از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403 📞 از ثبت نام تا برگزاری و نمونه سوالات

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403 به منظور تکمیل ظرفیت های خالی مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه برگزار می شود و دانش آموزانی که در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم موفق به قبولی در این مدرسه نشده‌ اند ، می توانند شانس خود را برای بار دوم با شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هفتم به هشتم امتحان کنند. برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم به صورت سالانه و منظم نیست و بستگی به ظرفیت مدارس دارد ولی امکان دارد در سال تحصیلی پیش رو برگزار شود.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجب آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم به دست آورید. اگر هم سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات بپرسید تا مشاوران شما را راهنمایی کنند.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403 ، با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا در سال 1403 آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم برگزار می شود 

همانطور که بالاتر نیز گفته‌ شد ، آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم به صورت منظم و سالانه برگزار نمی شود. در واقع ، ظرفیت مدارس تیزهوشان مناطق مختلف در دوره تحصیلی اول متوسطه ، تعیین کننده‌ برگزاری یا عدم برگزاری این آزمون است. سال 98 ، تکمیل ظرفیت برگزار شد اما سال های بعد به دلیل نبود ظرفیت ، هیچ آزمونی تحت عنوان تکمیل ظرفیت هفتم به هشتم در مدارس تیزهوشان برگزار نگردید.

برای سال تحصیلی 1403 هنوز اخباری در خصوص برگزاری تکمیل ظرفیت سمپاد هشتم از سوی منابع رسمی منتشر نشده‌ است ولی شما والدین و دانش آموزان عزیز می توانید اخبار برگزاری را از طریق ارتباط با مشاوران ما پیگیری کنید تا در صورت برگزار شدن ، از شرکت در آزمون و قبولی در مدرسه استعداد درخشان جا نمانید.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم 1403 📞 لیست کامل منابع

زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت سمپاد هشتم 1403

زمان ثبت نام آزمون تکميل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم توسط سازمان استعداد های درخشان به دانش آموزان اطلاع رسانی می شود. متقاضیان می بایست از طریق سایت استعداد های درخشان نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. در آخرین دوره برگزاری این آزمون زمان ثبت نام از تاریخ 14 الی 17 مردادماه انجام شد و مهلت ثبت نام نیز 3 روز بود.

امسال نیز در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت ، زمان ثبت نام حداکثر تا اواخر مردادماه خواهد بود. پس از برگزاری آزمون ، نتایج حداکثر تا اواخر شهریورماه اعلام می گردد تا پذیرفته‌ شدگان از ابتدای مهرماه وارد مدرسه جدید شوند.

مرتبط بخوانید : کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت سمپاد هشتم را دارند باید دارای یکسری شرایط باشند. این شرایط در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده‌ اند. دارا بودن تابعیت ایرانی ، مهم ترین شرط ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت است و دانش آموزان غیر ایرانی مجاز به ثبت نام این آزمون نمی باشند.

ضمن اینکه دانش آموزان می بایست در پایه هفتم معدل کل سالانه بالای 19 کسب نمایند و دانش آموزی که معدل کمتر از 19 داشته‌ باشد ، اجازه شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت را نخواهد داشت.

  • دانش آموزانی که از طریق آزمون تکميل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم در این مدارس پذیرش می شوند ، در سال اول تحصیل امکان انتقالی ندارند و در پایه نهم می توانند انتقالی بگیرند.
  • حوزه امتحانی آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان با توجه به منطقه آموزشی محل تحصیل دانش آموز تعیین می شود.
  • دانش آموزان در زمان تکمیل فرم ثبت نام مجاز به انتخاب حداکثر 3 مدرسه در سطح شهرستان خود هستند.

زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1403

با توجه به اینکه پذیرفته‌ شدگان آزمون تکمیل ظرفیت سمپاد هشتم باید از ابتدای مهر وارد مدرسه جدید شوند ، این آزمون حداکثر در دهه اول شهریورماه برگزار می شود تا با مشخص شدن نتایج در اواخر شهریورماه ، اسامی پذیرفته‌ شدگان اعلام شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  ظرفیت مدارس تیزهوشان تهران 1403 📞 در تمام مناطق و رشته های تحصیلی

در آخرین دوره برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم زمان آن در روز 8 شهریورماه بود. دانش آموزان باید از چند روز قبل کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی از همان سایت ثبت نام دریافت نمایند و پس از اطلاع از ساعت دقیق برگزاری آزمون و آدرس حوزه امتحانی ، برای حضور در جلسه اقدام کنند.

منابع آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403

تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

سوالات آزمون تکميل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم از کتاب های درسی پایه هفتم مطرح می شود. این کتاب ها شامل کتاب های فارسی ، ریاضی ، هدیه های آسمانی و استعداد تحلیلی هستند. علاوه بر کتاب های درسی ، توصیه می شود از منابع کمک آموزشی نیز بهره بگیرید مخصوصا برای درس ریاضی که نیازمند حل تست و تمرین بیشتری است.

از کتاب های خوب برای منابع کمک آموزشی آزمون تیزهوشان سنجش iQ هوش و استعداد گاج ، هوش فرازمینی ET انتشارات گامی تا فرزانگان ، کتاب هوش جامع نیترو پویش اندیشه خوارزمی ، هوش و خلاقیت ریاضی انتشارات مبتکران ، آموزش هوش استعداد غیرکلامی 9 × 9 انتشارات مهروماه و … هستند.

مرتبط بخوانید : سامانه پادا ثبت نام کلاس هفتم و هشتم

سوالات متداول

  • آیا آزمون تکميل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403 برگزار می شود ؟

در حال حاضر برای برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم اطلاعیه رسمی منتشر نشده‌ است.

  • زمان ثبت نام آزمون تکميل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم چه تاریخی است ؟

ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت سمپاد هشتم در مردادماه انجام می شود.

  • آزمون تکميل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم در چه تاریخی برگزار می شود ؟

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت سمپاد هشتم در شهریورماه است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

یک نظر

  1. سلام، آیا احتمالش هست امسال آزمون تکمیل ظرفیت هشتم برگزار بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر