از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 ظرفیت پذیرش مدارس ماندگار البرز تهران

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز

دبیرستان ماندگار البرز با قدمتی حدود 150 سال ، جزو قدیمی ترین مدارس کشور است که در استان تهران واقع می باشد. این دبیرستان تنها با برگزاری آزمون ورودی در دوره متوسطه دانش آموز پذیرش می کند و به همین دلیل دانش آموزان مشغول به تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز ، از برترین های کشور است و هر ساله افتخاراتی را در کنکور سراسری ، المپیادهای علمی و دیگر مسابقات استانی و جهانی ، ثبت نام می کنند. ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز به اندازه ظرفیت پذیرش مدارس برتر دیگری همچون تیزهوشان و نمونه دولتی نیست و فقط دانش آموزان با رتبه و نمره خوب آزمون ، شانس پذیرفته‌ شدن‌ دارند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا برای ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز به طور کامل راهنمایی شوید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز 

دبیرستان ماندگار البرز متقاضیان بسیار زیادی دارد اما از آنجایی که ظرفیت اختصاص داده‌‌ شده‌‌ به پذیرش محدود می باشد ، فقط دانش آموزانی که بتوانند در آزمون حداقل نمره را به دست آورند ، پذیرفته‌ خواهند شد.

ظرفیت دبیرستان ماندگار البرز هر ساله ثابت نیست و با توجه به تصمیم مدرسه مشخص می شود. همچنین ظرفیت اختصاص داده‌‌ شده‌‌ به رشته‌ های مختلف ، تفاوت دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز 📞 ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1403

علاوه بر اینها ، دبیرستان ماندگار البرز ظرفیت جداگانه ای را برای دانش آموزان دارای سهمیه شاهده و فرهنگیان در نظر می گیرد که شرایط این سهمیه ها به شرح زیر می باشد :

ظرفیت پذیرش سهمیه شاهد برای ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز

دانش آموزانی که از سهمیه شاهد بهره مند هستند ، برای آنها در دبیرستان ماندگار البرز ظرفیت پذیرش ویژه ای در نظر گرفته‌ شده‌‌ است که معادل با 10 درصد از کل ظرفیت مدرسه است. به عنوان مثال اگر ظرفیت کل مدرسه 100 نفر باشد ، 10 نفر از آن به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد اختصاص داده‌‌ می شود.

این موضوع کمک می کند که دانش آموزان بهره مند از سهمیه شاهد شانس قبولی بیشتری داشته‌ باشند اما برای استفاده از سهمیه نیاز به کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین دانش آموز پذیرفته‌ شده‌‌ در سهمیه آزاد می باشد.

لازم به ذکر است که منظور از سهمیه شاهد موثر در قبولی مدرسه ماندگار البرز ، دانش آموز شاهد، فرزند و نوه شهید، آزاده و جانباز 50 درصد به بالاست و اگر پدر شما درصد جانبازی کمتر از 50 درصد دارد ، امکان استفاده از سهمیه را نخواهید داشت.

مرتبط بخوانید : سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

ظرفیت سهمیه فرهنگیان برای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

یکی دیگر از سهمیه های موثر برای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ، سهمیه فرزندان فرهنگی است. اگر پدر و مادر شما از فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش هستند ، می توانید از سهمیه فرهنگیان استفاده کنید و از 10 درصد ظرفیت پذیرش بهره مند گردید. البته این موضوع را هم بدانید که شرط بهره مندی از سهمیه ، کسب حداقل 90 درصد نمره آخرین دانش آموز بدون سهمیه پذیرفته‌ شده‌‌ در مدرسه است.

مرتبط بخوانید : نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

مشاوره ثبت نام و قبولی در دبیرستان ماندگار البرز

ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار البرز هر سال انجام می شود و دانش آموزان واجد شرایط برای ثبت نام خود باید به سایت این مدرسه مراجعه کنند و مدارک و اطلاعات شان را ارائه دهند. پس از ثبت نام در آزمون که زمان آن در فروردین ماه بود ، نوبت به برگزاری آزمون است که در اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 📞 راهنمای کامل ثبت نام تمام پایه های ماندگار البرز

دانش آموزان برای ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در سایت مدرسه ، بهتر از مشاوری مجرب کمک بگیرند تا مشکلی در فرایند ثبت نام ایجاد نشود همچنین برای آمادگی آزمون نیاز به تهیه منابع مطالعاتی و کمک آموزشی مناسب دارند.

برای مشاوره در تمام موارد فوق ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید و هر سوالی که در خصوص سهمیه ها ، شرایط ، منابع ، شهریه دبیرستان ماندگار البرز و … دارید ، از مشاوران بپرسید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البر و ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز

سوالات پر تکرار

  • ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز چقدر است؟

ظرفیت دبیرستان ماندگار البرز 1403 اعلام نشده‌‌ است.

  • آیا سهمیه شاهد تاثیری در قبولی دبیرستان ماندگار البرز دارد؟

بله ، از سهمیه های موثر برای قبولی در دبیرستان ماندگار البرز ، سهمیه شاهد می باشد.

  • آیا سهمیه فرهنگیان در قبولی مدرسه ماندگار البرز موثر است؟

بله اگر سهمیه فرهنگیان دارید، از 10 درصد ظرفیت پذیرش مدرسه ماندگار البرز بهره مند خواهید شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دبیرستان ماندگار البرز

شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 هزینه تحصیل در مدرسه ماندگار البرز

تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز رایگان نبوده و دانش آموزان باید هر ساله شهریه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر