از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 📞 راهنمای کامل ثبت نام تمام پایه های ماندگار البرز

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

دبیرستان ماندگار البرز از برترین مدارس کشور است که در شهر تهران واقع شده‌ است و بسیاری از دانش آموزان معدل بالا و پر تلاش ، علاقه مند هستند که در این مدرسه قبول شوند. پذیرش در مدرسه ماندگار البرز به آسانی نیست و دانش آموزان باید در یک آزمون ورودی با یکدیگر به رقابت بپردازند و با کسب نمره بالا در این آزمون ، پذیرفته شوند. در ادامه مطلب می خواهیم راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز را ارائه کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره ثبت نام مدارس برتر کشور ، می توانید با مشاوران ارشد ما تماس بگیرید تا راهنمای شما باشند. مشاوران می توانند شما را از جدیدترین شرایط ثبت نام ، منابع آزمون ورودی مدارس مختلف ، زمان ثبت نام و نحوه ثبت نام اینترنتی ، مطلع سازند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور : 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403

ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز در پایه های تحصیلی هفتم و دهم انجام می شود. البته برای ثبت نام دانش آموز در این پایه ها ، آزمون ورودی برگزار می گردد اما ثبت نام سایر پایه ها بدون برگزاری آزمون می باشد. زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز معمولا از چند ماه قبل اطلاع رسانی می گردد تا دانش آموزان فرصت ثبت نام را داشته باشند. سال گذشته زمان ثبت نام از تاریخ 16 فروردین ماه الی 8 اردیبهشت ماه بود. برای سال 1403 تاکنون زمانبندی ثبت نام مدرسه مشخص نشده‌ است.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام ماندگار البرز

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403

دانش آموزان برای ثبت نام دبیرستان البرز باید از تمام شرایط مدنظر این مدرسه برخوردار باشند و در صورتی که یکی از شرایط را نداشته باشند ، پذیرش آنها لغو خواهد شد. شرایط ثبت نام به شرح زیر هستند :

  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • مشغول به تحصیل بودن در پایه نهم
  • کسب حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم
  • دانش آموزان برای ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار باید رشته خود را نیز انتخاب کنند و پس از ورود به آن رشته ، مجاز به تغییر رشته نخواهند بود.
  • 10 درصد از ظرفیت پذیرش مدرسه ماندگار البرز به فرزندان همکاران فرهنگی اختصاص داده‌ می شود اما با این شرط که دانش آموز حداقل 90 درصد نمره تراز شده‌ آخرین فرد پذیرفته شده‌ را کسب کند.
  • 10 درصد از ظرفیت پذیرش مدرسه ماندگار البرز به دانش آموزان شاهد اختصاص دارد. این دسته از دانش آموزان به شرح فرزنـدان شـهدا ، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد هستند و به شرط کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده‌ ، مجاز به استفاده از سهمیه خود خواهند بود.
  • دانش آموزان ایرانی که جزو اقلیت های مذهبی رسمی کشور هستند ، به سوالات مشترک اقلیت های مذهبی در آزمون پاسخ خواهند داد.
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز 📞 ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1403

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ماندگار البرز دوره اول 

دبیرستان ماندگار البرز هم اکنون در پایه هفتم دانش آموز پذیرش نمی کند و آخرین باری که برای این مقطع از دبیرستان آزمون برگزار شده‌ است ، مربوط به سه سال گذشته می باشد. برای سال 1403 نیز تاکنون هیچ اطلاعیه ای مبنی بر ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز منتشر نشده‌ است.

در صورت برگزار شدن آزمون ورودی برای پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز ، ثبت نام آن در سامانه آموزش و پرورش استان تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir انجام خواهد شد. دانش آموزان باید به این سامانه مراجعه کنند و پس از دانلود دفترچه ، آن را مورد مطالعه قرار دهند. سپس با اطلاع از قوانین و ضوابط مربوط به ثبت نام و پذیرش در دبیرستان ماندگار البرز ، نام نویسی خود را در سامانه انجام دهند.

نحوه ثبت نام آزمون دهم مدرسه ماندگار البرز

نام نویسی آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز به شیوه اینترنتی انجام می گیرد. سال گذشته دانش آموزان می توانستند با مراجعه به یکی از سایت های آموزش و پرورش ، ثبت نام خود را در این آزمون انجام دهند. برای سال جاری نیز به همین ترتیب خواهد بود و متقاضیان آزمون پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز ، باید با مراجعه به سامانه azmoon.tehranedu.ir نام نویسی را انجام دهند.

در این سامانه ، دفترچه راهنمای آزمون ورودی دبیرستان ماندگار قرار داده‌ می شود. دانش آموز در قدم اول باید دفترچه را دانلود کرده‌ و مطالعه کند و در ادامه می تواند با اطلاع از شرایط و ضوابط پذیرش ، نام نویسی را در آزمون انجام دهد. همچنین برای ثبت نام در آزمون ، باید هزینه آن نیز پرداخت گردد در غیر این صورت کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.

مرتبط بخوانید : سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

منابع آزمون ورودی دبیرستان البرز

ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

منابع آزمون پایه دهم دبیرستان ماندگار با توجه به رشته تحصیلی انتخابی شما مشخص می شود. در واقع ، منابع آزمون ورودی برای هر سه رشته ریاضی ، تجربی و انسانی ، مشترک هستند اما هر یک از دروس امتحانی در آزمون ورودی این رشته ها ، ضرایب متفاوتی دارند. لیست دروس امتحانی به شرح زیر هستند :

  • پیام های آسمانی
  • فارسی
  • عربی
  • زبان انگلیسی
  • ریاضی
  • علوم
  • مطالعات اجتماعی

مرتبط بخوانید : نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

سوالات شما

  • زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز در چه تاریخی است؟
احتمالا این را هم بپسندید  رشته های دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 معرفی رشته های ماندگار البرز

زمان ثبت نام دبیرستان البرز معمولا در فروردین ماه می باشد.

  • آیا برای پایه هفتم دبیرستان البرز ، آزمون برگزار می شود؟

آزمون پایه هفتم مدرسه ماندگار البرز چند سال است که برگزار نمی شود.

  • ثبت نام دبیرستان البرز را در کدام سامانه انجام دهیم؟

سامانه ثبت نام مدرسه ماندگار البرز به نشانی azmoon.tehranedu.ir می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز

ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 ظرفیت پذیرش مدارس ماندگار البرز تهران

دبیرستان ماندگار البرز با قدمتی حدود 150 سال ، جزو قدیمی ترین مدارس کشور است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر