از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه فرهنگیان رشته حسابداری – رشته حسابداری به دانشگاه فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه فرهنگیان رشته حسابداری

 

دانشگاه فرهنگیان مزایای بسیاری را در اختیار دانشجویان و فارغ التحصیلان خود قرار می دهد به همین دلیل متقاضیان زیادی دارد و داوطلبان با مدرک دیپلم رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش ، تمایل دارند که در این دانشگاه ثبت نام کنند. قبولی در دانشگاه فرهنگیان با شرکت در کنکور سراسری و سپس شرکت در مرحله مصاحبه امکان پذیر می باشد و پذیرفته شدگان پس از 4 سال تحصیل ، با دریافت مدرک لیسانس به استخدام آموزش و پرورش در می آیند. در این مطلب می خواهیم رشته حسابداری دانشگاه فرهنگیان را بررسی کنیم. ابتدا توضیح داده خواهد شد که آیا رشته حسابداری در دانشگاه فرهنگیان ارائه می شود یا خیر و سپس شرایط ورود به دانشگاه با مدرک حسابداری را بررسی خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

اگر برای ثبت نام و شرایط دانشگاه فرهنگیان نیازمند راهنمایی هستید ، با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. 

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا رشته حسابداری در دانشگاه فرهنگیان ارائه می شود

رشته های دانشگاه فرهنگیان شامل رشته های تربیت معلم هستند و رشته هایی همچون حقوق ، روانشناسی ، مدیریت ، حسابداری و … در این دانشگاه دایر نمی باشند. بنابراین رشته حسابداری جزو رشته های تربیت معلم محسوب نمی شود و به همین دلیل در دانشگاه فرهنگیان نیز ارائه نمی گردد.

رشته های دانشگاه فرهنگیان عبارتند از آموزش ابتدایی ، آموزش شیمی ، آموزش زیست شناسی ، آموزش ریاضی ، آموزش تربیت بدنی ، آموزش فیزیک و … همچنین از گروه انسانی رشته های آموزش جغرافیا ، آموزش تاریخ ، آموزش علوم اجتماعی و … ارائه می شوند.

مرتبط بخوانید : رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

ورود به دانشگاه فرهنگیان با مدرک حسابداری

اگر دیپلم ، کاردانی یا لیسانس حسابداری دارید و می خواهید در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنید ، این امکان برای شما فراهم می باشد. دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری پنج گروه ازمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان دانشجویان خود را پذیرش می کند و شما با مدرکی که دارید ، می توانید در کنکور یکی از این گروه های آزمایشی شرکت کنید و با کسب رتبه و تراز لازم ، انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرکت نکردن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1402 📞 مشکلات عدم شرکت در مصاحبه فرهنگیان

البته دارندگان دیپلم حسابداری به شرط آنکه دیپلم آنها نظام جدید باشد ، مجاز به ثبت نام می باشند و اگر دیپلم حسابداری شما نظام قدیم است ، می بایست دارای یکی از مدارک کاردانی یا پیش دانشگاهی باشید.

برای ثبت نام در رشته های دانشگاه فرهنگیان ، باید رشته مورد علاقه خود را مشخص نمایید و در آزمون مربوط به همان رشته شرکت کنید. به عنوان مثال رشته آموزش فیزیک یا آموزش ریاضی فقط در گروه ریاضی ارائه می شود و شما باید در کنکور ریاضی شرکت کنید یا رشته های آموزش جغرافیا و آموزش تاریخ مربوط به گروه علوم انسانی هستند.

مرتبط بخوانید : رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه دولتی

شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان

پس از شرکت در کنکور سراسری ، برای شما کارنامه صادر می شود که اگر تراز بالای 6500 به دست آورده باشید ، می توانید انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را انجام دهید اما در غیر این صورت ، مجاز به انتخاب رشته های این دانشگاه نخواهید بود.

بعد از مرحله انتخاب رشته ، داوطلبان واجد شرایط به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند و از میان آنها ، گزینش انجام می گیرد. برای دعوت شدن به مصاحبه ، فقط کسب تراز بالای 6500 کافی نیست و شما باید دارای شرایط زیر هم باشید :

  • دارا بودن حداکثر سن 24 سال تمام
  • دارا بودن حداقل معدل کل دیپلم 14

لازم به ذکر است که کسب تراز 6500 و بالاتر به معنای پذیرش قطعی در دانشگاه فرهنگیان نیست و فقط شما را مجاز به انتخاب رشته می کند. دعوت به مصاحبه بر اساس ظرفیت پذیرش رشته محل و تعداد متقاضیان انجام می گیرد و ممکن است شما حتی با داشتن شرایط و برخورداری از تراز خوب ، برای مصاحبه دعوت نشوید.

مرتبط بخوانید : معدل لازم برای رشته حسابداری

سوالات شما

  • آیا دانشگاه فرهنگیان رشته حسابداری را ارائه می کند ؟
احتمالا این را هم بپسندید  معرفی رشته آموزش تاریخ - بازار کار و آینده شغلی آموزش تاریخ

خیر ، رشته حسابداری در دانشگاه فرهنگیان ارائه نمی شود.

  • چگونه با مدرک حسابداری وارد دانشگاه فرهنگیان شویم ؟

با داشتن دیپلم نظام جدید ، کاردانی و یا لیسانس حسابداری می توانید در کنکور شرکت کرده و وارد دانشگاه فرهنگیان شوید.

  • چگونه معلم حسابداری شویم ؟

با شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش امکان ورود به شغل دبیری حسابداری وجود دارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر