از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 زمان و شرایط ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز

ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز مشابه با ثبت نام پایه دهم ، با برگزاری آزمون ورودی انجام می گیرد و دانش آموزانی که مشغول به تحصیل در کلاس ششم هستند می توانند با ثبت نام این آزمون در موعد مقرر و سپس شرکت در آزمون ، شانس خود را برای قبولی در یکی از بهترین مدارس کشور امتحان کنند. دبیرستان ماندگار البرز واقع در استان تهران می باشد و هر ساله در دوره های اول و دوم متوسطه دانش آموزان را پذیرش می نماید این مدرسه به دلیل ظرفیت پذیرش محدود ، تنها دانش آموزانی را پذیرش می کند که ضمن برخورداری از شرایط لازم ، در آزمون نیز نمره لازم را به دست آورند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را برای ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز 1403 راهنمایی کنیم.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شرایط ورود به مدارس مختلف در دوره متوسطه اول ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز 1403

دبیرستان ماندگار البرز یکی از برترین مدارس کشور است که در شهر تهران واقع شده‌ است. این مدرسه در دوره های تحصیلی اول و دوم متوسطه پذیرش دانش آموزان را انجام می دهد و برای قبولی در هر دوره نیز باید در آزمون ورودی شرکت شود. زمان ثبت نام مدرسه ماندگار البرز معمولا در فروردین ماه هر سال است و داوطلبان باید با مراجعه به سامانه مدرسه نام نویسی خود را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 راهنمای ثبت نام اینترنتی و حضوری ماندگار البرز

نکته ای که در خصوص ثبت نام کلاس هفتم دبیرستان ماندگار البرز لازم است به اطلاعتان برسانیم این است که آزمون ورودی این پایه به مدت دو سال است که برگزار نمی شود و وضعیت برگزاری آن برای سال تحصیلی 1403 مشخص نیست. اما در صورت برگزاری ، زمان ثبت نام در فروردین ماه خواهد بود.

مرتبط بخوانید : ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز – ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

شرایط ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز 1403

ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز با داشتن یکسری شرایط انجام می گیرد و تمام متقاضیان مجاز به ثبت نام نیستند.این شرایط به شرح زیر می باشند :

  • دارا بودن‌ تابعیت ایرانی
  • اشتغال به تحصیل در پایه هفتم متوسطه اول
  • شرکت در آزمون ورودی و کسب حدنصاب لازم
  • دارا بودن‌ نمرات خیلی خوب در پایه ششم و پنجم ابتدایی (حداکثر دو نمره خوب در کل دروس پنجم و ششم قابل قبول است)

دانش آموزان در صورت واجد شرایط بودن‌ می توانند ثبت نام اینترنتی آزمون را انجام دهند و سپس اگر در آزمون موفق به کسب حدنصاب لازم شوند ، پذیرفته خواهند شد.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام ماندگار البرز – شرایط آزمون ورودی هفتم و دهم

سایت ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز

ثبت نام کلاس هفتم دبیرستان ماندگار البرز به صورت اینترنتی انجام می گیرد و از مراجعه حضوری به مدرسه خودداری کنید. آدرس سایت ثبت نام به نشانی azmoon.tehranedu.ir می باشد. دانش آموزان باید پس از مراجعه به سامانه ، ابتدا دفترچه راهنما را دانلود و مطالعه کنند و سپس هزینه آزمون را بپردازند.

برای اطلاع از شرایط و ضوابط مدرسه ماندگار البرز ، حتما باید دفترچه راهنمای مربوط به سال جاری را دانلود و بررسی کنید. ممکن است تغییراتی در آزمون ایجاد شده‌ باشد که شما باید از این تغییرات اطلاع داشته باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 معرفی سایت و مراحل ثبت نام

سپس باید اطلاعات خواسته شده‌ در فرم آزمون را تکمیل کنید و پس از آن هزینه را بپردازید. برای تکمیل فرم آزمون نیاز به عکس داوطلبی می باشد. عکسی که در سایت اسکن می شود باید مربوط به سال جاری داوطلب بوده‌ و بدون حاشیه های اضافی ، تاخوردگی ، اثر مهر و منگنه باشد.

در نهایت پس از تکمیل فرم ثبت نام آزمون مدارس ماندگار البرز ، باید هزینه را پرداخت کنید و رسید نهایی ارائه شده‌ توسط سامانه را نزد خود نگهدارید. کد پیگیری داخل رسید ثبت نام را برای دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین مشاهده نتایج آزمون نیاز خواهید داشت پس لازم است در حفظ آن کوشا باشید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز

اعلام نتایج پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز

زمان برگزاری آزمون کلاس هفتم دبیرستان ماندگار البرز 1403 مشخص نشده‌ است اما احتمالا در اواخر اردیبهشت ماه باشد. دانش آموزانی که ثبت نام آزمون را انجام داده‌ اند ، باید با مراجعه به سایت دبیرستان ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. سپس در روز و ساعت تعیین شده‌ در حوزه آزمون حضور یابند. نتایج آزمون به فاصله دو هفته الی 20 روز پس از برگزاری آزمون مشخص خواهد شد. داوطلبان از طریق سایت azmoon.tehranedu.ir  می توانند کارنامه خود را دریافت کنند.

سوالات شما

  • ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز 1403 در چه تاریخی خواهد بود ؟

زمان ثبت نام کلاس هفتم دبیرستان ماندگار البرز فعلا اعلام نشده‌ است اما احتمالا در فروردین ماه خواهد بود.

  • آیا ثبت نام کلاس هفتم دبیرستان ماندگار البرز به صورت حضوری است ؟

خیر ، نحوه ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز از طریق مراجعه به سایت مدرسه می باشد و از مراجعه حضوری خودداری نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دبیرستان ماندگار البرز

شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 هزینه تحصیل در مدرسه ماندگار البرز

تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز رایگان نبوده و دانش آموزان باید هر ساله شهریه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر