از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز 📞 ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز

ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز همه ساله انجام می گیرد و دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم که در سطح درسی خوبی قرار دارند و می خواهند مقطع دوم متوسطه خود را در یک مدرسه عالی بگذرانند ، می توانند ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز را انجام دهند و پس از کسب نمره قبولی ، وارد مدرسه شوند. این مطلب در وبسایت مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده شده‌ است تا شما دانش آموزان را برای ثبت نام در آزمون پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز راهنمایی کند. همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه ثبت نام مدارس ماندگار البرز و پرسیدن سوالات خود راجع به آزمون این مدرسه ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز

دبیرستان ماندگار البرز به عنوان یکی از برترین مدارس در شهر تهران ، هر ساله برای پذیرش دانش آموزان در پایه های هفتم و دهم ، آزمون برگزار می کند. البته آزمون پایه هفتم دو سال است که برگزار نمی شود اما آزمون پایه دهم ثابت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون باید در زمان بندی تعیین شده‌ توسط مدرسه برای ثبت نام خود اقدام نمایند. زمان ثبت نام هر ساله در فروردین ماه است اما برای سال جدید فعلا تاریخ دقیق نام نویسی مشخص نشده‌ است.

متقاضیان پذیرش در آزمون دهم دبیرستان ماندگار البرز ، برای ثبت نام در آزمون باید از طریق سایت مدرسه به نشانی Azmoon.tehranedu.ir اقدام کنند. در این سامانه یک دفترچه راهنما قرار داده‌ می شود که مطالعه آن قبل از نام نویسی ضروری است سپس باید با پرداخت هزینه ، مراحل ثبت نام را آغاز کرد. بعد از واریز موفقیت آمیز هزینه در سایت ، با درج اطلاعات شخصی و تصویر داوطلبی می توان فرم ثبت نام را تکمیل نمود.

احتمالا این را هم بپسندید  ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 ظرفیت پذیرش مدارس ماندگار البرز تهران

ثبت نام کنندگان در آزمون مدرسه ماندگالر البرز می بایست منتظر روز برگزاری آزمون باشد و با دریافت کارت ورود به جلسه ، در حوزه امتحانی حاضر شوند. کارت ورود به جلسه نیز از طریق همان سایت Azmoon.tehranedu.ir قابل دریافت خواهد بود.

شرایط ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز

برای نام نویسی در آزمون دبیرستان ماندگار البرز باید از شرایط لازم برخوردار باشید. مهم ترین شرط ، برخورداری از حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم است و اگر معدل پایین تر داشته باشید ، مجاز به ثبت نام اینترنتی آزمون نخواهید بود.

مشغول به تحصیل بودن در پایه نهم ، از دیگر شرایط مهم ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز است و دانش آموزان مقاطع پایین تر یا بالاتر از نهم امکان ثبت نام ندارند. دارا بودن تابعیت ایرانی هم برای ثبت نام در این آزمون لازم است.

شرایط ثبت نام فرزندان همکاران فرهنگی در مدرسه ماندگار البرز

از تعداد کل ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز ، 10 درصد به فرزندان همکاران فرهنگی اختصاص داده‌ می شود. در نتیجه شانس پذیرش بیشتری دارند اما لازم است به این نکته توجه شود که شرط بهره مندی از سهمیه ، کسب حداقل 90 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده‌ در گزینش آزاد است.

شرایط ثبت نام دانش آموزان شاهد در دبیرستان ماندگار البرز

10 درصد از ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز در پایه دهم اختصاص به دانش آموزان شاهد دارد که به شرح فرزنـدان شـهدا ، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد هستند. اگر جزو دانش آموزان شاهد می باشید باید بتوانید حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده‌ را به دست آورید تا از ظرفیت ویژه ای که به شما اختصاص داده‌ شده‌ است ، بهره مند شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ثبت نام ماندگار البرز 1403 📞 شرایط آزمون ورودی هفتم و دهم

رشته‌ های پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز

ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز

دانش آموزانی که ثبت نام آزمون پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز را انجام می دهند ، باید رشته‌ تحصیلی خود را نیز طبق هدایت تحصیلی نهم انتخاب کنند. رشته‌ های دایر در این مدرسه شامل ریاضی ، تجربی و انسانی هستند و بعد از انتخاب رشته‌ و قبولی در مدرسه نیز امکان تغییر رشته وجود ندارد.

دانش آموزان با توجه به رشته‌ ای که انتخاب می کنند باید دروس امتحانی را تهیه کرده‌ و مطالعه کنند. دروس در هر یک از رشته‌ ها شامل کتاب های درسی پایه نهم می باشند و تفاوت در رشته‌ های مختلف ، در تعداد سوالات و ضریب آنهاست.

منابع رشته‌ های تجربی و ریاضی در آزمون دبیرستان ماندگار البرز به شرح زیر است :
  • پیام های آسمان : 15 سوال با ضریب 2
  • فارسی : 15 سوال با ضریب 2
  • زبان عربی : 10 سوال با ضریب 1
  • زبان انگلیسی : 10 سوال با ضریب 2
  • ریاضی 25 سوال با ضریب 4
  • علوم : 25 سوال با ضریب 3
  • مطالعات اجتماعی : 10 سوال با ضریب 1

منابع رشته‌ انسانی در آزمون دبیرستان ماندگار البرز به شرح زیر است :

  • پیام های آسمان : 15 سوال با ضریب 2
  • فارسی : 20 سوال با ضریب 4
  • زبان عربی : 20 سوال با ضریب 4
  • زبان انگلیسی : 15 سوال با ضریب 2
  • ریاضی 20 سوال با ضریب 3
  • مطالعات اجتماعی : 10 سوال با ضریب 3

سوالات شما

  • زمان ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز در چه تاریخی است ؟

ثبت نام آزمون دهم دبیرستان ماندگار البرز معمولا در فروردین ماه هر سال انجام می گیرد.

  • برای ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

برای ثبت نام آزمون دهم دبیرستان ماندگار البرز باید به سایت مدرسه مراجعه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دبیرستان ماندگار البرز

شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 هزینه تحصیل در مدرسه ماندگار البرز

تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز رایگان نبوده و دانش آموزان باید هر ساله شهریه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر