از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مدارک لازم جهت ثبت نام فراگیر پیام نور 1401 – لیست کامل مدارک

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مدارک لازم جهت ثبت نام فراگیر پیام نور

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و داوطلبانی که می خواهند در این آزمون شرکت کنند باید با مراجعه به سامانه معرفی شده و ارائه مدارک خود ، ثبت نام را انجام دهند. مدارک لازم جهت ثبت نام فراگیر پیام نور داخل دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام می شود و این مدارک باید به صورت کامل در سایت بارگذاری شوند. ما در این مطلب می خواهیم لیست کامل مدارک را قرار دهیم. با ما همراه باشید.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مدارک لازم جهت ثبت نام فراگیر پیام نور

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور هر ساله انجام می گیرد و داوطلبانی که نمی خواهند در آزمون کارشناسی ارشد سراسری شرکت کنند و تمایل دارند به روش ساده تری وارد مقطع ارشد شوند ، می توانند در این آزمون شرکت نمایند. نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به صورت اینترنتی است و در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

مرتبط بخوانید : فراگیر ارشد پیام نور چیست

در زمان ثبت نام اینترنتی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سایت سنجش ، مدارکی خواسته می شود که باید این مدارک به طور دقیق و کامل درج شوند. لیست آنها به شرح زیر می باشد :

  • عکس 4*3 از مدارک لازم جهت ثبت نام فراگیر پیام نور
احتمالا این را هم بپسندید  منابع ارشد فراگیر پیام نور حسابداری 1401 - لیست کامل منابع + دروس امتحانی

عکس باید دارای زمینه سفید ، بدون اثر مهر و منگنه ، کاملا واضح و بدون خط خوردگی باشد. همچنین اسکن عکس از روی کارت ملی و شناسنامه پذیرفته نمی شود و حتما باید مربوط به سال جاری باشد.

  • مدرک پایان خدمت سربازی و یا معافیت برای داوطلبان آقا (دائم و یا موقت)

داوطلبان آقا که خدمت سربازی خود را گذرانده اند ، باید کارت پایان خدمت ارائه نمایند و در صورت معافیت دائم یا معافیت موقت ، نیاز به گواهی معافیت از خدمت می باشد.

  • مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته

اگر از مقطع کارشناسی پیوسته فارغ التحصیل شده اید ، باید اطلاعات این مدرک را در سایت ارائه دهید و اگر هم فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشید ، می بایست علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته ، مدرک کاردانی خود را هم ارائه نمایید.

  • مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت
  • گواهی تایید سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری

داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 5 درصدی و 25 درصدی ، از ظرفیت پذیرش ویژه در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهره مند هستند اما برای بهره مندی از سهمیه خود باید کد پیگیری مربوطه را در فرم درج نمایند. کد پیگیری سهمیه ایثارگران با مراجعه به سایت ارگان ذیربط قابل دریافت می باشد.

  • تاییدیه متقاضیان معلول از سازمان بهزیستی

داوطلبان دارای معلولیت بینایی ، شنوایی و جسمی حرکتی برای دسترسی به خدمات لازم در جلسه آزمون ، می بایست از سازمان بهزیستی تاییدیه دریافت کنند.

  • کارت ملی و شناسنامه از مدارک لازم جهت ثبت نام فراگیر پیام نور
  • شماره سریال کارت اعتباری 
احتمالا این را هم بپسندید  نحوه پذیرش ارشد فراگیر پیام نور 📞 شرایط و نحوه پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باید در سایت سازمان سنجش هزینه پرداخت کنید و در صورت موفقیت آمیز بودن واریز وجه ، به شما سریال کارت اعتباری ارائه می گردد. با استفاده از این سریال امکان دریافت و تکمیل فرم آزمون را خواهید داشت.

راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را داوطلبان دارای مدرک لیسانس پیوسته و ناپیوسته می توانند انجام دهند و داوطلبانی که دانشجوی سال آخر کارشناسی هستند نیز مجاز به ثبت نام در این ازمون می باشند. برای ثبت نام می بایست مدارک فوق را تهیه کنید و با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدامات لازم را انجام دهید.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور

زمان برگزاری آزمون  ارشد فراگیر پیام نور چند ماه پس از اتمام ثبت نام است و داوطلبان با دریافت کارت ورود به جلسه ، امکان حضور در حوزه امتحانی را خواهند داشت. پذیرفته شدگان این آزمون ، از ترم دوم شروع به تحصیل می کنند و ترم یک آنها با شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی ، گذرانده می شود.

سوالات شما

  • مدارک لازم جهت ثبت نام فراگیر پیام نور چه مدارکی هستند ؟

لیست کامل مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را در این مطلب قرار داده ایم.

  • آیا برای ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور ، مدرک سربازی نیاز است ؟

بله داوطلبان آقا جهت شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور باید کارت پایان خدمت یا معافیت از سربازی ارائه دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فراگیر پیام نور تهران

فراگیر پیام نور تهران 📞 بررسی شرایط قبولی و معرفی رشته ها و دانشگاه های فراگیر پیام نور تهران

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر برای پذیرش دانشجو در اکثر واحدهای دانشگاه پیام نور برگزار می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر