از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارشناسی ارشد ارومیه بدون کنکور 1402 📞 دانشگاه آزاد ، پیام نور و علمی کاربردی ارومیه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارشناسی ارشد ارومیه بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد ارومیه بدون کنکور در تعدادی از واحدهای دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور امکان پذیر می باشد و اگر شما هم تمایل دارید که مقطع ارشد خود را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته‌ شوید ، می توانید در یکی از این دانشگاه ها ثبت نام نمایید. در این مطلب می خواهیم راهنمای کامل ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد را در دانشگاه های ارومیه ارائه دهیم. لطفا همراه ما باشید.

شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد ، با مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه تحصیلی با سال ها تجربه ای که در این زمینه دارند ، اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ارومیه 1402 

دانشگاه پیام نور ارومیه در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون کنکور پذیرش انجام می دهد. شیوه پذیرش بدین صورت است که داوطلب باید در آزمون فراگیر ارشد شرکت نماید و منابع معرفی شده‌ را مطالعه کند. سپس لازم است رتبه مناسب را در آزمون کسب کند و وارد رشته‌ و دانشگاه انتخابی خود شود.

نحوه ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور 

ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور را باید در سایت سازمان سنجش انجام دهید. زمان ثبت نام را این سازمان اطلاع رسانی خواهد کرد و داوطلب باید در موعد مقرر اقدام به نام نویسی خود نماید. برای راهنمایی داوطلبان ، دفترچه راهنما نیز در سایت سنجش منتشر خواهد شد که با مطالعه این دفترچه می توان از شرایط و ضوابط پذیرش اطلاع یافت.

مرتبط بخوانید : دانشگاه سما ارومیه – معرفی و راهنمای کامل

شرایط ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

داوطلبان برای ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور باید دارای حداقل معدل 12 در مقطع کارشناسی باشند. شرکت در این آزمون با ارائه یکی از مدارک کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته امکان پذیر است. همچنین دانشجویان سال آخر کارشناسی به شرط فارغ التحصیلی تا آخر شهریورماه ، مجاز به ثبت نام می باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه رشته حقوق دانشگاه پیام نور 1402 📞 آخرین نرخ شهریه حقوق پیام نور

ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور شرایط دیگری ندارد و تنها با داشتن مدرک لیسانس با معدل بالای 12 می توانید اقدام به ثبت نام کنید. در این آزمون ، فارغ التحصیلان تمام دانشگاه ها می توانند شرکت نمایند.

منابع آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

منابع آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور 1402 را باید برای شرکت در آزمون مطالعه کنید. این منابع داخل دفترچه ثبت نام درج شده‌ اند و شما با توجه به رشته‌ و گرایشی که انتخاب می کنید باید منابع آن رشته‌ و گرایش را مطالعه کنید. منابع معرفی شده‌ برای آزمون فراگیر ارشد ، کتاب هایی است که شما در ترم یک آنها را خواهید گذراند اما به دلیل آنکه پذیرش شما به صورت فراگیر است ، در صورت قبولی در آزمون ، ترم یک را به صورت فراگیر طی خواهید کرد. در واقع با ورود به دانشگاه ، ترم دوم تحصیل تان آغاز می گردد.

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ارومیه 1402

در صورت تمایل به پذیرش کارشناسی ارشد ارومیه بدون آزمون ، می توانید در دانشگاه آزاد هم ثبت نام کنید. دانشگاه آزاد از طریق طرح استعداد درخشان ، دانشجویان بدون کنکور را در این مقطع پذیرش می نماید. این طرح همه ساله اجرا می گردد و اکثر رشته‌ ها و گرایش ها را نیز پوشش می دهد.

نحوه ثبت نام ارشد استعداد درخشان آزاد

برای ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد 1402 باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایید. این سامانه برای دانشگاه آزاد است و دفترچه راهنمای ثبت نام نیز در آن قرار داده‌ خواهد شد. داوطلبان در صورت تمایل به ثبت نام 1402 باید از تاریخ 11 تا 20 خردادماه اقدام کنند و هزینه نام نویسی هم به مبلغ 190 هزار تومان می باشد.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد 

شرایطی که برای ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد مد نظر است ، به شرح زیر می باشند :

  • فارغ التحصیل شدن از مقطع کارشناسی حداکثر در 3 سال اخیر
  • ارائه مدرک لیسانس پیوسته یا ناپیوسته معتبر
  • دارا بودن حداقل معدل 16 فارغ التحصیلی

شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد ، با مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه تحصیلی با سال ها تجربه ای که در این زمینه دارند ، اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

کارشناسی ارشد بدون کنکور علمی کاربردی ارومیه 1402

کارشناسی ارشد ارومیه بدون کنکور

بسیاری از متقاضیان پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد ارومیه بدون کنکور تمایل به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دارند. اگر شما هم متقاضی پذیرش در این دانشگاه هستید لازم است بدانید که رشته‌ های دانشگاه علمی کاربردی فقط در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شوند. بنابراین شما برای ثبت نام کارشناسی ارشد ارومیه بدون کنکور یا باید دانشگاه آزاد و یا دانشگاه پیام نور را انتخاب نمایید.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد 

سوالات متداول

  • رشته‌ های کارشناسی ارشد ارومیه بدون آزمون در کدام دانشگاه ها ارائه می شوند؟
احتمالا این را هم بپسندید  معرفی به استاد - شرایط و ضوابط در دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون را می توانید در دانشگاه های آزاد و پیام نور ارومیه انجام دهید.

  • معدل لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد ارومیه بدون آزمون 1402 چقدر است؟

راجع به شرط معدل کارشناسی ارشد ارومیه بدون آزمون دانشگاه های آزاد و پیام نور در این مطلب به طور کامل توضیح داده ایم.

  • آیا کارشناسی ارشد ارومیه بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی دایر است؟

خیر ، مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی ارائه نمی شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر