از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کدام شهر ها زرد و کدام شهرها آبی هستند – اطلاع از وضعیت شهرها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کدام شهر ها زرد و کدام شهر ها آبی هستند

 

هر چند روز یکبار ، وضعیت جدیدی از رنگ بندی مناطق و استان های کشور از نظر شیوع ویروس کرونا ، توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می شود و تصمیم گیری درباره محدودیت های تردد و فعالیت مراکز آموزشی و فرهنگی نیز تابع وضعیت کنترل بیماری هر شهر است. با توجه به اینکه اخیرا در خصوص بازگشایی مدارس در بهمن ماه تصمیمات جدیدی اتخاذ شده است ، والدین و دانش آموزان به دنبال این هستند که بدانند کدام شهر ها زرد و کدام شهرها آبی هستند و در کدام مناطق ، مدارس فعالیت حضوری را از سر می گیرند. برای اطلاع از آخرین وضعیت شهرها ، مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

کدام شهر ها زرد و کدام شهرها آبی هستند

در آخرین بررسی انجام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص شیوع بیماری کرونا ، 7 شهر در وضعیت قرمز ، 30 شهر در وضعیت نارنجی ، 219 شهر در وضعیت زرد و 192 شهر نیز در وضعیت آبی قرار دارند. البته لیست مناطق از نظر رنگ بندی هر هفته بروز می شوند مثلا ممکن است یک شهر این هفته در وضعیت نارنجی قرار داشته باشد ولی با رعایت دستور العمل های بهداشتی ، به وضعیت زرد تبدیل شود و یا بالعکس با بیشتر شدن تعداد بیماران ، رنگ شهر قرمز شود.

پس با توجه به اینکه وضعیت شهرها از نظر رنگبندی متغیر است ، شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین تغییرات وضعیت شهر محل سکونت خود با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی تر را به دست آورید.

همین حالا تماس بگیرید 

پاسخگوی سوالات شما در خصوص آخرین تغییرات تقسیم بندی شهر ها و مناطق سراسر کشور در 3 وضعیت زرد ، ابی و نارنجی هستیم.

احتمالا این را هم بپسندید  بازگشایی مدارس در بهمن - کدام پایه ها در بهمن ماه حضوری میشوند

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

جزئیات بازگشایی مدارس از بهمن ماه

در جلسه ای که اخیرا میان ستاد ملی مبارزه با کرونا و آموزش و پرورش برگزار گردید ، مقرر شد که در برخی مناطق و شهرهایی که در وضعیت بهتر و کم خطرتری قرار دارند ، آموزش حضوری مدارس در تعدادی از پایه های تحصیلی از سرگیری شود و دانش آموزان از بهمن ماه به مدرسه بروند. با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان و والدین از کیفیت نه چندان مناسب آموزش های مجازی اجرا شده در بستر شبکه شاد گله مند هستند ، بازگشایی مدارس در برخی مناطق کم خطر می تواند به بهبود وضعیت درسی دانش آموزان کمک کند.

البته بازگشایی مدارس در بهمن ماه با لحاظ تمام دستور العمل های بهداشتی است و کلاس ها حداکثر با ظرفیت 10 نفر برگزار خواهند شد. ولی به دلیل آنکه تا بهمن ماه هنوز مشخص نیست که کدام شهر ها زرد و کدام شهرها آبی هستند و این احتمال وجود دارد که شهرهایی که الان آبی هستند ، در بهمن ماه دوباره زرد شوند و یا تعدادی از شهرهای زرد و نارنجی تا بهمن ماه به وضعیت آبی در آیند ، این سوال برای دانش آموزان ایجاد می شود که ایا شهر آنها برای بازگشایی مدارس کم خطر است یا خیر.

شما می توانید برای اطلاع از اینکه شهر شما مطابق با آخرین تقسیم بندی انجام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ، در چه وضعیتی از رنگ قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی قرار دارد ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  کدام پایه ها حضوری می شوند ؟ کدام پایه از بهمن به مدرسه می روند

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

منظور از وضعیت آبی کرونا چیست ؟

از روز شنبه 20 دی ماه رنگ جدید آبی به رنگبندی شهر ها از نظر شیوع بیماری کرونا اضافه شده است و این رنگ به معنای رفع کامل بیماری در آن شهر نیست اما به وضعیت کم خطرتری در آمده است. با توجه به اینکه در رنگ بندی جدید شهرستان های کشور ، وضعیت سفید تعریف نشده است و در تمام مناطق خطر حتی به میزان کم احساس می شود ، رنگ آبی را می توان جایگزین رنگ سفید دانست اما محدودیت های تردد شبانه نیز در مناطق رنگ آبی مثل سایر مناطق همچنان پابرجاست.

در شهرهای وضعیت زرد ، خطر بیماری متوسط است و فعلا گروه های شغلی 4 تعطیل هستند ، شهرهای نارنجی به نسبت پر خطرترند و ردیف های شغلی 3 و 4 در این مناطق تعطیل می باشند. در نهایت شهرهای قرمز ، در وضعیت پر خطری قرار دارند و تمام مشاغل به جز مشاغل ضروری سطح یک فقط امکان فعالیت دارند.

شهر های قرمز کرونا کشور

در حال حاضر به جزء استان های شمالی کشور (شهرهای نور ، نکا ، قائمشهر ، فریدون کنار ، ساری ، رامسر ، جویبار ، تنکابن ، آمل) ، تمام استان ها در وضعیت مناسبی از کنترل بیماری کرونا قرار دارند و اگر محدودیت های تردد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ادامه پیدا کند ، شرایط شهر های شمالی نیز بهتر خواهد شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر