از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان 1401 – جریمه انصراف از پردیس بین الملل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان

 

دانشگاه پردیس خودگردان یکی از دانشگاه های سراسری است که هر ساله از طریق کنکور سراسری در رشته های علوم پزشکی ، فنی مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی و … دانشجو پذیرش می کند. دانشگاه پردیس خودگردان گران ترین هزینه تحصیل را در مقایسه با سایر دانشگاه های شهریه پرداز دارد و اگر می خواهید در یکی از رشته های این دانشگاه پذیرفته شوید ، لازم است قبل از اقدام به پذیرش ، از شهریه رشته مورد تقاضای خود اطلاع یابید زیرا سال های قبل بسیاری از دانشجویان بوده اند که پس از ورود به دانشگاه از عهده پرداخت شهریه برنیامده اند و با پرداخت جریمه ، انصراف داده اند. انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان نیازمند پرداخت جریمه است و هزینه انصراف از دانشگاه برای دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف ، فرق می کند.

اگر می خواهید از هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان مطلع شوید ، ادامه این مطلب را مطالعه کنید. در پایان نیز می توانید سوالات خود را در بخش نظرات بپرسید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

در صورت داشتن سوالات بیشتر در خصوص انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

دانشجویان مشمول پرداخت هزینه انصراف از دانشگاه پردیس بین الملل

انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان بر ای دانشجویانی است که پس از قبولی در آزمون ورودی ، در دانشگاه ثبت نام کرده اند و شهریه ترم اول را نیز پرداخت نموده اند. بدیهی است که با پرداخت شهریه ، ثبت نام دانشجو در دانشگاه قطعی می شود و در صورتی که تقاضای انصراف از تحصیل داشته باشد ، باید هزینه انصراف را بپردازد.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور و هزینه آن 1401 - راهنمای کامل

همچنین داوطلبان کنکوری که در یکی از رشته های دانشگاه پردیس خودگردان پذیرفته شده اند ولی برای ثبت نام قطعی در دانشگاه اقدام نکرده اند ، در صورتی که نخواهند در رشته محل پذیرفته شده خود ثبت نام کنند ، ملزم به پرداخت جریمه نخواهند بود زیرا به عنوان دانشجوی دانشگاه محسوب نمی شود.

مرتبط بخوانید : هزینه انصراف از دانشگاه دولتی

میزان هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان

میزان هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان برای تمام مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری برابر با شهریه کامل یکسال تحصیلی می باشد. البته این میزان جریمه در صورتی است که کلاس های ترم تشکیل نشده اند و دانشجو قبل از شروع ترم درخواست انصراف از تحصیل را ثبت کرده است.

اگر دانشجو بعد از شروع کلاس ها در نیمسال اول و نیمسال های بعدی ، درخواست انصراف از تحصیل داشته باشد باید علاوه بر شهریه پرداختی نیمسال های گذرانده شده ، شهریه ثابت نیمسال های باقی مانده را نیز به عنوان جریمه بپردازد. به عنوان مثال دانشجوی ترم سه کارشناسی که بعد از شروع کلاس ها برای انصراف از تحصیل درخواست می دهد ، باید شهریه ثابت ترم های 4 تا 8 را برای قطعی شدن انصراف خود پرداخت نماید.

جریمه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان بر اساس شهریه مصوب همان سالی که دانشجو انصراف می دهد ، دریافت می شود و در صورتی که در زمان انصراف دانشجو شهریه سالانه ابلاغ نشده باشد ، با در نظر گرفتن افزایش 10 درصدی شهریه نسبت به سال قبل ، جریمه انصراف محاسبه و دریافت خواهد شد.

مرتبط بخوانید : هزینه انصراف از دانشگاه ازاد ترم یک

میزان هزینه انصراف از دانشگاه پردیس بین الملل دانشجویان تازه وارد

دانشجویان سال اولی دانشگاه پردیس خودگردان که به دلایل شرایط اضطراری تقاضای انصراف از دانشگاه را دارند ، لازم است که شهریه ثبت نام شامل شهریه متغیر و ثابت ترم های ثبت نام شده را پرداخت کنند و خسارتی به عنوان انصراف از تحصیل دریافت نمی شود.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط خرید صندلی دندانپزشکی 1402📞 قیمت خرید صندلی دندانپزشکی

ضمن اینکه اگر پذیرفته شدگان دانشگاه پردیس خودگردان که همزمان در دانشگاه آزاد نیز پذیرفته شده اند ، حداکثر تا یک ماه پس از اعلام نتایج نهایی و قبولی در دانشگاه دوم ، فرصت دارند که تصیمم نهایی خود را برای ثبت نام در دانشگاه دوم بگیرند و در صورت درخواست کتبی انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان ، می بایست 20 درصد شهریه ثبت نام شامل شهریه ثابت و متغیر را به حساب دانشگاه پرداخت کنند.

عدم پرداخت هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان

هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان

 

اگر می خواهید بدون پرداخت جریمه از دانشگاه انصراف دهید لازم است بدانید که انصراف شما قطعی نیست و امکان ثبت نام در دانشگاه های دیگر را نخواهید داشت. البته می توانید در کنکور سراسری شرکت کنید اما در صورت قبول شدن در یک دانشگاه ، باید برگه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان را به دانشگاه جدید تحویل دهید.

مرتبط بخوانید : پرداخت نکردن هزینه انصراف از دانشگاه

سوالات شما

  • آیا دانشجویان ترم یک دانشگاه پردیس خودگردان برای انصراف از تحصیل باید جریمه پرداخت کنند ؟

از دانشجویان ترم یک دانشگاه پردیس خودگردان در صورتی که با شرایط اضطراری انصراف دهند ، جریمه ای دریافت نمی شود.

  • هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است ؟

میزان هزینه انصراف از دانشگاه پردیس بین الملل در شرایط مختلف فرق می کند که در این مطلب توضیح داده ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد 📞 کارشناسی ارشد پردیس بین الملل بهتر است یا آزاد

بسیاری از داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد که می خواهند وارد یکی از دانشگاه های پردیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر