاب رشته اقدام به انتخاب رشته نمایید.

داوطلبان رشته تجربی که مجاز به انتخاب رشته شده اند قبل از اقدام به انتخاب رشته لازم است دفترچه انتخاب رشته را مطالعه نمایند تا بتوانند روند مراحل انتخاب رشته را آسانتر و صحیح تر طی کنند.

برای موفقیت در انتخاب رشته ، داوطلبان میبایست با توجه به علاقه، استعداد و توانایی خود و بازارکار، کدرشته ها را اولویت بندی کنند. پس از طی این مرحله کدرشته محل های انتخاب شده را به ترتیب اولیت وارد فرم انتخاب رشته نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانلود پی دی اف دفترچه انتخاب رشته تجربی - لینک مستقیم

مشاورین پاسخ باما در خدمت دانش آموزان عزیز هستند تا شما را در انتخاب رشته تجربی 99 یاری نمایند و درصد قبولی تان را در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان افزایش بخشند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی

داوطلبانی که به دنبال کسب آگاهی از ظرفیت کدرشته محل های مختلف هستند، می توانند برای اطلاع از شانس قبولی خود، به لینک زیر جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری مراجعه نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری تجربی

انتخاب رشته تجربی 99 از چه طریقی است؟

هرچند آزمون دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد باهم ادغام شده است، اما انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور آزاد به صورت جداگانه انجام می شود.

داوطلبان انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد میبایست از طریق سایت azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر