از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت نهضت سوادآموزی – لینک ورود و راهنمای استفاده سایت نهضت سواد آموزی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت نهضت سوادآموزی - لینک ورود و راهنمای استفاده سایت نهضت سواد آموزی

 

آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی هر ساله با همکاری وزارت آموزش و پرورش کشور و همچنین مرکز جهاد دانشگاهی برای آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی قبل از سال 1392 برگزار می شود و داوطلبان واجد شرایط برای پیگیری اخبار مربوط به زمان ثبت نام ، زمان برگزاری ، منابع امتحانی ، دانلود سوالات و … باید به سایت آموزش و پرورش مراجعه نمایند اما فرایند ثبت نام در آزمون آموزشیاری به صورت اینترنتی و از طریق سایت نهضت سوادآموزی انجام می گیرد که در ادامه توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه داده ایم

سایت نهضت سوادآموزی

به اطلاع داوطلبان آزمون داخلی آموزشیان و آموزش‌ دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سـوادآموزی می رساند که ثبت نام این آزمون از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir انجام می گیرد و داوطلبان می بایست پس از ورود به این سایت ، وارد بخش آزمون داخلی آموزشیاران شوند و سپس ثبت نام خود را انجام دهند.

 

مرکز جهاد دانشگاهی آزمون های بسیاری را برگزار می کند و آزمون نهضت سواد آموزی یکی از این آزمون هاست پس وارد بخش مربوطه شوید و سپس در مرحله بعد با پرداخت هزینه ثبت نام را انجام دهید.

 

قابل ذکر است که لینک پرداخت هزینه و ثبت نام آزمون آموزشیاری در حال حاضر غیر فعال است و در زمان ثبت نام فعال خواهد شد. برای ورود به سایت می توانید از لینک زیر وارد شوید.

لینک ورود به سایت نهضت سوادآموزی

مراحل ثبت نام در سایت نهضت سوادآموزی

ثبت نام اینترنتی آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی سال گذشته از روز 10 اسفند ماه تا 20 اسفند ماه انجام گرفت و احتمالا در سال آینده نیز فرصت ثبت نام در همین بازه زمانی فراهم شود. متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده ثبت نام خود را انجام دهند و فرصت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

داوطلبانی که در بازه زمانی مقرر ثبت نام کرده اند ، در روز های 21 و 22 اسفند ماه فرصت ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت و سامانه فقط برای کسانی باز است که ثبت نام قبلی داشته اند و امکان ثبت نام جدید در این تاریخ وجود ندارد.

پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از شرایط استخدام در نهضت سواد آموزی ، به ترتیب مراحل زیر برای ثبت نام اقدام کنید :

مرحله اول : تهیه فایل اسکن شد از مدارک

داوطلبان می بایست یک قطعه عکس پرسنلی با مشخصات زیر آماده و در دسترس داشته باشند تا در سامانه بارگذاری نمایند :

  • 4*3
  • مربوط به سال جاری
  • فرمت JPG
  • حداقل اندازه 300*200 و حداکثر اندازه 400*300
  • تصویر باید واضح و مشخص و فاقد هر گونه اثر مهر و منگنه باشد.
  • حداقل حجم 15 و حداکثر 70 کیلوبایت
  • اسکن عکس از روی عکس کارت ملی و شناسنامه قابل قبول نیست.
  • در صورت ارسال عکس غیر مرتبط ، اجازه شرکت در آزمون و حضور در حوزه امتحانی ، از داوطلب سلب می شود.

علاوه بر عکس ، اسکن تصویر کارت ملی نیز برای ثبت نام در آزمون الزامی است و تصویر کارت ملی نیز باید کاملا واضح و با فرمت JPG بارگذاری شود. همچنین حداقل حجم 30 و حداکثر 200 کیلوبایت برای تصویر کارت ملی مورد تایید سامانه ثبت نام است.

مرحله دوم : پرداخت هزینه ثبت نام

پس از تهیه مدارک ، داوطلبان باید هزینه ثبت نام را از طریق لینک فعالی که در صفحه اول سامانه قرار داده شده است ، پرداخت نمایند. هزینه ثبت نام در سال گذشته 61 هزار تومان بود که مبلغ 600 تومان نیز برای خدمات پیامکی از داوطلبان دریافت شد. در سال 99 مقداری بر این مبلغ افزوده می گردد.

جهت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون آموزشیاران نهضت سوادآموزی در سایت ، داوطلبان باید کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم و کد CVV2 می باشد را در دسترس داشته باشند.

پس از واریز وجه ، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب توسط سامانه ارائه می شود و اگر پرداخت هزینه با موفقیت نباشد ، سامانه این کد را ارائه نمی دهد. توکن پرداخت به همراه کد پیگیری ثبت نام به شما تلفن همراه داوطلب ارسال می شود و نگهداری از آن تا زمان اعلام نتایج و پذیرش نهایی ، ضروریست.

مرحله سوم : شروع فرایند ثبت نام

ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سایت نهضت سوادآموزی طی 6 مرحله انجام می گیرد و داوطلب باید دقت تمام را در هر یک از مرحل داشته باشد.

  1. بارگذاری مدارک
  2. تکمیل اطلاعات فردی
  3. تکمیل اطلاعات مربوط به سهمیه
  4. تکمیل اطلاعات تحصیلی
  5. اطلاعات تکمیلی ( اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت )
  6. دریافت کد رهگیری (در صورت عدم دریافت کد رهگیری ، ثبت نام شما ناقص باقی خواهد ماند)

سامانه ثبت نام تا پایان مهلت در نظر گرفته شده برای ویرایش اطلاعات باز می باشد و داوطلبانی که ثبت نام کرده اند می تواننند از طریق پروفایل کاربری و ورود به بخش ویرایش اطلاعات ، اصلاحات لازم را در فرم ثبت نام اعمال کنند.

جزئیات بیشتر در خصوص اینکه چگونه آموزشیار نهضت سواد آموزی شویم و همچنین شرایط سنی آموزشیاران نهضت را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما جویا شوید تا راهنمایی کاملی خدمتتان ارائه شود.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط استخدام در نهضت سواد آموزی 📞 راهنمای استخدام در نهضت سواد آموزی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر