از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چاپ کارنامه در سیدا – راهنمای تصویری چاپ کارنامه در سامانه سیدا

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چاپ کارنامه در سیدا

 

در سامانه سیدا دانش آموزی که توسط سازمان آموزش و پرورش راه اندازی شده است ، امکان ثبت نمرات و چاپ کارنامه دانش آموزان به صورت انفرادی یا گروهی وجود دارد و مدیران مدارس می توانند پس از ثبت و تایید نمرات ، کارنامه ها را چاپ کنند. با توجه به سوالاتی که پیرامون نحوه چاپ کارنامه در سیدا وجود دارد ، این مطلب را به این موضوع اختصاص داده ایم تا با راهنمای تصویری ، نحوه چاپ کارنامه از سامانه سیدا را آموزش دهیم.

در صورت داشتن هر گونه سوال درباره سامانه سیدا sida.medu.ir و مشکل در ورود به این سامانه و دریافت کارنامه ، می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی پاسخ با ما از کارشناسان با تجربه ما سوالات خود را بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه چاپ کارنامه در سیدا

سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir از سامانه های کاربردی مدارس است که با هدف دسترسی سازمان آموزش و پرورش به پرونده تحصیلی و کارنامه دانش آموزان ، راه اندازی شده است. دسترسی های سامانه سیدا فقط برای معلمان و مدیران مدارس باز است و دانش آموزان امکان ورود به این سامانه را ندارند بنابراین چاپ کارنامه در سایت سیدا را دانش آموزان نمی توانند انجام دهند.

برای چاپ کارنامه در سایت سیدا ، به این سامانه به نشانی sida.medu.ir مراجعه نمایید و نام کاربری و کلمه عبور را درج کنید. پس از درج اطلاعات و وارد کردن کد امنیتی ، دکمه ورود کاربران را بزنید تا وارد صفحه اصلی سایت شوید.

مرتبط بخوانید : فراموشی رمز عبور سامانه سیدا – بازیابی رمز سیدا دانش آموزی

سیدا کارنامه هفتم

اگر اطلاعات را درست درج کرده باشید وارد صفحه اول سایت با مشخصات زیر خواهید شد که چند گزینه در سمت راست صفحه درج شده است. برای دریافت کارنامه و سپس چاپ آن ، گزینه “عملیات ضمن سال” را انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  پشتیبانی سایت سیدا - شماره تلفن پشتیبانی سامانه سیدا

سیدا کارنامه هفتم

پس از وارد شدن به بخش علمیات ضمن سال سایت سیدا ، مراحل زیر را ادامه دهید :

  • کلیک بر روی گزینه “کارنامه”
  • انتخاب گزینه “کارنامه تحصیلی ـ تربیتی و کیفی” از منوی باز شده
  • کلیک بر روی عبارت “انتخاب”
  • تعیین پایه تحصیلی و تایید
  • انتخاب گزینه “تصویر پرینتر یا چابگر”

با مراحل فوق ، کارنامه پایه تحصیلی که انتخاب کرده اید چاپ خواهد شد و از طریق گزینه” گزارش پیشرفت تحصیلی و تربیتی” نیز می توانید نمرات تحصیلی سال های قبل دانش آموزان را به صورت دسته جمعی دریافت کنید.

مرتبط بخوانید : پشتیبانی سایت سیدا – شماره تلفن پشتیبانی سامانه سیدا

نحوه دریافت کارنامه توسط دانش آموزان

همانطور که گفته شد ، دریافت و چاپ کارنامه از سایت سیدا را فقط کادر اجرایی مدارس می توانند انجام دهند و دانش آموزان امکان ورود به این سامانه را ندارند. اگر به عنوان دانش آموز می خواهید کارنامه خود را مشاهده و دریافت نمایید ، باید از طریق سایت پادا اقدام نمایید. دانش آموزان برای ورود به سایت پادا باید دارای نام کاربری و رمز عبور باشند که این اطلاعات از سوی مدیر مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود ک از طریق پیام رسان شاد اطلاعات ورود به سامانه برای هر یک از دانش آموزان ارسال می گردد.

پس از ورود به سایت پادا به نشانی pada.medu.ir ، لازم است گزینه “مشاهده کارنامه” انتخاب شود و سپس در بخش نام کاربری کد ملی دانش آموز درج شود و در بخش کلمه عبور نیز رمزی که مدیر مدرسه ارائه کرده است را وارد نمایید. پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه “ورود کاربران” کلیک کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  فراموشی رمز عبور سامانه سیدا - بازیابی رمز سیدا دانش آموزی

با انجام مراحل فوق ، امکان مشاهده کارنامه وجود دارد و در صورت تمایل می توانید با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه را پرینت یا به صورت پی دی اف ذخیره کنید.

سوالات متداول

  • نحوه چاپ کارنامه در سیدا به چه صورت است ؟

راهنمای تصویری چاپ کارنامه از سایت سیدا را در این مطلب قرار دادیم.

  • آیا دانش آموزان می توانند از سایت سیدا کارنامه خود را دریافت نمایند ؟

خیر ، دانش آموزان امکان دریافت کارنامه از سایت سیدا را ندارند.

  • نشانی سامانه سیدا دانش آموزی برای چاپ کارنامه چیست ؟

سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فراموشی رمز عبور سامانه سیدا

فراموشی رمز عبور سامانه سیدا – بازیابی رمز سیدا دانش آموزی

با توجه به سوالات زیاد معلمان و مدیران مدارس پیرامون فراموشی رمز عبور سامانه سیدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر