از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم 📞 راهنمای کامل آموزشیاری نهضت سواد آموزی 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم - راهنمای کامل

آموزشیاران نهضت سواد آموزی و آموزش دهندگان دو نفر و بالاتر نهضت سواد آموزی با شرکت در آزمون داخلی که توسط آموزش و پرورش برگزار می شود و قبولی در آزمون و همچنین آزمون پایان دوره آموزشی یکساله ، در مناطق کمتر توسعه یافته استخدام می شوند. در ادامه مطلب به سوال داوطلبان در رابطه با چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم ، شرایط استخدام در نهضت سواد آموزی و نحوه شرکت در آزمون و مواد امتحانی آزمون ، به طور کامل توضیح داده شده است.

جهت دریافت راهنمایی کامل و کاربردی بصورت تلفنی در مورد مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون آموزشیاری نهضت سواد آموزی با ما تماس بگیرید ، کارشناسان ما از 8 صبح لغایت 12 شب حتی ایام تعطیل آماده راهنمایی و پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان در زمینه آموزشیاری نهضت سواد آموزی میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم

متقاضیان برای شرکت در آزمون آموزشیاری نهضت سواد آموزی باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی باشند. شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون به شرح زیر است:

آزمون داخلی فقط یکبار توسط وزارتخانه برگزار می شود لذا داوطلبان فاقد حدنصاب ، از ادامه مراحل دیگر استخدامی حذف خواهند شد و به همکاری آنها خاتمه داده می شود.

شرایط شرکت در آزمون آموزشیار نهضت سواد آموزی

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده‌ در قانون اساسی
  • التزام به قانون اساسی
  • داشتن کارت پاین خدمت یا معافیت برای داوطلبان آقا
  • داشتن سلامت جسمی و روحی
  • نداشتن سابقه جزایی
  • عدم اعتیاد
  • عدم وجود ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی
  • دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی یا مدرک همتراز
  • داشتن حداقل 20 و حداکثر 40 سال سن

ملاک شرکت در این آزمون دارا بودن مدرک دانشگاهی است و دانشجویان دوره کارشناسی و کاردانی شرایط ثبت نام در این آزمون را نخواهند داشت.

مرتبط بخوانید : شرایط سنی آموزشیاران نهضت

مواد آزمون آموزشیار نهضت سواد آموزی

در ادامه مطلب به پاسخ سوال داوطلبان در رابطه با چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم و منابع آزمون خواهیم پرداخت. افراد درصورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی برای شرکت در آزمون می توانند ثبت نام خود را بصورت اینترنتی انجام دهند و در زمان مقرر به حوزه امتحانی تعیین شده‌ مراجعه نمایند. مواد آزمون عمومی و اختصاصی به شرح زیر است :

کسب حد نصاب لازم در آزمون داخلی به منزله قبولی و استخدام آموزش و پرورش تلقی نخواهد شد و استخدام افراد با در نظرگرفتن شرایط دیگر از جمله اعمال امتیازات عوامل امتیازآور ، فرم امتیاز بندی انجام خواهد گرفت.

مواد آزمون عمومی

کلیه سوالات عمومی و اختصاصی دارای ضریب یک می باشد.

  • فناوری اطلاعات و مهارت های هفتگانه ICDL
  • ریاضی و آمار مقدماتی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • معارف اسلامی
  • زبان انگلیسی عمومی
  • اطلاعات عمومی ، هوش و توانمندی های ذهنی

مواد آزمون اختصاصی

  • اصول و فلسفه تعلیم و تربیت
  • روان شناسی پرورشی
  • روان شناسی رشد
  • روشها و فنون تدریس
  • اندازه گیری ، سنجش و ارزشیابی آموزشی

پس از برگزاری آزمون داخلی ، نمرات آزمون به تفکیک دروس عمومی و اختصاصی محاسبه خواهد شد و حدنصاب معادل 50 درصد نمره کل امتحان با ارزش وزنی 40 درصد برای دروس عمومی و 60 درصد برای دروس اختصاصی است.

مرتبط بخوانید : شرایط استخدام در نهضت سواد آموزی

چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم – مدارک لازم

شرکت در این آزمون اختیاری می باشد و تمامی افرادی که از تاریخ 80/08/08 مشغول بکار شده‌ اند ، می توانند در این امتحان شرکت نمایند. ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد و متقاضیان در صورت داشتن شرایط سنی و عمومی لازم ، با تهیه مدارک می توانند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

مدارک لازم برای ثبت نام

  • عکس اسکن شده‌ (4*3 ، مربوط به سال جاری ، با فرمت JPG ، حداقل اندازه 300*200 و حداکثر اندازه 400*300 ، واضح و مشخص ، فاقد هر گونه اثر مهر و منگنه ، حداقل حجم 15 و حداکثر 70 کیلوبایت)
  • کارت ملی (واضح ، فرمت JPG ، حداقل حجم 30 و حداکثر 200 کیلوبایت)

لازم به ذکر است که عکس و کارت ملی باید در مشخصات گفته شده‌ در سایت نهضت سوادآموزی بارگذاری شوند و در صورت بیشتر یا کمتر بودن حجم و اندازه ، ثبت نام داوطلب انجام نمی گیرد. سایر اطلاعات و مدارک لازم به شرح زیر هستند :

  • شناسنامه
  • مدرک تحصیلی
  • اطلاعات تحصیلی
  • اطلاعات فردی
  • اطلاعات شناسنامه ای

چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم

علاوه بر مدارک فوق ، داوطلبانی که مشمول استفاده از سهمیه ایثارگران 5 درصد و 25 درصد هستند ، برای اعمال این سهمیه در آزمون آموزشیاری نهضت سواد آموزی ، ضمن اینکه باید 80 درصد نمره آخرین فرد گزینش شده‌ را به دست آورند ، می بایست با مراجعه به سامانه سجایا اطلاعاتشان را در سیستم ثبت نمایند تا مورد تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار بگیرد.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد آموزشیاری نهضت سواد آموزی از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مراحل ثبت نام آموزشیاری نهضت سوادآموزی

سایت نهضت سواد آموزی به نشانی www.hrtc.ir می باشد و متقاضیان واجد شرایط ذکر شده‌ در دفترچه راهنمای ثبت نام ، می بایست در زمان اعلام شده‌ به سایت مذکور مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان در مرحله اول ثبت نام باید عکس پرسنلی 4*3 خود را و همچنین کارت ملی شان را در سایت بارگذاری نمایند و در مراحل بعدی لازم است هزینه ثبت نام نیز پرداخت شود.

در سال گذشته هزینه ثبت نام در سایت آموزشیار نهضت سواد آموزی به مبلغ 90 تومان بود که امسال مقداری افزایش خواهد داشت. واریز هزینه توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب میسر است و کارت باید دارای رمز دوم اینترنتی باشد. در پایان مراحل و پس از تکمیل فرم ثبت نام ، حتما باید کد رهگیری ثبت نام به شما ارائه شود در غیر این صورت ثبت نام ناقص باقی خواهد ماند.

مرتبط بخوانید : زمان و جزئیات دوره آموزشی برای استخدام معلمان حق التدریس و نهضت

اعلام نتایج آزمون آموزشیاری نهضت سواد آموزی

آزمون آموزشیاری نهضت سواد آموزی

داوطلبان پس از کسب نمره لازم برای قبولی ، برای گذراندن دوره آموزشی یکساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند. لازم به ذکر است ، معرفی افراد جهت گذراندن دوره های آموزشی در سقف سهمیه تخصیص یافته مجوز استخدام ، فقط از طریق امور اداری انجام می گیرد.

نتایج آزمون در دو مرحله منتشر خواهد شد :

  • اعلام نتایج اولیه : افرادی که در آزمون داخلی شرکت کرده‌ و حدنصاب آزمون را کسب کرده‌ اند ، مدارک آنها برای بررسی به کارگروه بررسی مدارک استان تحویل داده‌ می شود. پس از ارزیابی مدارک ، نتیجه و نمرات نهایی داوطلبان اعلام خواهد شد.
  • اعلام نتایج نهایی : افرادی که بعنوان پذیرفته شدگان نهایی معرفی می شوند براساس فرم امتیازبندی ، برای گذراندن دوره آموزشی یکساله آموزگاری ، به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.

آموزشیاران و آموزش دهندگان دو نفر و بالاتر ، که از قبل با نهضت سواد آموزی همکاری داشته اند ، پس از قبولی و کسب نمره مجاز ، براساس فرم امتیاز بندی برای گذراندن دوره های آموزگاری به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند.

نمونه فرم امتیاز بندی آموزشیار نهضت سواد آموزی

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم – دانلود دفترچه راهنما 

در این بخش لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام را قرار داده‌ ایم تا آموزشیاران عزیز با مطالعه آن بتوانند اطلاعات بیشتری را به دست آورند. البته دفترچه قرار داده‌ شده‌ مربوط به اسفند ماه سال های قبل است و به محض انتشار دفترچه سال جدید ، این مطلب را بروزرسانی خواهیم کرد.

دفترچه راهنمای ثبت نام آموزشیاران نهضت سواد آموزی

در این مطلب اطلاعات کامل و جامعی در پاسخ به سوال چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم در اختیار داوطلبان قرار داده‌ شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر ، آگاهی از زمان ثبت نام آزمون داخلی و شرایط سنی آموزشیاران نهضت می توانید از مشاوران برتر مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

طبق شیوه ‌نامه استخدام مشمولین قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی ، سازمان نهضت سوادآموزی موظف است با همکاری اداه کل امور اداری آموزش و پرورش استان ها ، نسبت به بررسی پرونده آموزشیاران نهضت سوادآموزی و آموزش‌دهندگان مستمر دو نفر و بالاتر نهضت سوادآموزی پیش از سال 92 اقدام کند و اگر واجد شرایط لازم بودند ، آن ها به اداره کل امور اداری جهت شرکت در آزمون داخلی معرفی نماید.

پس از شرکت در آزمون داخلی و کسب نمره و حد نصاب لازم ، آموزشیاران مطابق فرم امتیاز بندی به آن ها امتیاز داده‌ می شود و دریافت مجوز استخدام در دانشگاه فرهنگیان و گذراندن دوره های آموزشی ، فقط زیر نظر امور اداری آموزش ‌و پرورش امکان پذیر است.

 

سوالات متداول

  • چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم ؟

راهنمای کاملی از شرایط آموزشیاری نهضت سوادآموزی در این مطلب ارائه شده‌ است.

  • ثبت نام آموزشیاری نهضت سوادآموزی چگونه انجام می شود ؟

نحوه ثبت نام آموزشیاری نهضت سوادآموزی با ثبت نام آزمون در سایت نهضت سواد آموزی به نشانی www.hrtc.ir می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط سنی آموزشیاران نهضت 📞 شرایط آموزشیاری نهضت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

64 نظر

  1. معصومه غریب آبادی

    با عرض سلام .بنده خودآموز نهضت هستم و ازسال ۹۶ فعال هستم اما مدرک جهاد ندارم .دارای مدرک لیسانس کامپیوتر و دانشجوی آموزش ابتدایی هستم. تکلیف من چیست که این همه زحمت کشیدم و قبولی هم داشتم .ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دریافت مشاوره بهتر با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • سلام مدرک کاردانی حسابداری دارم میتونم برای آموزشیاری ثبت‌نام کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. ملاک شرکت در این آزمون دارا بودن مدرک دانشگاهی است

    • یگانه ابراهیمی

      باسلام ‌من دیپلم فنی حرفه ای رو دارم .۷سال هست علاقه خیلی زیادی به معلم نهضت وپیش دبستانی هستم خیلی دوست دارم توازمون شرکت کنم .بسیار درامر مدرسه فعال هستم.ایا میتونم شرکت کنم

  2. باسلام میخوام آموزشیار نهضت بشم کی سایت ثبتنامتون باز میشه ممننون میشم اگه پاسخ بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. زمان دقیق شروع ثبت‌نام را از مشاوران ما جویا شوید و در صورت تمایل ثبت‌نام خود را توسط مشاوران انجام دهید.

    • سلام ثبت نام کی هست

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای پیگیری اخبار ثبت نام با مشاوران در ارتباط باشید.

      تماس از استان تـهران: 9092301611

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

    • لطفا اسم من رو هم ًثبت کنید لیسانس دارم
      بیکارم

  3. با سلام منم میخوام اموزشیار نهضت بشم ولی هرچی تماس میگیرم میگه شماره مقدور نیست

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر شماره گیری نمایید.

  4. این شماره اشتباهه که

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر شماره گیری نمایید.

  5. سلام خسته نباشيد من مدرك كارداني علوم تربيتي هستم ميتونم معلم بيش دبستاني يا نهضت بشم ؟ اگه ميشه راهنمايي كنيد

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما میتوانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید و در صورتی که رشته شما جز رشته های مورد نیاز باشد ، پس از شرکت در آزمون ، گذر از مرحله مصاحبه و همچنین مرحله یکساله مهارت آموزی ، استخدام می شوید. اما حتما باید رشته تحصیلی شما ارایه شده باشد.

      علاوه بر آزمون استخدامی ، مدارس غیرانتقاعی معلمان و کارمندان خود را خارج از سیستم استخدامی آموزش و پرورش جذب می نمایند و کسانی که نمی‌توانند در ازمون استخدامی شرکت نمایند ، ورود به مدارس غیرانتفاعی و تدریس در این مدارس ، گزینه مناسبی برای آنهاست.

  6. سلام. من کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی دارم، قبلاً که پرسو جو کردم، گفتن آموزش و پرورش این رشته تحصیلی رو جذب میکنه ولی الان که درس م تموم شده و دنبال شم میگن نه این رشته در آموزش و پرورش کار ایی نداره
    خب واقعاً این چه وضعیه 4 سال درس خوندم زحمتی که کشیدم، حالا بی فایده ست
    با مدرکی که من دارم چجوری میتونم وارد آموزش و پرورش بشم؟؟؟ من خیلی شغل معلمی رو دوس دارم ولی با این شرایط ظاهرا باید دور معلمی رو خط بگیرم
    میشه راهنمايی م کنید؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

      تماس از سراسر کشور 9099071612

      تماس از استان تهران 9092301611

  7. سلام
    من مربی طرح امین هستم.طبق گفته ها ماهم میتونیم درازمون ۱۴۰۰ نهضت شرکت کنیم.من رشتم معارف هس.برا آزمون باید منابع مربوط ب رشته خودمو بخونم یا منابع آموزگاری رو؟

    آیا نهضت، دبیری هم پذیرش می‌کنه یا فقط اموزگاری؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی شوید.

  8. با سلام من لیسانس حسابداری دارم ۳۷ سالمه برای آزمون استخدامی آموزش پرورش شرایط سنیم نمیخوره ای کاش برای لیسانس تا ۴۰ سال بود و برای آموزشیار نهضت شدن از چه تاریخی چگونه ثبتنام کنم ممنون.

    • پاسخ با ما

      با سلام. زمان ثبت نام آزمون آموزشیاری نهضت سواد آموزی در دهه دوم اسفند ماه می باشد و متقاضیان باید با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی ، ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند

    • باسلام
      من لیسانس کامپیوتر ۳۷ سال دارم ،دو بار آزمون آموزش و پرورش دادم قبول نشدم اما خیلی به تدریس علاقه دارم ،لطفا راهنماییم کنید که چطور میتونم این کار رو انجام بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما میتوانید در مدارس غیرانتفاعی تدریس کنید.به مدارس غیرانتفاعی مراجعه کنید و فرم استخدام پر کنید.

    • سلام.من لیسانس کشاورزی گرایش مهندسی آب دارم 27 سالمه.میخام معلم شم.زمان ثبتنام اموزشیاری نهضت و زمان برگزاری آزمون کی هست؟با تشکر از شما

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای پیگیری اخبار دقیق زمان ثبت نام و برگزاری آزمون آموزشیاری نهضت سواد آموزی ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  9. باسلام‌من‌رشته‌ی‌مدیریت‌جهانگردی‌درمقطع‌کارشناسی‌میتونم‌درغیرانتفاعی‌تدریس‌کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بهتر است از مدارس غیرانتفاعی جویا شوید.

    • با سلام برای آموزگار نهضت سواد آموزی کجا باید ثبت نام کنم فوق لیسانس ادبیات فارسی دارم و کم شنوام در مهد کودک مربی قران بودم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  10. سلام وقتتون بخیرمن کارشناسی اموزش ابتدایی دارم واینکه میخوام واردنهضب شوم میخواستم ایاامکانش هست یانه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید شرکت کنید. ملاک شرکت در این آزمون دارا بودن مدرک دانشگاهی کارشناسی و کاردانی است.

  11. سلام من الان کارشناس اموزش ابتدایی هستم چطوری میتونم اموزشیارنهضت شوم لطفامنوراهنمایی کنید.کجابایدبرم براثبت نام وچه مدارکی لازم هست؟

    • پاسخ با ما

      سلام دوست عزیز. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

  12. سلام.
    بنده 27 سالمه و لیسانس حسابداری دارم.و دانشجوی رشته علوم تربتی هم هستم.
    میخوام که آموزشیار نهضت بشم.ایا باید اول تو اژمون شرکت کنم بعد دانش اموز بگیریم؟یا اول دانش اموز بگیرم و درس بدم و بعد از چند سال تو ازمون شرکت کنم؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای راهنمایی در خصوص چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم ، لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

  13. سلام من ۳۴ ساله هستم و کارشناسی حقوق دارم میخوام آموزشیار نهضت بشم آیا شاملم میشه؟ و باید چیکار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

  14. با سلام من مربی قران هستم استخدامی که 1 مرداد بودشرکت کردم حدنصاب 70 کسب کردم موقع که ثبت نام کردم سهمیه 5 درصد ایثارگری رو پرکردم6 ماه داوطلبانه جبهه بودیم وبا این سهمیه شرکت کردم. لان شنیدیم دولت 6 ماه داوطبانه رو به 4.5 ماه تغییرداده ایا برام مشکل پیش میادموقع بررسی مدارک ?

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنند.

  15. سلام .من لیسانس اقتصاد کشاورزی دارم ویک دوره سال ۹۱ تونهضت فعالیت داشتم اما الان غیرفعالم چگونه دوباره فعال بشم تاسواد آموز داشته باشم درآزمون استخدامی ب عنوان آموزش دهنده نتونستم شرکت کنم لطفا راهنمایم کنید ک چیکار کنم .ممنون میشم.

  16. الهه خانم

    سلام. من کارشناسی زبان و ادبیات فارسی دارم میخوام آموزشیار نهضت بشم میتونم بپرسم منابع آزمون تخصصی همین روان شناسی رشد و این هاست دیگه؟ که داخل سایت درج کردید

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای اطلاع از جدید ترین منابع آزمون آموزشیاری نهضت سواد آموزی با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  17. سلام وقتتون بخیر ….. من دلم میخواد که توی نهضت سواد آموزی تدریس کنم ولی خواستار استخدام شدن در آموزش و پرورش نیستم و می‌خوام به صورت حق التدریس مشغول بشم …. شرایط معلم حق التدریس شدن هم مثل استخدامیه ؟ یعنی دانشجو ها نمیتونن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای دریافت مشاوره کامل ، تماس حاصل بفرمایید.

  18. سلام من مدرکم فوق دیپلم هستش ۲۸سال دارم مخوام معلم نهضت بشم میشه کمکم کنیدیاراهنمایی کنید چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم

  19. طیبه رجبیان تمک

    سلام وخسته نباشید من سال ۹۰ و ۹۱ و۹۲ آموزشیار نهضت سواد آموزی بودم ولی به دلایلی غیر فعال شدم از اون موقع هرسال پیگیر شدم که بتونم دوباره کلاس بگیرم متاسفانه موفق نشدم وزیر فعال شدم و هم اکنون منتظرم میشه راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را برای آموزشیاری نهضت سوادآموزی کامل راهنمایی کنند.

  20. سلام من فوق لیسانس مدیریت هستم میتونم آموزشیار بشم متولد 73هستم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی کامل در خصوص آموزشیاری نهضت سواد آموزی ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

    • سلام من 27 سالمه و کاردانی رشته مددکاری اجتماعی رو دارم میخوام آموزشیار نهضت بشم و استخدامی آموزش پرورش آیا رشته مددکاری جزو رشته های واجد شرایط هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  21. یحیی شهنوازی

    سلام خسته نباشی بنده 30سال سنمه مدرک آموزش ابتدایی کاردانی و پایان خدمت دارم میتونم معلم نهضت بشم. تشکر نقطه صفر مرزی

  22. لیسانس حسابداری

    سلام وقت بخیر.من لیسانس حسابداری دارم ،می خواستم بدونم می تونم در آزمون نهضت شرکت کنم؟و اینکه زمانش چه تاریخی هست؟

  23. فرزانه رضائی

    سلام من کارشناسی علوم تربیتی هستم از کرمانشاه و سالهاس ک میخوام اموزشیار نهضت سواد اموزی بشم اما هیچ کاری نتونستم انجام بدم لطفا راهنمایی کنید ک چطور میتونم ثبت نام کنم .باتشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای ثبت نام آموزشیار نهضت سوادآموزی راهنمایی شوید.

  24. سلام من 27 سالمه و کاردانی رشته مددکاری اجتماعی رو دارم میخوام آموزشیار نهضت بشم و استخدامی آموزش پرورش آیا رشته مددکاری جزو رشته های واجد شرایط هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمای شما باشند.

  25. سلام وقت بخیر،مربی پیش دبستان بودم ۴سال ،،گزینش شدم،کلاس ضمن خدمت کذراندم،الان می‌خوام نهضت سواد آموزی شرکت کنم شرایطش چیه؟

  26. سلام میخواستم بدونم چه طور میتونم معلم شم متولد ۶۹ با مدرک دیپلم هستم دوسال دانشگاه خوندم بعد انصراف دادم

  27. سلام ببخشید چقدر تحصیلات برای آموزشیار نهضت شدن نیاز هست

  28. من تاریخ تولدم ۵۸ ومدرک کارشناسی آموزش ابتدایی دارم میتونم تو نهضت وارد بشم

    • پاسخ با ما

      با سلام لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  29. با سلام چگونه میتوانم برای آموزش یار نهضت سواد آموزی شرکت کنم امتحانش کی هست

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر