از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ، مطمئن تحصیل کنید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

 تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ، مطمئن تحصیل کنید

بسیاری از افراد به دلیل مشغله زیادی که دارند امکان مراجعه به مشاوره حضوری برایشان میسر نیست و تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه یک پیشنهاد عالی برای این دسته از کسانی است که نیاز به مشاور دارند اما وقت زیادی ندارند.

از ویژگی های تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ، دسترسی آسان به برترین مشاوران در سراسر کشور است و حتی نقاط محروم کشور که حتی مشاوره حضوری هم ندارند ، می توانند بدون دردسر و اتلاف وقت به مشاوران تلفنی متصل شده و از یک مشاوره تخصصی بهره مند گردند.

در این مطلب قصد داریم علاوه بر ارایه شماره تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی را نیز به شما معرفی کنیم.

تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ، مشاوره تلفنی معتبر

حضور مشاور تحصیلی در تمام مراحل شرکت در کنکور سراسری مخصوصا در زمان انتخاب رشته بسیار لازم است. مشاوران می توانند تجربیات خود را برای انتخاب رشته شما به کار بگیرند تا در بهترین رشته و دانشگاه متناسب با رتبه ای که کسب کرده اید ، قبول شوید.

مزایای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری تلفنی بسیار بیشتر از مزایای مشاوره حضوری است از جمله :

  1. اتلاف وقت نمی شود و برای ارتباط با مشاوران وقت قبلی تعیین نمی کنید و در هر زمان که بخواهید می توانید با آن ها صحبت کنید.
  2. هزینه کم تر پرداخت می کنید و با توجه به اینکه اکثر مراکز مشاوره انتخاب رشته کنکور 99 برای هر جلسه بیش از 500 هزار تومان دریافت می کنند ولی هزینه مشاوره تلفنی بسیار کم تر و مقرون به صرفه است.
  3. به بهترین مشاوران متصل می شوید ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” از بهترین مشاوران کشور هستند و داوطلبانی که دسترسی به مشاور خوب و حرفه ای ندارند ، می توانند با یک تماس ساده به مشاوران متخصص متصل شوند.
  4. امکان دریافت چندین ساعت مشاوره در روز وجود دارد و هیچ محدودیتی در تعداد ساعات مشاوره ندارید.
  5. از طریق تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ، می توانید یک مشاور تحصیلی اختصاصی برای خود تغیین کنید و هر زمان که بخواهید سوالات خود را از مشاور خود بپرسید.
احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته کنکور زبان - راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور زبان 1402

خدمات مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ، مرکز پاسخ با ما

خدماتی که از طریق تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه مرکز پاسخ با ما ارائه می شوند ، بر مبنای تجربه چندین ساله مشاوران ارشد است. مشاوره انتخاب رشته کنکور باید در تمام زمینه های انتخاب رشته اطلاعات درستی داشته باشد تا بتواند به داوطلبان کمک کند.

خدمات زیر توسط  مرکز تلفنی مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ارائه می شود :

  • بررسی و تحلیل کارنامه کنکور
  • بررسی سهمیه های کنکور سراسری و تاثیر آن ها در پذیرش داوطلب
  • بررسی شرایط رشته های بومی گزینی
  • بررسی رتبه قبولی و شانس پذیرش داوطلب در رشته های مختلف
  • معرفی رشته های دانشگاهی از جهت سختی دروس دانشگاه
  • بررسی بازار کار رشته ها و بهترین رشته های دارای بازار کار مناسب
  • بررسی رشته های کنکور تجربی ، کنکور انسانی ، کنکور تجربی ، کنکور هنر و کنکور زبان
  • بررسی شرایط پذیرش در دانشگاه شاهد ، دانشگاه فرهنگیان و
  • بررسی رشته های دارای مصاحبه و رشته های نیمه متمرکز
  • و ….

هم چنین در صورت تمایل می توانید انتخاب رشته کنکور خود را از طریق مشاوران پاسخ با ما انجام دهید و اطمینان داشته باشید که انتخاب رشته تان به بهترین نحو انجام می گیرد.

مشاوران برای چیدن رشته ها در فرم انتخاب رشته رتبه در سهمیه ، رتبه کشوری و تراز اکتسابی داوطلب را بررسی می کنند و سه مجموعه رشته با شانس پذیرش بالا ، شانس پذیرش متوسط و شانس پذیرش کم را به داوطلب ارائه می دهند تا داوطلب به انتخاب خود رشته ها را بر اساس علایق و اولویت هایی که دارد در سایت سنجش ثبت کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانلود دفترچه انتخاب رشته پیام نور با کنکور 1401 - لینک دانلود مستقیم

شماره های تماس و تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه در ابتدا و انتهای این مطلب درج شده است که می توانید از استان تهران و شهرستان ها با این شماره ها تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید. هم چنین می توانید بخشی از پاسخ سوالات خود را با مطالعه مطالب وب سایت pasokhbama.com به دست آورید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر