از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتیجه رتبه بندی 📞 دریافت نتیجه رتبه بندی my.medu.ir

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتیجه رتبه بندی

رتبه بندی معلمان سال های زیادی است که مورد درخواست بسیاری از فرهنگیان کشور می باشد و با وجود موانع زیادی که بر سر راه اجرایی شدن این طرح وجود داشت ، اما اکثر موانع رفع شده اند و هم اکنون طرح رتبه بندی معلمان به مرحله اجرایی رسیده است. معلمانی که در تاریخ های اعلام شده مدارک خود را در سامانه رتبه بندی بارگذاری کرده اند ، حال می توانند نتیجه رتبه بندی را مشاهده کنند و از رتبه ای که کسب کرده اند مطلع شوند. دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان از طریق سایت my.medu.ir امکان پذیر است که در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد.

شما داوطلبان عزیزان می توانید برای دریافت نتیجه رتبه بندی و جگونگی اعتراض به نتایج ، از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان my.medu.ir

رتبه بندی معلمان فرایندی است که باعث ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش می شود. هدف اصلی از این طرح ، افزایش حقوق معلمان نیست اما سبب افزایش حقوق هم می شود. در این قانون ، رتبه بندی در رتبه های آموزشیار معلم ، مربی معلم ، استادیار معلم ، دانشیار معلم و استاد معلم انجام می گیرد و هر معلم برای کسب رتبه آموزشیار باید 460 امتیاز ، مربی معلم 530 امتیاز ، استادیار معلم 600 امتیاز ، دانشیار معلم 750 امتیاز و استاد معلم 900 امتیاز به دست آورد.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون رتبه بندی معلمان - زمان آزمون رتبه بندی معلمان 1401 + راهنما

معلمان محترم برای شرکت در طرح رتبه بندی می بایست از طریق سامانه مربوطه ، ثبت نام خود را انجام داده و مدارک خود را بارگذاری می کردند. مسئولین پس از بررسی شرایط و مدارک هر یک از معلمان ، رتبه آنها را تعیین می نمایند و از طریق سایت اعلام می کنند. دریافت نتیجه رتبه بندی از طریق سایت my.medu.ir امکان پذیر است و لینک دریافت نتیجه فعال خواهد شد.

معلمان گرامی پس از ورود به سایت my.medu.ir ، باید کد ملی و رمز عبور خود را وارد نمایند و سپس گزینه “نتیجه رتبه بندی” را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان دریافت نتایج وجود ندارد و فقط آیکون مربوطه در سایت قرار داده شده است. در صورت فعال شدن لینک دریافت نتایج ، راهنمای تصویری آن را در این مطلب قرار خواهیم داد.

مرتبط بخوانید : رتبه بندی معلمان چیست ؟ مشاوره شرکت در آزمون رتبه بندی معلمان

جاماندگان ار رتبه بندی معلمان

بیش از 80 درصد از معلمان مشمول رتبه بندی ، مزایای رتبه آموزشیار معلم و حدود 90 درصد از فرهنگیان از مزایای ترمیم حقوق بهره مند شده اند. همچنین برای معلمان مشمول احکام آموزشیار معلم صادر شده است که مزایای آن شامل 45 درصد مجموع حق شغل ، حق شاغل و فوق‌ العاده شغل است که از از 31 شهریور 1400 اعمال شده است.

برای جاماندگان طرح رتبه بندی معلمان یعنی 20 درصد باقی مانده مشمولان رتبه‌ بندی از جمله منتقل‌ شدگان درون دستگاهی و بازنشستگان و 10 درصد باقی مانده ترمیم حقوق ، احکام صادر و همزمان با حقوق آذرماه به همراه معوقات پرداخت خواهد شد. بنابراین جای نگرانی وجود ندارد و در پرداختی های بعدی ، همه مشمولان لحاظ خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  تاثیر مدرک تحصیلی در رتبه بندی معلمان ✨ رتبه بندی معلمان بر اساس مدرک تحصیلی

نحوه اعتراض به نتیجه رتبه بندی معلمان

ارزیابی رتبه هر یک از معلمان توسط ارزیابان استان ها انجام می گیرد و تعیین رتبه به عهده هیئت مدیره شهرستان و استان در رتبه های بالاتر از ستاد است. معلمانی که به رتبه اعلامی خود اعتراض دارند می توانند از طریق سامانه که سازوکار لازم در نظر گرفته خواهد شد ، اقدام نمایند و رسیدگی به اعتراضات توسط واحد ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

برای بررسی درخواست های اعتراض معلمان ، کارگروه تخصصی نظارت و رسیدگی به اعتراضات با مسئولیت مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و با عضویت نمایندگان دفتر حقوقی و هماهنگی هیئت‌ های رسیدگی به تخلفات اداری تشکیل خواهد شد و ترتیب اثرهای لازم داده خواهد شد.

مرتبط بخوانید : اعتراض به رتبه بندی فرهنگیان

 عوامل تاثیر گذار در کسب امتیاز رتبه بندی معلمان

  • سنوات تجربه معلمی
  • مدرک تحصیلی
  • ارتباط مدرک تحصیلی با رشته تدریس
  • دوره‌ های ضمن خدمت
  • سوابق مدیریتی
  • شایستگی‌ های عمومی و تخصصی
  • شاخص‌ های دانش پرورشی و تخصصی
  • و …

مرتبط بخوانید : سامانه جدید رتبه بندی معلمان

سوالات شما

  • نتیجه رتبه بندی از کدام سایت اعلام می شود ؟

معلمانی که در طرح رتبه بندی شرکت کرده اند برای دریافت نتیجه باید به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند.

  • آیا اعتراض به نتیجه رتبه بندی معلمان امکان پذیر است ؟

بله ، ساز و کارهای لازم برای اعتراض به نتیجه رتبه بندی معلمان در سامانه تعیین خواهد شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه جدید رتبه بندی معلمان

سامانه جدید رتبه بندی معلمان – راهنمای ورود به سامانه rtb.medu.ir

  رتبه بندی معلمان چند سالی است که اجرا می شود و هدف از این …

یک نظر

  1. علی لنگری

    سلام.خسته نباشید رتبه بندی معلمان باز نشسته ۳۱/۶۱۴۰۰ کی باید تایید شود و اعتراض آنها کی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر