از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز

آزمون سنجش هوش ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم در استان البرز برگزار می شود و دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس استعداد درخشان باید در این آزمون شرکت کنند و تراز قبولی تیزهوشان را به دست آورند. ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم استان البرز در سایت my.medu.ir و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز در سایت my.medu.irانجام می گیرد در این سامانه ها زمانبندی ثبت نام درج می شود و فقط در مهلتی که در نظر گرفته می شود می توان برای ثبت نام اقدام کرد. در ادامه این مطلب به بررسی جزئیات کامل ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز 1403 می پردازیم. همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز استان البرز میتوانید ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز نهم به دهم 1403

آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم متوسطه اول برگزار می شود که زمان آن معمولا در خردادماه یا تیرماه است. زمان ثبت نام آزمون چند ماه قبل از اجرای آزمون می باشد به طوری که سال گذشته زمان ثبت نام آن از 15 تا 25 فروردین ماه بوده است. در سال 1403 پیش بینی می شود ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از اواسط فروردین ماه آغاز گردد و حدود دو هفته نیز فرصت برای ثبت نام وجود خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : لیست ذخیره نمونه دولتی البرز – چگونه لیست ذخیره البرز شویم

دانش آموزان واجد شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم دانش آموزانی هستند که در پایه نهم تحصیل می کنند و معدل خرداد ماه پایه هشتم آنها بالاتر از 19 است. همچنین دانش آموزانی که دوره اول متوسطه را در مدرسه تیزهوشان گذرانده اند برای ورود به دوره دوم متوسطه همین مدارس باید دارای حداقل معدل 16 در پایه نهم باشند و شرکت در آزمون برای این دسته از دانش آموزان الزامی نیست.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون تیزهوشان کلاس چهارم ابتدایی 📞 راهنمای شرکت در آزمون تیزهوشان کلاس چهارم

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم البرز در سایت مرکز سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان انجام می گیرد بنابراین نحوه ثبت نام اینترنتی است و مدارک باید در سامانه my.medu.ir بارگذاری شوند. در این سامانه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هم قرار داده‌ می شود که در داخل دفترچه راهنما درباره شرایط ثبت نام آزمون شرح داده‌ می شود.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 

ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز ششم به هفتم 1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که به اسم آزمون سنجش هوش شناخته می شود ، برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی برگزار می گردد و زمان برگزاری معمولا در خردادماه است. دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون سنجش هوش تیزهوشان باید در پایه ششم ابتدایی مشغول به تحصیل باشند و تمامی نمرات پایه های پنجم و ششم ابتدایی آنها خیلی خوب باشد البته یک نمره خوب در هر پایه تحصیلی نیز قابل قبول است.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم البرز از نیمه اول فروردین ماه آغاز می شود و حداکثر دو هفته هم فرصت برای ثبت نام وجود دارد. سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی به نشانی my.medu.ir می باشد و کلیه مراحل مربوط به ثبت نام از دانلود دفترچه راهنما گرفته‌ تا پرداخت هزینه ، در سایت مذکور قابل انجام می باشد.

بنابراین آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف نشده‌ است و فقط یکسری تغییرات در آن اعمال شده‌ است که تغییر عمده در منابع آزمون می باشد به طوری که هیچ یک از سوالات آزمون تیزهوشان ششم از کتاب های درسی مطرح نمی شوند و تمام سوالات برای ارزیابی هوش و استعداد تحلیلی دانش آموز طراحی می شوند.

مرتبط بخوانید : آموزش ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

سوالات متداول

  • آیا آزمون تیزهوشان در استان البرز برگزار می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 📞 زمان و سایت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان

بله ، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر دو در استان البرز برگزار می شوند.

  • زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه تاریخی است ؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم در فروردین ماه انجام می گیرد.

  • ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز در کدام سایت انجام می گیرد ؟

سایت ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم استان البرز به نشانی my.medu.ir و سایت ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم نیز به نشانی my.medu.ir می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر