از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان – راهنمای مشاهده دوره های ضمن خدمت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان - راهنمای مشاهده دوره های ضمن خدمت

 

متقاضیان محترم دوره های ضمن خدمت فرهنگیان که ثبت نام اولیه را در سایت LTMS انجام داده اند ، برای تکمیل فرایند ثبت نام و پرداخت وجه شهریه ، لازم است مجددا وارد سایت شده و اقدامات لازم را انجام دهند. در این مطلب میخواهیم راهنمای مشاهده دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان را از طریق سایت LTMS ارائه دهیم.

راهنمای مشاهده دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان

فراگیران گرامی که پس از مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، ثبت نام اولیه آن ها تایید شده ، لازم است برای تکمیل فرایند ثبت نام و در صورت نیاز پرداخت وجه نام نویسی ، مجددا وارد سایت ltms.medu.ir شوند و مطابق تصویر که مشخص شده است بر روی لینک “ورود متقاضیان مدرسی” کلیک کنند.

 

سپس نام کاربری و رمز عبور را که در زمان ثبت نام به آن ها ارائه شده است را در این بخش درج کنند.

 

حال از منوی سایت طبق تصویر راهنمای زیر ، گزینه “دوره های ثبت نام شده” را انتخاب کنید.

 

در تصویر زیر ، دوره های ضمن خدمت ثبت نامی یکی از فراگیران نمایش داده شده است که ساعت برگزاری آزمون ها در سه نوبت اول ، دوم ، سوم و عنوان و کد دوره ها به همراه مدت زمان آموزشی هر دوره مشخص است.

دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان - راهنمای مشاهده دوره های ضمن خدمت

 

علاوه بر ورود به بخش متقاضیان مدرسی ، می توانید از بخش تابلوی اعلانات نیز ، دوره های ثبت نام شده خود را مشاهده کنید که در حال حاضر این قسمت غیر فعال است.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان 1402 📞 شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت

دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان - راهنمای مشاهده دوره های ضمن خدمت

چرا باید دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را بگذانیم

شاید برایتان سوال باشد که فایده دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان چیست و چرا باید این دوره ها را بگذانیم ؟ به دو مورد از مزایای دوره های مذکور در ادامه اشاره کرده ایم.

تاثیر در افزایش حقوق

در پایان هر سال کارگزینی ادارات ، گزارش ضمن خدمت فرهنگیان را از سامانه ltms دریافت و در حکم اعمال می کنند که این کار به صورت سیستمی و خودکار انجام می گیرد.

هر ساعت ضمن خدمت ، شامل نیم امتیاز است که در حق شاغل و در حکم کارگزینی فرد اعمال می شود و بالطبع آن سبب افزایش حقوق نیز نیز می گردد. حداکثر ساعات قابل اعمال در حکم کارگزینی 1000 ساعت یعنی 500 امتیاز است که با زیاد شدن سابقه کار ، افزایش می یابد.

تاثیر در ارزشیابی سالانه

پس از پایان هر سال تحصیلی ، از کلیه کارکنان آموزش و پرورش ارزشیابی سالانه صورت می گیرد که معمولا توسط راهبران آموزشی مناطق انجام می شود. یکی از عواملی که تاثیر مثبت در ارزشیابی دارد ، گذراندن دوره های ضمن خدمت است بنابراین لازم است جهت برخورداری از این امتیاز ، دوره های مذکور را بگذرانید.

ارزشیابی سالانه ، ملاک و مرجعی برای سازماندهی ، امتیازبندی ، رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش است.

راهنمای مشاهده آزمون ها و دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان

برای شرکت در آزمون های ضمن خدمت لازم است وارد سایت LMS.rayadars.com شوید و پس از وارد کردن اطلاعات پرسنلی و کاربری خود ، طبق تصویر زیر از بخش دوره های ثبت نام شده ، گزینه ورود به آزمون را انتخاب نمایید.

 

در روش ديگر می توانيد پس از ورود به دوره های ثبت نامی ، از طريق زبانه آزمون وارد محيط آزمون شويد.

 

و پس از چک کردن عنوان دوره ، گزینه ” شروع آزمون “ را انتخاب نمایید.

 

با تایید کردن ، آزمون برای شما آغاز می شود و باید در مدت زمان درنظر گرفته شده بتوانید سوالات را پاسخ دهید.

 

پس از آنکه آزمون را به اتمام رساندید ، حتما خاتمه آزمون را تایید کنید. لازم به ذکر است که در هر روز تنها يک بار مجاز به شرکت در آزمون هستید ، اگر از نتيجه عملکرد خود راضی نيستيد ، می توانيد در آزمون های تکرار شرکت نماييد.

در این مطلب راهنمای کاملی از دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ارائه شد. در صورت وجود هر گونه مشکل در ورود به سامانه رایادرس و یا سامانه ltms می توانید با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ماده 28

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ماده 28 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

بر اساس ماده 28 که همان آزمون استخدامی آموزش و پرورش است ، داوطلبان دارای …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر