از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی سایت رتبه بندی معلمان 📞 راهنمای رفع مشکلات رتبه بندی معلمان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی سایت رتبه بندی معلمان

پشتیبانی سایت رتبه بندی معلمان به منظور پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات معلمان گرامی در خصوص سامانه جدید رتبه بندی معلمان ، دایر شده‌ است و اگر شما هم از معلمان شاغل در سازمان آموزش و پرورش هستید و میخواهید در سایت رتبه بندی ثبت نام کنید یا مدارک خود را بارگذاری نمایید اما با مشکل سایت مواجه هستید ، می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان پاسخگوی سوالات شما باشند. در ادامه مطلب ، پشتیبانی سایت رتبه بندی معلمان معرفی می گردد.

اگر برای ورود و ثبت نام در سایت جدید رتبه بندی معلمان با مشکلی مواجه شده‌ اید و نیاز به راهنمایی دارید ، می توانید از کارشناسان ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پشتیبانی رسمی سایت رتبه بندی معلمان

سایت جدید رتبه بندی معلمان به تازگی راه اندازی شده‌ است و معلمان گرامی لازم است جهت شرکت در این طرح ، به سامانه مربوطه به نشانی مراجعه نمایند. سامانه جدید هنوز بسیاری از امکانات و دسترسی ها را ندارد و ممکن است برای استفاده از آن با مشکلاتی روبرو شوید که در این صورت می توانید مشکل را از طریق پشتیبانی برطرف کنید.

در پاسخ به این سوال که در صورت بروز مشکل در سامانه رتبه بندی معلمان کدام وزراتخانه پاسخگو است و فرهنگیان باید با چه شماره ای تماس بگیرند ، لازم است بدانید که تمام مناطق آموزش و پرورش موظف به ارائه میزکار رتبه بندی هستند و اطلاعیه ای از سوی امور اداری با مرکز سنجش منتشر می  شو که شماره تماس و نحوه پشتیبانی قید خواهد شد ولی هنوز این اطلاعیه منتشر نشده‌ است.

مرتبط بخوانید : شرایط رتبه بندی معلمان – رتبه بندی معلمان شامل چه کسانی می شود ؟

راهنمای رفع مشکلات رتبه بندی معلمان

برای رفع مشکلات پیش آمده‌ در سایت جدید رتبه بندی معلمان ، می توانید با کارشناسان ارشد ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید و در سریع ترین زمان مشکلات مربوط به سامانه را برطرف کنید. لازم است توجه داشته‌ باشید که ورود به سایت رتبه بندی معلمان بر اساس شماره آخر کد ملی هر یک از معلمان امکان پذیر است و هر یک از فرهنگیان به مدت 2/5 روز کاری فرصت برای ثبت نام دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  جدول رتبه بندی معلمان 1403 📞 آخرین اعلام رسمی جدول رتبه بندی معلمان

بنابراین برای ورود بدون مشکل به سایت رتبه بندی معلمان ، لازم است در تاریخی که با توجه به کد ملی شما در نظر گرفته‌ شده‌ است ، وارد سامانه شوید و در روزهای دیگر امکان ورود به سامانه را ندارید. جدول زمانبندی ورود به سامانه مشخص شده‌ است که در صفحه اصلی سایت موجود می باشد.

مرتبط بخوانید : آزمون رتبه بندی معلمان

چرا سایت رتبه بندی معلمان باز نمی شود

همانطور که بالاتر نیز گفته‌ شد ، سایت رتبه بندی معلمان به تازگی راه اندازی شده‌ است. به همین دلیل ممکن است بعضی از مشکلات را برای معلمانی که از این سامانه استفاده می کنند ، داشته‌ باشد. برای ورود به سایت جدید رتبه بندی معلمان لطفا با فیلترشکن خاموش اقدام کنید. زیرا یک سایت ایرانی است و با فیلترشکن آی پی شما خارجی تشخیص داده‌ می شود. ضمن اینکه توصیه می شود در ساعات ابتدایی صبح یا ساعات انتهایی شب وارد سایت شوید که ترافیک کمتری در سایت وجود داشته‌ باشد.

اگر موارد فوق را رعایت کردید ولی همچنان سایت باز نمی شود ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را برای رفع مشکل راهنمایی کنند. کارشناسان همه روزه پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مرتبط بخوانید : جدول رتبه بندی معلمان – آخرین اعلام رسمی جدول رتبه بندی معلمان

پشتیبانی ثبت نام در سایت رتبه بندی معلمان

پشتیبانی سایت رتبه بندی معلمان

معلمان محترم برای شرکت در طرح رتبه بندی معلمان باید در این سامانه ثبت نام کنند و مدارکشان را بارگذاری نمایند. مدارک لازم برای رتبه بندی معلمان شامل آخرین حکم کارگزینی ، مدرک تحصیلی و … هستند و اگر برای ثبت این مدارک و ثبت نام در سایت نیاز به راهنمایی دارید ، می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

مرتبط بخوانید : تاثیر مدرک تحصیلی در رتبه بندی معلمان

سوالات متداول

  • چگونه با پشتیبانی سایت رتبه بندی معلمان ارتباط برقرار کنیم ؟
احتمالا این را هم بپسندید  زمان اجرای رتبه بندی معلمان 1400 - آخرین اعلام زمان اجرای رتبه بندی معلمان

برای ارتباط با پشتیبانی سامانه رتبه بندی معلمان می بایست به صورت تلفنی تماس بگیرید.

  • آیا سامانه رتبه بندی معلمان پشتیبانی رسمی دارد ؟

بله ، سایت رتبه بندی معلمان دارای پشتیبانی رسمی است اما هنوز راه ارتباطی با پشتیبانی اعلام نشده‌ است.

  • علت مشکل در سایت رتبه بندی معلمان چیست ؟

برای ورود به سایت رتبه بندی معلمان باید با توجه به زمانبندی در نظر گرفته‌ شده‌ اقدام کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه جدید رتبه بندی معلمان

سامانه جدید رتبه بندی معلمان – راهنمای ورود به سامانه rtb.medu.ir

  رتبه بندی معلمان چند سالی است که اجرا می شود و هدف از این …

36 نظر

  1. عبدالله صادقی

    باتجه به اینکه نمره ارزشیابی بنده یک سال ثبت شده به امور ا داری مراجعه کردم اصلاح کردو وارسال کرد ولی هنوز دو روز است که اصلاح نشده تا من ثبت نهایی را بزنم چکار کنم.

  2. سلام
    مدارکم به علت مشکلات بارگذاری نکردم تکلیف چیه
    باید چی کار بکنم ؟

  3. محمد حنیف بلوچ شارکی

    با سلام وقت بخیر، نمره ارزشیابی سالانه بنده اشتباهی کم 54 تو سامانه رتبه بندی ثبت شده، مراجعه کردم امور اداری منطقه اصلاح کزدن نمره 94 ثبت کردند اما هنوز تو سامانه رتبه بندی اصلاح نشده همون نمره اولیه 54 هست، لطفا جهت ثبت نمره در سامانه اقدام نمایید، ضمنا فقط تو سیستم امور اداری 94 هست. میگن ما ثبت و ارسال کردیم.

  4. با سلام و احترام

    نمره ارزشیابی بسیاری از همکاران در سامانه رتبه بندی مشکل داره، اکثرا به امور اداری منطقه مراجعه کرده اند، امور اداری اصلاح و تایید کرده، اما در سامانه رتبه بندی هنوز که هنوزه بروزرسانی و رفع اشکال نشده است.
    لطفا پیگیری فرمائید.
    با تشکر

  5. شیلا جعفری

    سلام وقت بخیر ببخشید در تایید مدیران تایید نهایی صورت گرفته ومستندات ثبت نگردیده راهکاری جهت برطرف نمودن این مشکل هست؟ آیا امکان ویرایش مجدد ایجاد میشود

  6. سلام
    امروز نهم ابانه اخرین مهلت برای تایید نهایی
    ویرایش اطلاعات زدم حالا گزینه تایید نهایی نمیاد
    مشکل چیه… اسم از سیستم مدیر هم پریده

  7. زهرا وهاب

    سلام و عرض ادب مشکل بنده هم همینه تایید نهایی شده اما مستندات تایید نشده لطفا به ما کمک کنید که این مشکل را برطرف کنیم
    لطفا امکان ویرایش را فعال کنید به خدا چند روزه که به شدت دچار نگرانی هستیم و نمی دونیم چه باید به همکار بگیم. به هر حال هر کسی ممکنه اشتباه کنه

  8. زهرا وهاب

    تلفن همش اشغاله تمکان تماس نیست

  9. ویرایش برای مدیران چه زمانی فعال میشود؟؟؟؟؟

  10. ویرایش برای مدیران چه زمانی فعال میشود؟؟؟؟؟تا دیر نشده فعال کنید

  11. محمد اسحاقیان

    سلام خواهشی که داریم لطفا مجددا ویرایش سامانه hrm مدیران را فعال کمید

    • یداله تاج آبادی

      سلام من در تاریخ 1400/6/31بازنشت شدم ولی برام پیامک رمز نمیاد چکار باید بکنم

  12. ایرج سانبلی

    با سلام
    در سامانه رتبه بندی قسمت خود اظهاری حرفه ای برای بنده باز نمیشود به اداره منطقه مراجعه کردم گفتن که مشکل سامانه است و باید صبر کنید که درست شه لطفاً راهنمایی کنید که باید چکار کنم چون اگه این قسمت پرنشه تایید نهایی نمیخوره
    بانشکر

  13. سلام. من تایید نهایی را زدم . مدیر هم تایید کرد تمام تیک ها را علامت زده ، الان که باید اداره تایید کنه اسمم در لیست نیست، میگن مدرسه کل تیک ها را تایید نکرده، در حالیکه مدیر میگه همه رو تایید زده و به علت مشکل سایت تیک ها پریده، لطفا ویرایش مدیران رو باز کنید تا مشکل برطرف شود.

  14. سلام بنده تممام مدارکم را بارگذاری کردم و تایید نهایی را زدم مدیر مدرسه میگن که برای من مشکل ایجاد شده و نشده انجام بدهند هر روز به اداره مراجعه میکنم هیچ جوابی به بنده نمی دهند بسیار نگرانم

  15. امید عبدی

    باسلام
    ما معلمان استخدامی اسفند 1400هنوز نگارشی برای رتبه بندی برای ما نیامده علت مشخص نیست چرا نمی‌خواهد مارا رتبه بندی کنند.

  16. سلام من نو معلمی هستم که از مهر وارد مدرسه شدم ولی سایت اصلا برام نمیاره ارور عدم تایید کد پرسنلی رو میده

  17. سلام من با 31 سال سابقه و10سال سابقه مدیریت رتبه 1 شده ام 0خیلی جالب است.

  18. سلام من با ۳۰ سال سابقه دارای تالیف داور جشنواره ها و… هنوز احکام صادر نشده اگر نمیشه یا نمی خواهید صادر کنید دیگه دنبالش نگردیم. تمام مدارک بارگذاری شده. اما متاسفانه حکمی نزدن

  19. سلام.من دراعتراض رتبه بندى ،موارد رااشتباه زدم آياامكان ويرايش اعتراض فراهم ميشود باتوجه به اينكه تاييدنهايي زدم؟

  20. صدیقه ردایی

    سلام بنده مدارکی را که بار گداری کرده بودم پرید ثبت نهایی را زدم الان رتبه ام با وجود داشتن مستندات یک شده چگونه مشکلم را برطرف کنم ایا امکان مجدد بارگذاری میباشد؟

  21. سلام.به جای اینکه برا رتبه بندی گزینه اعتراض بزنم تاییدش کردم فقط فقط ۲امتیاز کم داشتم که براش مدرک داشتم این مشکل من تنها نیست چندین نفر تو منطقه ما همین کار رو کردن ممنون میشیم اگه با مسئولین بالا در ارتباط هستید یه فرصتی دیگه به من و امثال من بدهند.

    • سلام وقت بخیر
      منم دقیقن همین کار رو کردم دیگه نمیدونم چیکار کنم.

    • با سلام
      من تو آیتم حرفه ای همه قسمت ها را اعتراض زدم ولی برای بارگذاری مدارک فقط قسمت کارگروه و مشارکت برام بالا میاره این مشکل را چطور و به کی بگیم

  22. سلام من اشتباهی تایید نهایی زدم امکانش هست دوباره به حالت اول برگرده وبتونم اعتراض کنم

  23. سلام من در مدت ده روره اعتراض هستم ولی گزینه تایید یا اعتراض برام باز نمیشه چکار کنم خودش تایید زده ؟ من اعتراض دارم چکار کنم

  24. سلام برای من سامانه دچار خطا شده است

  25. سلام این جانب محمد حسن عباسیان مدرک تحصیلی دانشگاه فرهنگیانم را علامت نزدم به کافینت رفتم برای اعتراض اشتباها برایم تدوین کتاب رازده الان ویرایش نمی شود باید چکار کنم

  26. سلام لطفاً یک فرصت برای همه فرهنگیان عزیز که تاییدزدن بدین اینطوری واقعا بی انصافی هست

  27. سلام لطفا راهنمایی بفرمایید برای من کارنامه نیامد چکار کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  28. فرحناز مرادی

    درودتان باد
    من ۲۲ سابقه دارم و هنوز برام نتیجه رتبه بندی و کارنامه در سایت بالا نمیاد و می نویسه «برای این پرسنل دیتا یافت نشد» بفرمایین برای رفع مشکلم چه کار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  29. گزینه مدرک دانشگاه فرهنگیان در بند رتبه بندی محو کنید.

  30. ایمان مظفری

    سلام وقت بخیر
    من در مهلتی که برا اعتراض داده بودن
    مشکلی برام پیش اومد. اعتراض نزدم
    راهنمایی بفرمائید چکار کنم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر