از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کدام پایه ها حضوری می شوند ؟ کدام پایه از بهمن به مدرسه می روند

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کدام پایه ها حضوری می شوند

 

احتمالا خبر بازگشایی مدارس در بهمن ماه به گوش شما هم رسیده است و همانطور که می دانید در جلسه ای که اخیرا وزیر آموزش و پرورش با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشته است ، تصمیم گرفته شده که در مناطق و شهرهای کم خطر تر که در وضعیت بهتری هستند ، فعالیت آموزشی مدارس در تعدادی از پایه های تحصیلی حضوری شود و دانش آموزان از طریق مراجعه حضوری به مدرسه ، آموزش ببینند. در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال شما که کدام پایه ها در کدام مناطق حضوری می شوند ، پاسخ داده شود.

تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا برای بازگشایی مدارس

در آخرین تقسیم بندی شهرها که توسط ستاد ملی کرونا انجام گرفته شده است ، رنگ جدیدی تحت عنوان رنگ آبی به رنگنبندی شهرها اضافه شده است و منظور از وضعیت آبی یک شهر یعنی اینکه از وضعیت کم خطر زرد عبور کرده و به وضعیت کم خطرتر در آمده است ، اما همچنان در شهرهای ابی نیز امکان تسری بیماری کرونا وجود دارد و باید همانند قبل دستورالعمل های بهداشتی برای ریشه کن کردن این بیماری ، اجرا شود.

به فاصله یک روز پس از اعلام ستاد کرونا مبنی بر آبی شدن وضعیت بسیاری از شهرها ، وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفت که مدارس در تعدادی از پایه های تحصیلی که کیفیت آموزش مجازی چندان مناسبی ندارند ، بازگشایی شوند و شیوه آموزش حضوری دوباره به روی کار بیاید. طبق گفته های وزیر آموزش و پرورش ، مدارس برای برگزاری کلاس های حضوری باید تمام پروتکل های بهداشتی را جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت کنند و تعداد دانش آموزان یک کلاس نیز نباید بیشتر از 10 نفر باشد.

البته در مدارس شهرهای پر خطر آموزش مجازی و از طریق برنامه شاد همچنان پابرجاست و کادر اداری و اجرایی در تمام مدارس کشور به جز شهرهای قرمز باید از ابتدای بهمن ماه در مدرسه حضور داشته باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  کدام شهر ها زرد و کدام شهرها آبی هستند - اطلاع از وضعیت شهرها

کدام پایه ها حضوری می شوند

با توجه به اینکه وضعیت رنگبندی شهرها در 31 استان کشور هر چند وقت یکبار تغییر می کند و ممکن است وضعیت یک شهر بهتر یا بدتر شود ، تصمیم گیری درباره شیوه برگزاری کلاس های حضوری یا غیرحضوری مدارس نیز تابع وضعیت و شرایط شهر است و این امکان وجود دارد که در چند روز آینده تعداد بیشتری شهر به وضعیت کم خطر تر درایند و در نتیجه اکثر پایه های تحصیلی حضوری شوند.

شما دانش آموزان و والدین عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با پایه ها و رشته های تحصیلی که حضوری هستند و اطلاع از اینکه شهر شما مطابق با آخرین تقسیم بندی انجام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ، در چه وضعیتی قرار دارد ، با مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

کدام شهر ها زرد ، نارنجی و آبی هستند

در حال حاضر ، 30 شهر در وضعیت نارنجی ، 219 شهر در وضعیت زرد و 192 شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین تعداد محدودی از شهر ها و استان ها خصوصا استان های شمالی ، در وضعیت قرمز هستند. در شهرهای قرمز محدودیت های اعمال شده شدیدتر است و منع تردد در این شهرها وجود دارد.

شهرهای نارنجی با اینکه کم خطر تر از شهرهای قرمز هستند ، اما همچنان خطر در این مناطق نیز احساس می شود و بیشتر فعالیت های آموزشی در شهرهای نارنجی نیز غیرحضوری است. شهرهای زرد به نسبت وضعیت بهتری دارند و در نهایت شهرهای آبی که اخیرا به رنگ بندی های تقسیم بندی اضافه شده اند ، از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت کم خطر تر از بقیه شهر ها قرار دارند. البته در مناطق آبی نیز همچون سایر مناطق بسیاری از محدودیت ها مثل منع تردد شبانه وجود دارد و هنوز به رنگ کاملا سفید در نیامده اند.

احتمالا این را هم بپسندید  کدام شهر ها زرد و کدام شهرها آبی هستند - اطلاع از وضعیت شهرها

با توجه به اینکه لیست مناطق قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی هر هفته توسط وزارت بهداشت بروز می شود و وضعیت شهرها از نظر رنگبندی متغیر است ، شما دانش آموزان عزیز می توانید برای اطلاع از آخرین تغییرات وضعیت شهر محل سکونت خود و اطلاع از اینکه آیا در شهر شما مدارس حضوری هستند یا خیر ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی تر را به دست آورید.

همین حالا تماس بگیرید 

پاسخگوی سوالات شما در خصوص آخرین جزئیات تقسیم بندی شهر ها و مناطق سراسر کشور در 3 وضعیت زرد ، ابی و نارنجی هستیم.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مدارس کدام مناطق در پایه ها حضوری می شوند

کدام پایه ها حضوری می شوند

 

برای بیشتر دانش آموزان و والدین سوال است که در کدام مناطق مدارس حضوری هستند ؟ آیا در شهرهای قرمز نیز امکان برگزاری حضوری مدارس وجود دارد ؟ آیا امتحانات پایان ترم نوبت اول حضوری هستند ؟ همانطور که در بند قبلی نیز گفته شد ، وضعیت رنگبندی شهر ها ناپایدار است و هر چند وقت یکبار تغییر می کند اما آنچه که ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفته است ، فعلا در مناطق و شهرهای کم خطر تر مدارس حضوری هستند و لیست مناطق کم خطر هر هفته بروزرسانی می شود.

توجه داشته باشید که در تقسیم بندی مناطق برای تعیین رنگ و وضعیت آن منطقه ، به صورت شهر به شهر تقسیم بندی انجام می گیرد و نه استان به استان یعنی ممکن است در یک استان تعدادی از شهر ها پر خطر و تعدادی از شهرها کم خطر باشند و شما باید بدانید که شهر محل سکونت شما در چه وضعیتی قرار دارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر