از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آیا با رشته انسانی میشود پرستاری خواند 📞 راهنمای کامل پرستاری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آیا با رشته‌ انسانی میشود پرستاری خواند

پرستاری از رشته‌ های محبوب پیراپزشکی است که شرایط بازار کار و آینده شغلی مساعدی دارد. محبوبیت رشته‌ پرستاری در حدیست که حتی برخی داوطلبان کنکور انسانی ، به دنبال ورود به این رشته‌ هستند. اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا با رشته انسانی میشود پرستاری خواند ؟ در ادامه ، مطلبی در این خصوص تهیه کرده‌ ایم تا راهنمای جامعی را به شما عزیزان ارائه کنیم. در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید در بخش نظرات بپرسید و یا برای دریافت راهنمایی بیشتر ، با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شرایط تغییر رشته‌ به پرستاری ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

آیا با رشته انسانی میشود پرستاری خواند

پرستاری یکی از رشته‌ های پیراپزشکی است. این رشته ، طول دوره تحصیلی 4 ساله دارد و دانشجویان این رشته‌ پس از گذراندن 4 سال تحصیل ، در بیمارستان ها و مراکز درمانی جذب کار می شوند. حقوق پرستاری و بازار کار این رشته‌ ، نسبتا بهتر از سایر مشاغل است و کمتر پرستاری است که بیکار بماند. ورود به رشته‌ پرستاری تنها با شرکت در کنکور سراسری میسر است. بنابراین فقط از طریق کنکور تجربی ، می توان این رشته‌ را انتخاب کرد.

با توجه به اینکه رشته‌ پرستاری از زیر رشته‌ های تجربی می باشد ، بنابراین داوطلبان با شرکت در کنکور انسانی نمی توانند وارد این رشته‌ شوند و حتما باید در کنکور تجربی شرکت کنند.

پس از در پاسخ به سوال آیا با رشته انسانی میشود پرستاری خواند ، باید بگوییم بله شما می توانید با مدرک دیپلم رشته‌ انسانی ثبت نام کنکور تجربی را انجام دهید. سپس در زمان انتخاب رشته‌ ، رشته‌ تجربی را انتخاب نمایید.

مرتبط بخوانید : برای رشته‌ هوشبری چند سال باید درس خواند و برای رشته‌ داروسازی چند سال باید درس خواند 

شرایط شرکت در کنکور تجربی با مدرک انسانی

پس دانش آموزان و داوطلبان رشته‌ انسانی که می خواهند در دانشگاه وارد رشته‌ پرستاری شوند ، باید در کنکور تجربی شرکت نمایند. یعنی در زمان ثبت نام کنکور ، به حای ثبت نام در گروه آزمایشی انسانی ، در گروه آزمایشی تجربی ثبت نام کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  حقوق پرستاری 📞 مستند آخرین حقوق پرستاری 1402

طبق شرایط و ضوابط موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ، داوطلبان با دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و مدرک دیپلم نظام قدیم هر یک از رشته‌ های نظری و همچنین دارا بودن مدرک دیپلم نظام جدید رشته‌ های نظری و فنی حرفه ای ، امکان ثبت نام در سایر گروه های آزمایشی را دارند مثلا داوطلبی که مدرک پیش دانشگاهی انسانی را دارد ، می تواند ثبت نام کنکور تجربی را انجام دهد و یا بالعکس.

البته ضرایب دروس و سوابق تحصیلی داوطلبانی که تغییر رشته‌ داده‌ اند ، متفاوت تر محاسبه خواهد شد. داوطلبانی که با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی انسانی ، وارد رشته‌ تجربی می شوند دروس اختصاصی این رشته‌ را مثل زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک و ریاضی را نگذرانده‌ اند پس از این دروس هیچ تاثیر مثبت سوابق تحصیلی نخواهند داشت و فقط نمرات دروس عمومی و مشترک بین دو رشته‌ ، در کنکور موثر خواهد شد.

آیا با رشته‌ انسانی میشود پرستاری بدون کنکور خواند

هر ساله تعدادی از دانشگاه های روزانه رشته‌ پرستاری را به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهند. دانشگاه های مذکور این فرصت را برای علاقه مندان فراهم کرده‌ اند که صرف نظر از رتبه کنکور ، با توجه به سوابق تحصیلی که دارند وارد رشته‌ پرستاری شوند. اما اولین شرط ورود به رشته‌ پرستاری بدون کنکور ، دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی با حداقل معدل 15 است. یعنی متقاضیان پرستاری بدون آزمون ، باید امتحانان نهایی کنکور تجربی را داده‌ باشند و معدلشان بالاتر از 15 باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه قبولی علوم ازمایشگاهی با سهمیه 25 درصدی - طبق قبولی های 1400 و 99

پس با دیپلم و پیش دانشگاهی رشته‌ انسانی ، امکان ورود به رشته‌ پرستاری بدون کنکور وجود ندارد. این دسته از داوطلبان برای تحصیل در رشته‌ پرستاری راهی ندارند جز اینکه در کنکور تجربی ثبت نام و انتخاب رشته‌ نمایند.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته از دامپزشکی به پزشکی

حذف دروس عمومی کنکور تجربی

آیا با رشته‌ انسانی میشود پرستاری خواند

اگر قصد دارید در کنکور تجربی شرکت کنید لازم است بدانید که دروس عمومی به شرح زبان و ادبیات فارسی ، فرهنگ و معارف اسلامی ، زبان عربی و زبان انگلیسی حذف شده‌ اند. شما فقط دروس اختصاصی را مطالعه خواهید کرد. البته دروس عمومی از کلیه گروه های آزمایشی حذف شده‌ اند. در نتیجه داوطلبان برنامه ریزی سبک تری به نسبت کنکور سال های قبل خواهند داشت.

ایجاد سوابق تحصیلی برای شرکت در کنکور تجربی

از مهم ترین شرایط ثبت نام کنکور سراسری ، برخورداری از سوابق تحصیلی مناسب است و با توجه به اینکه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 1403 به میزان 50 درصد است ، داوطلبان باید سوابق تحصیلی خوبی داشته باشند. شما اگر دیپلم انسانی دارید و می خواهید در کنکور تجربی شرکت نمایید ، باید برای ایجاد سابقه تحصیلی اقدام کنید. نحوه ایحاد سابقه تحصیلی بدین صورت است که می بایست در امتحاناتی که توسط آموزش و پرورش برگزار می شود ، شرکت نمایید در غیر این صورت ، نمره سوابق تحصیلی را در کنکور دریافت نخواهید کرد.

سوالات متداول

  • آیا با دیپلم رشته‌ انسانی می توان وارد رشته‌ پرستاری شد ؟

بله ، اگر دیپلم شما انسانی است و به تحصیل در رشته‌ پرستاری علاقه دارید ، می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید و پس از کسب رتبه لازم ، وارد این رشته‌ شوید.

  • شرایط تحصیل در رشته‌ پرستاری با دیپلم انسانی چیست ؟

شرایط ورود به رشته‌ پرستاری به این صورت است که داوطلب باید در کنکور تجربی شرکت کند و رتبه خوبی هم به دست آورد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

با رتبه 46000 تجربی کجا قبول میشم

با رتبه 46000 تجربی کجا قبول میشم – راهنمای قبولی با رتبه 46000 تجربی

  پس از برگزاری کنکور سراسری در نوبت های دی ماه و تیرماه ، نتایج …

107 نظر

  1. باسلام من دارم در هنرستان بهیاری سال اخر درس میخونم ولی سال نهم برای انتخاب رشته ی هدایت تحصیلی رشته ی انسانی رو انتخاب کردم الان هم میخام ادامه تحصیل وباید رشتت تجربی باشه میشه بگید من الان باید چیکار کنم؟ چه کاری باید انجام بدم تا با کنکور بهیاری بدم?

    • پاسخ با ما

      با سلام. کنکور بهیاری نداریم اما شما با مدرک انسانی می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید و وارد رشته پرستاری شوید.

    • چطوری میشه شرکت کرد وقتی با کتاب هاش شیمی فیزیک و… اشنا نیستیم بعدن مشکلی پیش نمیاد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در کنکور تجربی با دیپلم انسانی ، باید خودتان برای قوی شدن در دروس تخصصی مثل زیست ، شیمی و … تلاش کنید

  2. سلام
    من رشته انسانی میخوانم و رشته تجربی برایم نیامد میشه بهم بگید که میتونم کنکور تجربی بدم یا نه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با مدرک دیپلم انسانی در کنکور تجربی شرکت کنید.

    • کنکور بده بعد یه دوره توی هلال احمر ببین وبعد دانشگاه درسش بخونم من میخوام همین کارو بکنم

  3. سلام من رشته ام انسانی ولی هیچ علاقه بهش ندارم به تجربی علاقه دارم ولی کلاس نهم برای تجربی نیاوردم انسانیم ب اوردم بخاطر معدل پایین بود الان کلاس دهم میشه تغییر رشته داد به تجربی ولی برای تجربی نیاوردم کلاس نهم میشه به تجربی رفت و شرایط اش چطوری

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما می توانید با مدرک دیپلم انسانی در کنکور تجربی شرکت کنید و وارد رشته پرستاری یا سایر رشته ها شوید

    • سلام وعرض ادب من امسال میخوام در کنکور رشته تجربی ثبت نام کنم ولی خیلی سخته برام چون با کتاباش هیچ اشنایی ندارم وهمچنین ریاضیم ضعیفه بنظرت چکار کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  4. سلام ببخشید می‌توان کسی که رشته آن انسانی هست بره پرستاری میشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توان با شرکت در کنکور تجربی وارد رشته پرستاری شد.

    • باسلام من امسال کلاس دهم هستم سال نهم ک بودم تجربی ب آوردم انسانی الف علاقم ب تجربی بود ولی بخاطر حرفای خانواده نتونستم تجربی انتخاب کنم و الان پشیمونم میخوام تغییر رشته بدم بنظرتون تو خرداد امتحان دروس تخصصی تجربی بدم ک سال بعد یازدهم برم یا شهریور؟
      بعد اینکه وقتی امتحان دادم باید نمره دروس تخصصی چقد باشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله حداکثر تا دو هفته قبل از امتحانات خردادماه فرصت دارید که برای تغییر رشته درخواست دهید. نمره لازم هم بستگی به ظرفیت پذیرش رشته تجربی و تایید مدیر مدرسه دارد.

  5. سلام آیا با سوابق تحصیلی می توان در دانشگاه آزاد رشته های پیراپزشکی ادامه تحصیل داد سوال دوم اینکه آیا با رشته انسانی میشود پرستاری خواند

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته های پیراپزشکی در دانشگاه آزاد بدون کنکور ارائه نمی شوند.

  6. سلام
    من دیپلم انسانی دارم میخام کنکور تجربی بدم و بعدش برم پرستاری آزاد آیا ممکنه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با دیپلم انسانی وارد رشته پرستاری شوید.

    • با دیپلم انسانی میشه بریم رشته پرستاری دانشگاه ازاد؟

    • من دیپلم علوم انسانی دارم و میخام برم رشته پرستاری ممنون میشم راهنمایی های کامل بهم بدین که انجام بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید و از مشاوره های لازم بهره مند شوید.

  7. سلام من رشته ی انسانی می خونم کلاس یازدهم هستم وهیچ علاقه ای به این رشته ندارم ایا میتوان در کلاس یازدهم تغییر رشته بدیم بریم پرستاری

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما می توانید با دیپلم انسانی در کنکور تجربی شرکت کنید و وارد رشته پرستاری شوید.

    • سلام من دیپلم انسانی دارم می‌خوام از دانشگاه سایت سه آزاد برم پرستاری میشه بدون کنکور رفت

  8. سلام من اتباع هستم و دیپلم نظام قدیم انسانی دارم ایامیتوانم بدون کنکورخودگردان پرستاری بخوانم

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته پرستاری در دانشگاه پردیس خودگردان بدون کنکور نیست.

  9. سپیده جعفری

    سلام وقت بخیر.
    بنده رشته انسانی هستم سال یازدهم آیا میتونم برای پرستاری بخونم!؟
    شرایط تحصیلی به چ صورت!

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید و رشته پرستاری را انتخاب نمایید

  10. سلام ببخشید پرستاری دانشگاه ازاد کردستان در کنکور ۱۴۰۲ باید رتبه چقدر باشه؟

  11. سلام من سال آخر رشته انسانی هستم ۹ تیر کنکور انسانی دارم ولی پشیمون شدم و میخوام پرستاری شرکت کنم ولی هیچ کدوم از دروس رو بلد نیستم و اگه بخوام کنکور تجربی بدم برگه سفید باید تحویل بدم میشه یه راهنمایی کنید من چطوری میتونم بدون کنکور دانشگاه آزاد برم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام متاسفانه زمان ثبت نام کنکور و انتخاب گروه آزمایشی به اتمام رسیده است و شما نمی توانید در کنکور تجربی 1401 شرکت کنید

  12. با سلام خسته نباشید من سال یازدهم هستم و رشتم هم انسانی ولی به پرستاری علاقه دارم و دوست دارم پرستاری برم
    در توضیحاتتون گفتین که دروس تخصصی در رشته انسانی نیست و فقط دروس عمومی حساب میشه یعنی ما مجبور نیستیم دروس تخصصی برای کنکور تجربی بدیم!؟
    یعنی فقط با دروس عمومی میتونیم رشته پرستاری بیاریم در چه شهرهایی میتونبم قبول بشیم!؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای قبولی در رشته پرستاری حتما باید در دروس زیست ، شیمی ، فیزیک و ریاضی نیز درصد های مناسبی به دست آورید.

    • سلام اگر رتبه خوب نياريم در كنكور ميتونيم ازاد رشته پرستاري رو بخونيم ؟
      يا حتما بايد رتبه خوب بياريم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. قبولی در رشته پرستاری دانشگاه ازاد نیازمند شرکت در کنکور و کسب رتبه مناسب است.

  13. سلام
    من رشته ام انسانی است میتوانم با دیپلم انسانی کنکور تجربی بدهم برای مامایی

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با دیپلم نظام جدید انسانی یا پیش دانشگاهی نظام قدیم در کنکور تجربی شرکت کنید

  14. سلام ممنون از مقاله خوبتون
    فقط‌ من یه سوال داشتم این سوابق تحصیلی که می فرمایید آیا مانع میشه دواطلب انسانی ، در رشته های پزشکی و پیراپزشکی قبول بشه ؟
    یا مهم نیستن من منظورم اینه من اگه کل دروس تجربی میانگین بزنم ۶۰ درصد با کسی که دیپلم تجربی داره هم بزنه 60 درصد ، رتبه اون شخص با من خیلی فاصله خواهد داشت ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. جزئیات دقیق تاثیر سوابق تحصیلی دیپلمه های غیرمرتبط در کنکور 1402 هنوز اعلام نشده است.

  15. سلام آیا ورود ب رشته پرستاری و شرکت در آزمون شرایط سنی خاصی دارد؟ من ۳۶سالمه و دیپلم انسانی دارم و میخام سال اینده در ازمون تجربی برای رشته پرستاری شرکت کنم امکانش هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید وارد رشته پرستاری شوید و شرط سنی ندارد.

  16. با عرض سلام و خسته نباشی، من دیپلم نظام قدیم دارم الان اگه بخوام کنکور بدم باید کتاب ها قدیمی را بخونم یا کتاب ها نظام جدید؟

  17. سلام من ۳۵ سالمه دیپلم انسانی دارم ،سال ۸۳ پیش دانشگاهی هم باید میخوندیم که من نخوندم ،الان میخوام کنکور تجربی۱۴۰۱ شرکت کنم.سوالم اینه که من باید پیش دانشگاهی هم بخونم بعد مجازم به کنکور یا نه ،همون دیپلم کافیه ؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در کنکور یا باید دیپلم نظام جدید ارائه کنید ، یا پیش دانشگاهی

    • سلام من دانش آموز رشته انسانی هیچ علاقه‌ای به رشته انسانی ندارم می‌خوام بدونم با رشته انسانی میتونم بدون کنکور در دانشگاه آزاد یا پردیس هوشبری بخونم

    • پاسخ با ما

      با سلام. قبولی در رشته های پیراپزشکی پردیس خودگردان و آزاد فقط با کسب رتبه خوب از طریق کنکور تجربی امکان پذیر می باشد.

  18. باسلام
    من دیپلم علوم انسانی دارم و معدل دیپلمم ۱۳ونیم هستش و پیش دانشگاهی ندارم چطور میتونم وارد رشته پرستاری بشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید برای ایجاد سابقه تحصیلی و گرفتن پیش دانشگاهی تجربی اقدام کنید.

  19. سلام‌
    آیا کسی که‌ الان‌ دانشگاه‌ غیرانتفاهی‌ میخونه‌ میتونه‌ رشته‌ های‌ پیراپزشکی‌ با سوابق‌ بومی‌ ثبت‌ نام‌ کنه ؟

  20. سلام من رشته انسانی میخوام برم ولی بهش علاقه ندارم میشه بعد تغییر رشته بدم من عاشق تجربی هستم و دوست دارم دکتر بشم
    معدلم خیلی بالا بود 18 معدلم وای هدایت تحصیلی نزد برام

  21. سلام عرض ادب درود بر خانواده تك تك مشاورين كه بدون ئهيچ چشم داشتي به سوالات ما پاسخ ميدن ممنونم ازتون خدا خيرتون بد0

  22. سلام
    میشه با دیپلم انسانی دانشگاه آزاد پرستاری خوند؟

  23. سلام رشته من انسانی والان دوازدهمو تموم کردم میتونم بامدرک دیپلم انسانی و بدون آزمون در دانشگاه آزاد رشته میکرو بیولوژی بخونم

  24. سلام من دوازدهم انسانی هستم و هیچ علاقه ای به این رشته ندارم و میخوام دیپلمم رو بگیرم و کنکور تجربی بدم برای پرستاری و اینکه من باید هر سه پایه ی دهم یازدهم و دوازهم تجربی رو بخونم برای کنکور ؟

  25. سلام من رشتم انسانی و الان دیپلم انسانی دارم میشه بدون آزمون تو دانشگاه آزاد پرستاری بخونم ؟ یعنی بدون کنکور ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته پرستاری بدون کنکور در دانشگاه ازاد ارائه نمی شود.

  26. سلام وقت بخیر من دیپلم برق صنعتی و پیش دانشگاهی انسانی دارم میتونم. تو رشته رادیولوژیست شرکت کنم با تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید برای ایجاد سابقه تحصیلی تجربی اقدام کنید و در کنکور تجربی برای انتخاب رشته رادیولوژی ، شرکت کنید.

  27. سلام حتي اگه رشته هم تجربي باشه بايد كنكور تجربي بديم
    تا ازاد رشته پرستاري رو بخونيم ؟ يا نه با ديپلم تجربي هم ميشه
    بدون كنكور ازاد پرستاري رو خوند ؟؟ لطفا پاسخ بدين

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته پرستاری در دانشگاه آزاد بدون کنکور ارائه نمی شود و نیاز است در کنکور شرکت کنید.

  28. اصلا نگران نباشید چون یه دوره میتونید ببنید و وارد پرستاری بشوید اما برای دکتری باید رشته اصلی تون تجربی باشه

  29. سلام من دهم. انسانی هستم میتونم در ازمون بهیاری نهم به دهم امتحان بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. آزمون بهیاری مختص دانش آموزان کلاس نهم است.

  30. سلام من رشتم انسانیه
    میتونم تو دانشگاه پردیس “پرستاری” بخونم؟بدون کنکور؟؟!!

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته پرستاری بدون کنکور در دانشگاه پردیس خودگردان ارائه نمی شود.

  31. با سلام
    مشاورین گرامی بنده ترم بعد کارشناسی حقوق رو تموم میکنم و قصد دارم کنکور تجربی برای رشته پرستاری بدم نکته ای که هس اینه که بنده قبلا تحصیل سطح یک حوزه داشتم و با همان مدرک دانشجوی حقوق شدم . سوال من اینه که آیا برای پذیرش در رشته پرستاری کارشناسی حقوق رو باید ارائه بدم یا با سطح یک حوزه هم میشه پذیرش شد؟ خواهشم اینه که لطف کنین جوابم رو بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. با مدرک لیسانس خود می توانید در کنکور ثبت نام کنید.

  32. سلام اصلا امکان نداره بدون کنکور دانشگاه آزاد بریم برا پرستاری میتونی رشته های نزدیک به پرستاری رو بگید مثل میکروبیولوژی که نیاز به کنکور نباشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته های گروه تجربی به شرح زیست جانوری ، زیست فناوری ، زیست گیاهی ، کاردانی دامپزشکی ، میکروبیولوژی ، زیست سلولی ، شیمی محض ، شیمی کاربردی ، صنایع غذایی ، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و … در دانشگاه آزاد بدون کنکور هستند.

  33. سلام من میتونم با دیپلم انسانی کنکور تجربی بدم و قبول نشم دانشگاه ازاد پرستاری بخونم؟

  34. من سال نهمم انسانی ب خورد اما تجربی دوست دارم و خانواده مخالفن ک تجربی کنکور بدم همش میگن نمیتونی نمیتونی کلافم خیلی من لابد برم پرستاری ب هر قیمتی که شده ایا تا الان کسانی واقعا بودن ک با دیپلم انسانی کنکور تجربی رتبه خوبی کسب کرده باشن؟!

  35. سلام من یازدهم انسانی هستم و میخوام رشته پرستاری رو بخونم چطور میتونم کنکور تجربی بدم؟
    با توجه به اینکه ۱۴۰۳ قوانین جدیدی تصویب شده
    ایا امکانش هست کنکور تجربی بدم؟
    از مشاوره مدرسه مون پرسیدم گفتش باید بعد دیپلم برم مدرسه بزرگسالان راسته؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید و از مشاوره های لازم بهره مند شوید.

  36. سلام من رشتم انسانیه میشه کنکور تجربی بدم بعدش پرستاری دانشگاه دولتی قبول بشم

  37. سلام خسته نباشید من انسانیم ولی میخوام برم پرستاری کنکور بدم قبول نشم میتونم برم دانشگاه آزاد برای خواندن رشته پرستاری یا ن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای قبولی در رشته پرستاری دانشگاه آزاد نیز باید رتبه مناسبی را کسب کنید.

  38. سلام خسته نباشید من رشتم انسانی ولی میخوام پرستاری بخونم داخل کنکور شرکت کنم قبول نشم میتونم برم دانشگاه آزاد برای خواندن رشته پرستاری ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در کنکور تجربی شرکت کرده و وارد رشته پرستاری شوید.

  39. سلام وقت بخیر من با دیپلم انسانی میتونم کنکور تجربی بدم و دانشگاه ازاد پرستاری بخونم؟! اینکه کنکور بدم دیگه میتونم بره ازاد؟

  40. مني ك رشته انساني خوندم و ميخوام پرستاري (ازاد)بخونم
    باز هم بايد كنكور تجربي بدم؟؟
    يا ك نه بخواي پرستاري ازاد بخوني محدوديتي نداره؟؟؟

  41. سلام و خسته نباشید خدمت شما من دانش اموز دهم هستم رشته انسانی میخاستم بدونم بعد گرفتن دیپلم باید برای کنکور تجربی چه درسهایی رو روشون تمرکز کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دروس تخصصی تجربی به شرح زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک ، زمین شناسی و ریاضیات هستند.

  42. سلام توی متن گفته بودید هر ساله تعدادی دانشگاه روزانه قبولی پرستاری بدون کنکور دارند با معدل بالای ۱۵ و داشتن دیپلم میشه بگید کدوم دانشگاه؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برخی از دانشگاه های علوم پزشکی روزانه همچون دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، لرستان ، بندرعباس ، کرمان ، ایرانشهر ، بم ، زاهدان و تعدادی دیگر از دانشگاه ها

  43. سلام امکانش هست با معدل 19و سهمیه منطقه 3رشته انسانی وارد دعنشکده مامایی شد (بدون آزمون)

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر امکان پذیر نیست و باید در کنکور شرکحت نمایید.

  44. سلام من امسال یازدهم میرم سال بعد میتونم با دیپلم انسانی کنکور تجربی بدم؟

  45. سلام خسته نباشید ببخشید من کلاس دوازدهم انسانی هستم.میتونم برای بهیاری وارد جهاد دانشگاهی بشم؟ که نخوام کنکور تجربی بدم

  46. سلام من دوازدهمم انسانی بعد پایه نهم تجربی رو نیاوردم میخوام بدم پرستاری باید چیکار کنم و چه کتابایی رو بخونم تا بتونم بدم پرستاری

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید دروس تخصصی رشته تجربی را مطالعه کنید

  47. کوثر قنبری

    با سلام من رشتم انسانیه درسم امیال تموم شده
    میتونم برم پرستاری بخونم تا مدرک تحصیلی انسانی

  48. سلام برای قبول شدن رشته پرستاری در دانشگاه آزاد حدودا درصد ها باید چجوری باشه منظورم فرقی داره با ملی یا خیر

    • پاسخ با ما

      با سلام. بستگی به واحد دانشگاهی آزاد دارد. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و راهنمای کاملی در خصوص رتبه قبولی ها دریافت نمایید.

  49. سلام من کنکور انسانی دادم خواستم بدونم میتونم رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد بخونم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر