از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت تلفن برای سربازی – خرید و دریافت کارت تلفن برای سربازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت تلفن برای سربازی

 

یکی از وسایلی که سربازان آموزشی و سربازان آماده به خدمت باید برای خود تهیه کنند ، کارت تلفن است. در پادگان امکان تماس با خانواده از طریق تلفن های عمومی امکان پذیر است و برای استفاده از تلفن عمومی نیاز به کارت تلفن می باشد. با توجه به اینکه بسیاری از سربازان درباره نحوه دریافت کارت تلفن برای سربازی سوال می پرسند ، این مطلب را به بررسی این موضوع اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.

برای راهنمایی در زمینه دوران آموزشی و خدمت سربازی و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا همراه داشتن کارت تلفن در سربازی ضروری است

ابتدا لازم است بررسی کنیم که آیا همراه داشتن کارت تلفن در سربازی ضروری است یا خیر ؟ با توجه به اینکه استفاده از گوشی تلفن در پادگان ممنوع است ، تنها راه تماس سربازان با خانواده خود ، استفاده از تلفن عمومی داخل پادگان است که برای استفاده از تلفن عمومی نیز باید کارت تلفن داشته باشید.

بنابراین با وجود طولانی بودن صف های انتظار تلفن عمومی برای برقراری تماس ، سربازان برای اینکه بتوانند از تلفن عمومی استفاده کنند ، باید کارت تلفن داشته باشند. منظور از کارت تلفن سربازی در واقع همان کارت هاب قابل شارژ تلفن های همگانی است.

احتمالا این را هم بپسندید  تمدید تاریخ اعزام - نحوه به تعویق انداختن تاریخ اعزام به خدمت سربازی

نحوه خرید و دریافت کارت تلفن برای سربازی

برای خرید کارت تلفن سربازی باید به یکی از مراکز خدمات ارتباطی و مخابراتی مراجعه کنید و پس از ثبت نام ، کارت خود را دریافت نمایید. کارت های جدیدی که توسط مخابرات ارائه می شوند ، امکان شارژ کردن آنها وجود دارد و می توانید به صورت اختصاصی رمز 4 رقمی برای آنها بگذارید تا مانع سوء استفاده از کارت خود شوید.

برای خرید اینترنتی کارت تلفن سربازي می توانید به پروتال مخابرات به نشانی www.tct.ir مراحعه کنید. پس از ورود به سمانه ، در بالای صفحه گزینه “فروش اینترنتی” را انتخاب نمایید و سپس از طریق گزینه “فروش و پیگیری کارت اعتباری” خرید خود را انجام دهید. با استفاده از کارت تلفن ، می توانید در پادگان مکالمه تلفنی داشته باشید و از تخفیف 20 درصدی نسبت به اعتبار موجود داخل کارت ، بهره مند شوید.

هزینه خرید کارت تلفن برای سربازی

هزینه خرید کارت اعتباری تلفن براي سربازی ، در سه مبلغ 20 ، 50 و 80 هزار ریال می باشد. شماره کارت و رمز عبور شما در صورت استفاده ، تا سه ماه پس از نخستین استفاده و در صورت عدم استفاده ، تاریخی که هنگام خرید نمایش داده می شود ، دارای اعتبار است. همچنین پس از دریافت رمز عبور اگر سه مرتبه آن را اشتباه وارد کنید ، ID غیرفعال خواهد شد.

در سربازی چگونه با خانواده خود تماس بگیریم

همانطور که اشاره کردیم ، همراه داشتن گوشی همراه در پادگان جرم محسوب می شود و منجر به تنبیه سرباز متخلف می شود. تنبیه ممکن است با بازداشت چند روزه یا اضافه خدمت باشد. سربازان برای ارتباط با خانواده خود می توانند از تلفن عمومی استفاده کنند و علاوه بر آن ، در طول هفته و در زمان هایی که برای بیرون رفتن از پادگان برای سربازان در نظر گرفته می شود ، امکان تماس با خانواده خود را دارید.

احتمالا این را هم بپسندید  تغییر یگان آموزشی - شرایط و نحوه تغییر یگان آموزشی سربازی

سوالات شما

  • آیا داشتن کارت تلفن در دوره آموزشی و خدمت سربازی ضروری است ؟

با توجه به ممنوع بودن استفاده از گوشی تلفن همراه در دوران سربازی ، برای استفاده از تلفن های عمومی پادگان نیاز به کارت تلفن می باشد.

  • دریافت کارت تلفن براي سربازی چگونه است ؟

کارت تلفن را می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی از اداره مخابرات تهیه نمایید.

  • هزینه خرید کارت تلفن برای سربازی چقدر است ؟

کارت تلفن سربازی با اعتبار های متفاوت قابل تهیه است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تغییر یگان آموزشی

تغییر یگان آموزشی – شرایط و نحوه تغییر یگان آموزشی سربازی

  تمام سربازان از جمله سربازان امریه و … پیش از شروع به خدمت ، …

یک نظر

  1. سلام. من افتادم مرزبانی محمد رسول الله. نتونستم کارت تلفن همگانی بگیرم. اونجا میشه تهیه کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر