از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403 📞 دریافت کارت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

دانش آموزان پایه هفتم که ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم را در موعد مقرر انجام داده‌ اند برای شرکت در آزمون و حضور در جلسه امتحان لازم است که کارت ورود به جلسه همراه خود داشته باشند. لینک دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم از چند روز قبل از برگزاری آزمون در سامانه مربوطه فعال خواهد شد و شرکت کنندگان می بایست با درج مشخصات خود ، کارت را دریافت کرده‌ و از آدرس حوزه امتحانی اطلاع یابند. در ادامه این مطلب به بررسی زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم می پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم ، با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403

آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم با هشتم با هدف تکمیل ظرفیت های باقی مانده پایه هشتم توسط مرکز ملی استعداد های درخشان برگزار می شود و دانش آموزان پایه هفتم که موفق به قبولی در این مدرسه از طریق آزمون سنجش هوش ششم به هفتم نشده‌ اند و یا در این آزمون شرکت نکرده‌ بودند ، می توانند با شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت ، شانس دوباره ای برای ورود به مدارس تیزهوشان داشته باشند.

زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم مشخص نیست ولی با توجه به اینکه مدارس از ابتدای مهرماه بازگشایی می شود و دانش آموزان باید از یک مهر در مدرسه حضور داشته باشند ، آزمون تکمیل ظرفیت باید حداکثر تا اواسط شهریورماه برگزار گردد تا با اعلام نتایج تا اواخر شهریورماه ، پذیرفته شدگان فرصت ثبت نام داشته باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 1403 📞 زمان و سایت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم

دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان ششم به هفتم چند روز قبل از برگزاری آزمون امکان پذیر است و دانش آموزان فقط باید در مهلت تعیین شده‌ کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. بدیهی است که پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده‌ برای دریافت کارت ورود به جلسه ، زمان دیگری وجود نخواهد داشت و دانش آموزان بدون کارت ، از آدرس حوزه امتحانی اطلاع نخواهند داشت.

سامانه و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت سمپاد هشتم 1403

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت هفتم همان سامانه ثبت نام به نشانی my.medu.ir می باشد. پس از ورود به این سامانه لازم است که کد ملی و رمز ورود همگام خود را درج نمایید و در مرحله بعد نام مدرسه محل تحصیل را تایید کنید.

پس از اینکه وارد سامانه شدید ، اگر لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال شده‌ باشد آدمک قرمز رنگ را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی آن ، کارت ورود به جلسه را مشاهده خواهید کرد.

بر روی کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت سمپاد هشتم ، آدرس حوزه امتحانی درج شده‌ است و توصیه می شود یکروز قبل از برگزاری آزمون آدرس را بیابید تا در روز برگزاری آزمون با مشکلی مواجه نشوید.

درب حوزه های امتحانی از یکساعت قبل از برگزاری آزمون باز می شود و احتمالا نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون ، از ورود دانش آموزان جلوگیری شود. حتما راس ساعت مقرر در جلسه آزمون حضور داشته باشید تا برای پیدا کردن صندلی خود با کمبود زمان مواجه نشوید.

مرتبط بخوانید : آزمون نمونه دولتی هفتم به هشتم – راهنما و منابع آزمون نمونه دولتی

ویرایش کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403

کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

دانش آموزان عزیز اگر پس از دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم متوجه شدید بخش هایی از کارت اطلاعات اشتباه دارد مثلا اشتباه در عکس و … لازم است حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری آزمون ، به واحد سنجش آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه کرده‌ و اطلاعات اشتباه را اصلاح نمایید. لازم به ذکر است که اگر کارت شما اطلاعات اشتباه داشته باشد ، برای ورود به جلسه آزمون با مشکل مواجه می شوید.

مرتبط بخوانید : سامانه پادا ثبت نام کلاس هفتم و هشتم – ورود و راهنمای ثبت نام

سوالات متداول

  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت سمپاد هشتم 1403 چه تاریخی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 1403 📞 زمان و سایت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم

کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت سمپاد هشتم از سه روز قبل از برگزاری آزمون قابل دریافت خواهد بود.

  • برای دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم باید به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم به نشانی my.medu.ir می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. سلام اگر نتونستیم در تاریخ مشخص کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم رو بگیریم زمان تمدید میشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه حداکثر یک روز قبل از برگزاری آزمون است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر