از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 1402 📞 زمان انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 در تیرماه برگزار خواهد شد و داوطلبانی که ثبت نام این آزمون را در سایت سازمان سنجش انجام داده اند ، لازم است در تاریخ تعیین شده همراه با کارت خود در جلسه آزمون حضور یابند. کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر 1402

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال گذشته در در 24 تیرماه بود و کارت ورود به جلسه هم در 20 تیرماه منتشر شد. برای امسال فعلا زمان دقیق برگزاری آزمون مشخص نمی باشد اما کارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاری منتشر می گردد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور لازم است به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و سپس وارد صفحه دانشگاه پیام نور شوید که باید گزینه “پیام نور” را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.

مرتبط بخوانید : راهنمای کامل شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور

پس از ورود به صفحه دانشگاه پیام نور بر روی لینک “کارت شرکت در آزمون دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور” کلیک کنید. سپس با یکی از 4 روش قرار داده شده می توانید کارت را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنید.

  • روش اول : با استفاده از شماره سریال ثبت نامی
  • روش دوم : با استفاده از شماره پرونده و کدپیگیری
  • روش سوم : با استفاده از مشخصات فردی
  • روش چهارم : با استفاده از شماره پرونده و شماره داوطلبی
احتمالا این را هم بپسندید  فراگیر ارشد صنایع - ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر صنایع پیام نور و آزاد

فراموشی اطلاعات دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر

برای دریافت كارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور باید به شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، کد پیگیری و سریال ثبت نامی خود دسترسی داشته باشید و اگر این اطلاعات را فراموش کرده اید ، راهی برای بازیابی آنها وجود دارد.

جهت بازیابی اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور لازم است در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش عضو شوید و درخواستی مبنی بر فراموشی اطلاعات در این سیستم ثبت کنید. پس از ثبت درخواست ، اطلاعات شما بازیابی شده و در دسترس قرار می گیرد ولی لازم است که برای ارسال درخواست ، کد ملی خود را داشته باشید تا سامانه اطلاعات شما را به عنوان داوطلب کنکور ارشد فراگیر ارشد جستجو کند.

همچنین برای بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی ارشد فراگیر ، حتما باید داوطلب با مشخصات خود در سایت سنجش عضو شود. سپس کد ملی ، ایمیل و شماره تلفن همراه خود را درج کند تا سامانه اطلاعات او را شناسایی کند. لازم به ذکر است که با هر کد ملی فقط یکبار امکان عضویت در سیستم پاسخگویی سایت سنجش وجود دارد.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور 

رفع نقص كارت ورود به جلسه ارشد فراگیر 1402

بر روی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اطلاعات تحصیلی و فردی داوطلبان درج شده است. داوطلب باید این اطلاعات را به طور کامل بررسی کند تا هیچ اشتباهی بر روی آن درج نباشد. در صورت وجود اطلاعات اشتباه بر روی کارت ورود به جلسه ، به دو طریق می توان رفع نقص کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع ارشد فراگیر پیام نور حسابداری 1401 - لیست کامل منابع + دروس امتحانی

در روش اول داوطلب می بایست به بخش ویرایش اطلاعات سایت سازمان سنجش مراجعه کند که البته ویرایش اطلاعاتی همچون سهمیه ، عکس اشتباه و … به صورت اینترنتی امکان پذیر نیست ولی اگر بخش های معدل ، دانشگاه فارغ التحصیلی و … نیاز به ویرایش دارند ، می توانید در سایت سنجش ویرایش کنید.

اما اطلاعات اشتباه در بخش های سهمیه ، شماره شناسنامه ، کد ملی و …. فقط با مراجعه به باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور قابل اصلاح است.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر در زمان انتشار کارت ، در سایت سنجش قرار خواهد گرفت و در هر یک از استان ها باجه های رفع نقص برای اصلاح کارت داوطلبان و پاسخگویی به سوالات آنها ، مستقر خواهند بود.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

سوالات متداول

  • كارت ورود به جلسه ارشد فراگیر 1402 چه زمانی منتشر می شود ؟

كارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در هفته سوم تیرماه منتشر خواهد شد.

  • برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه دریافت كارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ، سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

  • آیا امکان اصلاح اطلاعات اشتباه كارت ورود به جلسه ارشد فراگیر وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان در صورت مشاهده اطلاعات اشتباه بر روی کارت ورود به جلسه لازم است با مراجعه به باجه های رفع نقص ، این اشتباهات را اصلاح کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فراگیر پیام نور تهران

فراگیر پیام نور تهران 📞 بررسی شرایط قبولی و معرفی رشته ها و دانشگاه های فراگیر پیام نور تهران

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر برای پذیرش دانشجو در اکثر واحدهای دانشگاه پیام نور برگزار می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر