از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مای مدیو رتبه بندی معلمان 📞 راهنمای سامانه مای مدیو فرهنگیان رتبه بندی معلمان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مای مدیو رتبه بندی معلمان

فرهنگیان محترم برای دریافت احکام رتبه بندی خود باید به سایت جدید رتبه بندی یعنی سامانه مای مدیو مراجعه کنند. سایت مای مدیو را آموزش و پرورش به تازگی راه اندازی کرده‌ است که علاوه بر دانش آموزان و والدین ، معلمان هم برای اموری همچون شرکت در طرح رتبه بندی ، می توانند از این سامانه استفاده نمایند. سامانه مای مدیو ، نتایج رتبه بندی را هم اعلام می کند و معلمان پس از دریافت نتایج ، امکان اعتراض به آن را دارند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راهنمای سامانه مای مدیو رتبه بندی معلمان را ارائه نماییم.

برای ثبت نام طرح رتبه بندی معلمان در سایت مای مدیو و یا دیدن نتایج رتبه بندی ، می توانید از کارشناسان مجرب مجموعه پاسخ با ما کمک بگیرید. مشاوران می توانند به سوالات شما راجع به طرح رتبه بندی معلمان نیز پاسخ دهند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی سامانه مای مدیو 

سامانه مای مدیو ، از سامانه های جدید آموزش و پرورش است که خدمات مختلفی را برای دانش آموزان ، والدین آنها ، معلمان مدارس و مدیران در نظر گرفته است. یکی از خدمات اصلی این سامانه که ویژه معلمان می باشد ، طرح رتبه بندی است. طرح رتبه بندی معلمان با تصمیم آموزش و پرورش اجرا می گردد و هدف از اجرای آن ، ارتقای رتبه و جایگاه معلمان و همچنین بهبود سطح کیفی آموزش های ارائه شده‌ در مدارس می باشد.

تمام فرهنگیان می بایست با استفاده از سامانه مای مدیو ، در طرح رتبه بندی شرکت کنند که لازمه شرکت در این طرح نیز ارائه مدارک لازم است. مدارک لازم ، تشکیل شده‌ از مدارک تحصیلی ، مدارک سوابق پژوهشی و تحقیقاتی ، مدارک شغلی و … هستند و هر کدام می توانند امتیاز آور باشند. آدرس سامانه مای مدیو برای بارگذاری مدارک رتبه بندی فرهنگیان ، به نشانی my.medu.ir است و فرهنگیان عزیز با استفاده از رایانه شخصی یا گوشی همراه امکان ورود به این سامانه و استفاده از امکانات آن را دارند.

مرتبط بخوانید : تاثیر مدرک تحصیلی در رتبه بندی معلمان

راهنمای سامانه مای مدیو رتبه بندی معلمان

از این پس ، تمام امور مربوط به طرح رتبه بندی معلمان از طریق سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir قابل پیگیری خواهد بود. معلمان برای بارگذاری مدارک خود باید به این سایت مراجعه کنند و سپس منتظر اعلام نتایج باشند. جهت ورود به سامانه ، لازم است به ترتیب مراحل زیر اقدام شود :

  • با استفاده از کامپیوتر یا گوشی ، آدرس my.medu.ir در مروگر اینترنتی سرچ کنید. لازم به ذکر است که حتما باید با فیلترشکن خاموش وارد سایت شوید.
احتمالا این را هم بپسندید  سامانه مای مدیو ثبت نام مدارس شاهد میان پایه 📞 راهنمای تصویری ثبت نام

مای مدیو رتبه بندی معلمان

  • پس از جستجوی آدرس فوق و وارد شدن به صفحه اصلی سایت مای مدیو ، باید در صفحه اصلی و در کادر ورود ، نقش “فرهنگی” را انتخاب کنید.
  • سپس لازم است کد ملی و رمز عبور درخواستی را ارائه نمایید. نام کاربری ، کد ملی شماست و در بخش رمز عبور هم باید همان رمز سایت رتبه بندی قدیمی یعنی سامانه RTB.medu.ir را درج نمایید.
  • پس از درج اطلاعات و اطمینان از صحت آنها ، کد امنیتی را هم وارد کنید و دکمه ورود را بزنید.
  • اگر اطلاعات را به درستی ارائه کرده‌ باشید ، وارد پنل کاربری تان خواهید شد.
  • با ورود به پنل کاربری ، گزینه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که شما باید گزینه “رتبه بندی” را انتخاب نمایید.

بخوانید : زمان اجرای رتبه بندی معلمان 

دریافت نتیجه رتبه بندی فرهنگیان از سایت مای مدیو

مای مدیو رتبه بندی معلمان

معلمان گرامی بعد از ارائه مدارک رتبه بندی خود ، باید منتظر بررسی مدارک توسط آموزش و پرورش باشند و مدتی پس از تمام شدن بازه زمانی اجرای طرح رتبه بندی ، نتایج آن اعلام خواهد شد. معلمان می توانند با مراجعه به سامانه مای مدیو به ترتیب مراحلی که در بخش قبلی شرح داده‌ شده‌ است ، نتیحه رتبه بندی خود را دریافت نمایند. برای اعلام نتایج رتبه بندی ، عواملی همچون سنوات ، تجربه معلمی ، مدرک تحصیلی ، ارتباط مدرک تحصیلی با رشته تدریس ، سوابق شرکت در دوره‌ های ضمن خدمت ، سوابق مدیریتی ، شایستگی‌ های عمومی و تخصصی ، شاخص‌ های دانش پرورشی و تخصصی و … مورد بررسی قرار می گیرند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مصاحبه فرهنگیان مای مدیو My medu ir 📞 راهنمای ثبت نام مصاحبه در سایت مای مدیو

برای رتبه اعلام شده‌ ، امکان اعتراض هم وجود دارد و باید از طریق همان سامانه مای مدیو ، درخواست اعتراض را مطرح کرد. درخواست های اعتراض توسط کارگروه تخصصی نظارت و رسیدگی به اعتراضات با مسئولیت مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و با عضویت نمایندگان دفتر حقوقی و هماهنگی هیئت‌ های رسیدگی به تخلفات اداری تشکیل خواهد شد و ترتیب اثرهای لازم داده‌ بررسی خواهند شد و نتایج آن نیز در سامانه مای مدیو قرار می گیرد.

بخوانید : جدول رتبه بندی معلمان 

سوالات شما

  • سامانه جدید رتبه بندی معلمان کدام است؟

رتبه بندی معلمان در سامانه مای مدیو انجام می گیرد.

  • نحوه رتبه بندی معلمان در سایت مای مدیو چگونه است؟

فرهنگیان برای شرکت در طرح رتبه بندی ، باید مدارک مربوطه را ارائه نمایند.

  • آیا نتایح رتبه بندی در سایت مای مدیو اعلام می شود؟

بله ، نتیجه رتبه بندی در سایت مای مدیو قرار خواهد گرفت.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مای مدیو ثبت نام پیش دبستانی

مای مدیو ثبت نام پیش دبستانی 📞 راهنمای تصویری ثبت نام

سامانه ای توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده‌ است تا دانش آموزان در کلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر