از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 📞 زمان و سایت اعتراض به نتایج تیزهوشان نهم به دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 در یک تیرماه برگزار شده است و حدودا یک ماه پس از برگزاری آزمون ، مرکز سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان نتایج را منتشر می کند. در این بین افرادی که موفق به کسب حداقل نمره برای ورود به مدارس استعداد درخشان نشده‌ اند کارنامه ای دریافت می کنند که در آن ذکر شده‌‌ است به چند سوال به درستی پاسخ داده اند ، چند سوال را بی پاسخ باقی گذاشته‌ اند و به چند سوال جواب نادرست داده اند. این کارنامه در اختیار داوطلب قرار می گیرد تا اگر داوطلب متوجه مشکلی در آن شد نسبت به اعتراض و تقاضای تجدید نظر اقدام کند. در ادامه این مطلب قصد داریم طریقه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

اگر برای اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم سوالی دارید و نیازمند راهنمایی هستید توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402

سازمان سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان این امکان را فراهم کرده‌ است تا داوطلبینی که نسبت به نتیجه آزمون تیزهوشان نهم به دهم خود معترضند در بازه زمانی تعیین شده‌ از طریق همین سازمان ، اعتراض خود را اعلام کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد. این بازه زمانی از زمان اعلام نتایج آزمون شروع می شود و با یک بار تمدید شدن حدودا پنج روز به طول می انجامد. داوطلبینی که قصد اعتراض به نتیجه آزمون را دارند از اوایل مرداد ماه به طول پنج روز بررای ثبت اعتراض خود زمان خواهند داشت. نتیجه اعتراض هم حدودا یک هفته بعد از پایان مهلت اعتراض در سامانه قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : اعتراض به سوالات تیزهوشان

احتمالا این را هم بپسندید  آیا امتحان تیزهوشان سخت است 📞 درجه سختی سوالات آزمون تیزهوشان 1403

سایت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اگر مشکلی در نتیجه دریافت شده‌ داشته‌ باشند و احساس کنند نتیجه با واقعیت مغایرت دارد ، به واسطه امکان اعتراضی که سازمان در اختیار آنها قرار می دهد به راحتی می توانند تقاضای تجدید نظر خود را به دست مسئولین برسانند. برای این منظور داوطلبین باید با مراجعه به سایت my.medu.ir اعتراض نامه خود را ثبت کنند.

داوطلبان بهتر است قبل از وارد کردن اعتراض خود در سایت ، دفترچه سوالات و کلید را از سایت دریافت کرده‎‌ و پاسخ های خود را با آن مقاسیه کنند و در صورت نداشتن تطابق اقدام به درخواست تجدید نظر کنند.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتی – راهنمای اعتراض به نتایج نمونه دولتی

نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

اعتراض به نتیجه آزمون تیزهوشان نهم به دهم به دلایل مختلفی می تواند انجام شود. برای مثال ممکن است برای داوطلبی که سر جلسه آزمون حاضر بوده است و در آزمون شرکت کرده‌ است کارنامه فرد غایب صادر شود در چنین شرایطی داوطلب مجاز است تقاضای تجدید نظر بدهد تا مورد رسیدگی قرار گیرد. موارد زیر دلایلی است که داوطلب می تواند بر اساس آنان نسبت به نتیجه دریافتی خود معترض شود:

  • مطابقت نداشتن تعداد پاسخ های صحیح ، نزده و غلط مندرج در کارنامه با تصویر پاسخ برگ
  • خطا در محاسبه نمره کل آزمون
  • مطابقت نداشتن اولویت های مندرج در کارنامه با اولویت های درج شده‌ در کارت ورود به جلسه
  • اعمال نشدن ضابطه پذیرش مربوط به دوقلوها
  • سایر موارد
احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 📞 زمان و سایت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان

داوطلب باید اعتراض خود را در قالب یکی از موارد بالا تنظیم کرده‌ و به سایت ارئه دهد. همچنین داوطلب می تواند حداقل یک مورد و حداکثر سه مورد از موارد ذکر شده‌ را انتخاب کند. با انتخاب این موارد فرد معترض می تواند در قسمت توضیحات به شرح دقیق اعتراض خود بپردازد. در نظر داشته‌ باشد هر داوطلب فقط یک بار مجاز به پر کردن فرم اعتراض است. تمامی درخواست های اعتراض ثبت شده به آزمون تیزهوشان ، بررسی خواهند شد. نتایج نیز در قالب کارنامه از طریق سایت مای مدیو به اطلاع معترضان خواهد رسید.

داوطلبانی که با درخواست اعتراض آنها موافقت شود ، کارنامه جدید خواهند داشت و در صورت قبول شدن در مدرسه ، باید هر چه سریع تر برای ثبت نام اقدام کنند. بدیهی است که عدم ثبت نام مدرسه در موعد مقرر ، به معنای انصراف خواهد بود.

مرتبط بخوانید : نتایج اعتراض تیزهوشان – نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان

سوالات متداول

  • آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای داوطلبین وجود دارد ؟

بله؛ سازمان سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور برای دانش آموزانی که نتوانسته‌ اند نمره و رتبه قبولی کسب نمایند حق اعتراض به نتایج آزمون را قائل شده‌ است.

  • پس از ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم چقدر زمان می برد نتیجه اعتراض منتشر شود ؟

حدودا یک هفته پس از بارگذاری اعتراض روی سامانه ، نتیجه اعتراض در سایت قرار داده می شود.

  • از چه سایتی برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم استفاده کنیم ؟

شما دانش آموزان برای اعتراض به نتیجه آزمون تیزهوشان پایه نهم می توانید از طریق سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir اقدام به ثبت درخواست کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون جانمایی تیزهوشان

آزمون جانمایی تیزهوشان 📞 راهنمای برگزاری آزمون جانمایی مدارس سمپاد

مدارس تیزهوشان ، آزمون های مختلفی را در پایه های تحصیلی متفاوت برگزار می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر