از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تخفیف شهریه پردیس خودگردان 1402 📞 آیا پردیس های خودگردان تخفیف شهریه میدهند

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تخفیف شهریه پردیس خودگردان - آیا پردیس های خودگردان تخفیف شهریه میدهند

دانشگاه پردیس خودگردان ، دانشگاه شهریه پردازی است که بیشترین میزان شهریه را در مقایسه با دانشگاه های دیگر دریافت می کند. این دانشگاه حتی از دانشگاه ازاد نیز هزینه تحصیل بیشتری دارد مخصوصا در رشته‌ های پزشکی و پیراپزشکی که پذیرفته‌ شدگان در این رشته‌ ها باید هزینه زیادی را پرداخت کنند تا فارغ التحصیل شوند. علی رغم آنکه شهریه پردیس خودگردان زیاد است اما متقاضیانی هستند که به دلیل علاقه مندی به رشته‌ های این دانشگاه ، تمایل دارند که هر طور شده‌ حتی با دریافت تخفیف ، شهریه را پرداخت کنند ولی وارد رشته‌ دلخواهشان شوند اما آیا پردیس های خودگردان تخفیف شهریه میدهند ؟ این سوال موضوعیست که در این مطلب به آن پرداخته‌ ایم.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شهریه رشته‌ ها و دانشگاه های مختلف و همچنین مطلع شدن از شرایط تخفیفات شهریه در دانشگاه ها ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تخفیف شهریه پردیس خودگردان برای سهمیه ایثارگری

بنیاد شهید و ایثارگران کشور ، برای افرادی که مشمول سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی هستند و در دانشگاه های پردیس خودگردان تحصیل می کنند ، شهریه پرداخت می کند ولی میزان شهریه پرداختی معادل با شهریه دانشگاه آزاد در همان رشته‌ و مقطع تحصیلی است و پرداخت الباقی شهریه ، بر عهده دانشجو است.

  • داوطلبان دارای سهمیه 25 درصد ایثارگران (فرزندان و همسران شهید ، جانبازان 25 درصد به بالا و همسر و فرزندان آنان ، آزادگان و همسر فرزندان آنان) مشمول تخفیف شهریه 100 درصدی هستند.
  • داوطلبان دارای سهمیه 5 درصد ایثارگران (خانواده جانبازان زیر 25 درصد  ، رزمندگان دارای حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه) مشمول دریافت تخفیف 30 درصدی شهریه هستند و پرداخت 70 درصد شهریه بر عهده دانشجوست.

علاوه بر دانشجویان واجد سهمیه ایثارگران 25 درصد و 5 درصدی ، دانشجویانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی هستند ، می توانند با دریافت تایید سازمان بهزیستی یا کمیته امداد و درخواست دادن در امور مالی دانشگاه ، تخفیف شهریه دریافت کنند.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه پردیس دندانپزشکی

همچنین حافظان کل قرآن کریم و قاریان ممتاز کشوری نیز مطابق مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی ، از تخفیف شهریه دانشگاه پردیس خودگردان بهره مند هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه رشته حقوق دانشگاه پیام نور 1402 📞 آخرین نرخ شهریه حقوق پیام نور

نکته قابل توجه این است که دانشجویان دانشگاه پردیس خودگردان به شرطی می توانند تخفیف شهریه دریافت کنند ، که در سنوات تحصیلی مجاز فارغ التحصیل شوند. سنوات تحصیلی مجاز در دوره ها و رشته‌ های مختلف به صورت زیر است :

  • کارشناسی پیوسته‌ : 8 ترم
  • کارشناسی پیوسته‌ فنی مهندسی : 9 ترم
  • کاردانی و کارشناسی ناپیوسته‌ : 4 ترم
  • دکتری حرفه ای پزشکی : 14 ترم
  • دکتری حرفه ای دامپزشکی : 12 ترم
  • کارشناسی ارشد  :4 ترم
  • دکتری تخصصی : 8 ترم

تخفیف شهریه پردیس بین الملل برای دانشجویان ممتاز

تخفیف شهریه پردیس خودگردان

در صورتی که پذیرفته‌ شدگان دانشگاه پردیس خودگردان ، از نفرات برتر آزمون سراسری باشند ، طبق قوانین این دانشگاه از تخفیف شهریه بهره مند می شوند.

  • رتبه های تک رقمی کنکور در هر سال ورودی از پرداخت کل شهریه معاف هستند.
  • رتبه های دو رقمی کنکور در هر سال ورودی از پرداخت نیمی از شهریه کل معاف هستند.
  • رتبه های سه رقمی کنکور در هر سال ورودی از پرداخت 25 درصد از شهریه کل معاف هستند و باید 75 درصد باقی مانده‌ را خودشان واریز کنند.

علاوه بر داوطلبان رتبه برتر کنکور سراسری ، دانشجویان ممتاز در هر رشته‌ ای نیز با توجه به رتبه بندی که دانشگاه انجام می دهد ، بخشی از شهریه به آن ها تخفیف داده‌ می شود.

  • دانشجویان ممتاز و رتبه اول مقطع دکتری حرفه ای رشته‌ های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی ، از پرداخت 20 درصد شهریه ثابت هر نیمسال معاف هستند. لازم به ذکر است که کسب معدل 17 و بالاتر ، شرط اصلی ممتاز شدن است.
  • دانشجویان ممتاز در پایان دوره های آموزشی هر رشته‌ و هر سال ورودی ، در هزینه های پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی حمایت می شوند که به ترتیب برای رتبه یک 50 درصد ، برای رتبه دو 40 درصد و برای رتبه سه 30 درصد شهریه سالانه آموزشی همان نیمسال ، در نظر گرفته‌ شده‌ است.
  • رتبه های اول تا سوم آزمون های جامع کشوری در هر رشته‌ ای ، از تخفیف شهریه دانشگاه پردیس خودگردان برخوردار هستند به طوری که رتبه اول از 100 درصد ، رتبه دوم از 75 درصد و رتبه سوم نیز از 50 درصد کل شهریه پرداختی ، معاف خواهد بود.
  • دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس خودگردان در هر رشته‌ ای که نفر اول آن رشته‌ هستند ، از 25 درصد تخفیف شهریه بهره مند می شوند.

مرتبط بخوانید : تخفیف شهریه دانشگاه آزاد 

تخفیف شهریه پردیس خودگردان برای خانواده های دارای دو فرزند

خانواده های دارای دو فرزند غیر متاهل که هر دو در دانشگاه پردیس بین الملل در رشته‌ های مختلف تحصیل می کنند ، مشمول تخفیف شهریه هستند. میزان تخفیف شهریه برای این دسته از دانشجویان به میزان 5 درصد در کل شهریه می باشد و این تخفیف به دانشجویی تعلق دارد که ورودی سال پایین تر است.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی پردیس خودگردان 1402 📞 زمان ، دفترچه و راهنمای شرکت در تکمیل ظرفیت

دانشجویان دارای شرایط فوق می توانند به واحد امورمالی دانشگاه مراجعه کنند و درخواست خود را پیگیری نمایند.

در این مطلب راهنمای کاملی در رابطه با تخفیف شهریه پردیس خودگردان ارائه شد اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید ، می توانید با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه پردیس دندانپزشکی و شهریه رشته پرستاری دانشگاه پردیس خودگردان

سوالات شما

  • آیا شهریه دانشگاه پردیس خودگران تخفیف دارد؟

بله ، دانشجویان دانشگاه پردیس خودگردان با داشتن یکسری شرایط می توانند از تخفیف شهریه بهره مند شوند.

  • میزان تخفیف شهریه دانشگاه پردیس بین الملل چقدر است؟

میزان تحفیف شهریه در دانشگاه پردیس خودگردان برای دانشجویان با شرایط مختلف ، متفاوت است که در این مطلب بررسی کرده ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد 📞 کارشناسی ارشد پردیس بین الملل بهتر است یا آزاد

بسیاری از داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد که می خواهند وارد یکی از دانشگاه های پردیس …

5 نظر

  1. سلام برای مدد جویان کمیته امداد چقد تخفیف میدن

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای اطلاع از شرایط تخفیف شهریه پردیس خودگردان با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنند.

  2. سلام خسته نباشین،الآن من ۳۳۰ منطقه یک شدم و پردیس میخوام برم، به من تخفیف میدن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رتبه های سه رقمی کنکور در هر سال ورودی از پرداخت 25 درصد از شهریه کل دانشگاه پردیس خودگردان معاف هستند و باید 75 درصد باقی مانده را خودشان واریز کنند.

  3. سلام من دانشجوی پرستاری پردیس هستم شرایط اش برای دریافت تخفیف برای پرداخت شهریه چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر