از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تمدید ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1401 – مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تمدید ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و داوطلبانی که می خواهند بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه قبول شوند ، در ترم های مهر و بهمن فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. زمانبندی شروع و پایان ثبت نام ، از سوی سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود اما بعضی از داوطلبان موفق به ثبت نام در موعد مقرر نمی شوند ، که زمان ثبت نام برای آنها تمدید می شود. در ادامه این مطلب به بررسی تمدید ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1401 می پردازیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

تمدید ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال اول تحصیلی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی و … هر ساله به صورت مشترک و همزمان انجام می گیرد و سازمان سنجش یک دفترچه راهنما برای ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه ها منتشر می کند تا داوطلبان پس از اطلاع از رشته های ارائه شده ، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

در سال گذشته ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری و در مردادماه بود و امسال نیز پیش بینی می شود روال ثبت نام به همین صورت باشد. تاریخ انتخاب رشته از 14 الی 18 مردادماه بود که پس از پایان فرصت ، مجددا تا 20 مردادماه زمان ثبت نام تمدید شد تا تمام متقاضیان امکان ثبت نام داشته باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  دکتری بدون آزمون غیرانتفاعی 1403 📞 بررسی شرایط و معرفی رشته های دکتری بدون کنکور غیرانتفاعی

برای ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی امسال هنوز تاریخ دقیق تمدید مهلت اعلام نشده است اما پیش بینی می شود حداکثر سه روز ، برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته شود.

مرتبط بخوانید : رشته های دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور و رشته های دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

تمدید ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال دوم تحصیلی

اگر از ثبت نام نیمسال اول تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی جا مانده اید ، در بهمن ماه فرصت مجدد ثبت نام برای شما فراهم است. سال گذشته زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 الی 20 آذر ماه بوده است که مجددا تا تاریخ 24 آذرماه ، زمان ثبت نام تمدید شد.

احتمالا زمانبندی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1401 نیز همانند سال قبل باشد و هنوز تاریخ دقیق ثبت نام اعلام نشده است. برای پیگیری اخبار زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و لیست رشته های این دانشگاه در دفترچه ای مشترک با دفترچه بدون کنکور سراسری ، در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. برای ثبت نام این دانشگاه ، ابتدا باید دفترچه راهنما را بررسی کنید و رشته های محل های مورد تقاضای خود را یادداشت نمایید.

سپس لازم است در سایت سنجش هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری بپردازید که پرداخت توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب و فقط به صورت اینترنتی قابل پرداخت است. پس از دریافت سریال پرداخت ، می توانید فرم را تکمیل کنید و در انتهای فرم ، رشته محل را درج نمایید. لازم به ذکر است که حداکثر مجاز به انتخاب 150 کد رشته محل هستید و می توانید به جزء رشته های دانشگاه غیرانتفاعی ، از رشته های سایر دانشگاه ها نیز انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه های غیرانتفاعی تهران رشته انسانی - لیست کامل رشته ها و دانشگاه ها

در پایان مراحل ثبت نام نیز لازم است از شماره پرونده و کد پیگیری ارائه شده توسط سامانه ، پرینت تهیه نمایید و تا زمان پذیرش در دانشگاه نزد خود حفظ کنید.

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی در چه تاریخی است ؟

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی برای نیمسال اول تحصیلی در مهرماه و برای نیمسال دوم تحصیلی در بهمن ماه است.

  • آیا زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی تمدید می شود ؟

بله ، پس از پایان زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ، مهلت مجددی برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته خواهد شد.

معمولا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها مرحله تکمیل ظرفیت برگزار نمی شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی تجربی

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی تجربی – رشته های پیراپزشکی و علوم پزشکی غیرانتفاعی

دانشگاه غیرانتفاعی رشته های تجربی را در کنار سایر رشته های تحصیلی به صورت با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر