از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کد رشته های کارشناسی ارشد 99 – لیست و راهنمای کد رشته های ارشد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کد رشته های کارشناسی ارشد - لیست و راهنمای کد رشته های ارشد

 

کد رشته های کارشناسی ارشد مربوط به انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری و آزاد ، چند روز پس از اعلام نتایج کنکور ارشد منتشر می شود و داوطلبان بر اساس وضعیت مجاز بودن خود در دوره های روزانه و شهریه پرداز می توانند با دانلود دفترچه ها و اطلاع از کد رشته ها ، برای انتخاب رشته اقدام نمایند.

کد رشته های کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سراسری و آزاد تفکیک شده است و داوطلبان باید بر اساس دوره تحصیلی مورد تقاضا ، دفترچه مربوطه را دانلود و سپس از رشته ها مطلع گردند.

کد رشته های کارشناسی ارشد سراسری

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سراسری از جمله روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی همزمان و مشترک و از طریق سایت sanjesh.org انجام می گیرد و داوطلبانی که بر اساس کارنامه مجاز به انتخاب رشته در این دوره های تحصیلی شده اند ، می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد از رشته های ارائه شده مطلع گردند و سپس انتخاب رشته را انجام دهند.

تکمیل فرم انتخاب رشته از طریق ثبت  کد رشته محل کارشناسی ارشد می باشد و هر داوطلب مجاز است که حداکثر 100 کد رشته محل را از دفترچه استخراج و در فرم انتخاب رشته اصلی ثبت نماید.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری

دانلود دفترچه کد رشته کارشناسی ارشد سراسری

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

توصیه می شود پیش از ثبت کد رشته های کارشناسی ارشد در سایت سنجش ابتدا از طریق نرم افزار انتخاب رشته مجازی ارشد ، به صورت آنلاین انتخاب رشته را انجام دهید تا از رشته هایی که در آن ها شانس پذیرش دارید مطلع گردید و سپس انتخاب رشته اصلی را انجام دهید.

لازم به ذکر است که دفترچه فوق مربوط به سال 98 است و به محض انتشار دفترچه سال جدید ، لینک آن در این مطلب فعال خواهد شد.

کد رشته های ارشد آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از سایر دانشگاه ها جدا انجام می گیرد و علاقه مندان می توانند برای اطلاع از کد رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد دفترچه انتخاب رشته مربوط به این دانشگاه را که در سایت azmoon.org قرار داده می شود ، دانلود و بررسی نمایند.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در تمام گروه های آزمایشی علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی مهندسی ، کشاورزی و منابع طبیعی مشترک است و تمام رشته ها در یک دفترچه مشترک جمع آوری شده اند.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ازاد

دانلود دفترچه کد رشته کارشناسی ارشد آزاد 

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

کد رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور

رشته های بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد نیز ارائه می شوند اما تنوع رشته ها کمتر از دوره کارشناسی است. ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور یا همان ارشد مستقیم در دانشگاه های آزاد و پیام نور انجام می گیرد که البته هر یک شرایط پذیرش متفاوتی دارند.

کد رشته های کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور که از آن به عنوان فراگیر ارشد نیز یاد می شود ، توسط سایت سازمان سنجش منتشر می شود و هم چنین کد رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز از طریق سایت azmoon.org قابل دسترسی است.

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد

کد رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

کد رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

اگر پس از مطالعه فوق نیاز به راهنمایی در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی مرکز “پاسخ با ما” تماس بگیرید و راهنمایی جامعی را دریافت کنید. هم چنین می توانید با وارد شدن به سایت pasokhbama.com از مطالبی که که قرار داده شده است به صورت رایگان بهره مند شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته ارشد برق 📞 مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد برق

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مشاوره انتخاب رشته ارشد عمران

مشاوره انتخاب رشته ارشد عمران 📞 مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد عمران

خدمات مشاوره انتخاب رشته ارشد عمران برای شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر