از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402 📞 زمان و نحوه ویرایش ثبت نام ارشد علوم پزشکی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

داوطلبانی که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را در سایت سنجش پزشکی انجام داده اند ، اگر در فرم ثبت نام آزمون خود اطلاعات اشتباهی درج کرده باشند سازمان سنجش به آنها فرصت می دهد که بتوانند فرم را دریافت و ویرایش نمایند. زمان ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در بازه های زمانی مختلفی از سال می باشد و شما چند بار فرصت ویرایش فرم ثبت نام خود را خواهید داشت. در ادامه این مطلب به بررسی زمان و نحوه ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402 می پردازیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و پرسیدن سوالات خود ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید ،

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402

هر ساله پس از پایان مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، برخی از داوطلبان هستند که اطلاعاتشان را ناقص یا نادرست وارد فرم ثبت نام کرده اند به همین دلیل سازمان سنجش پزشکی فرصت ویرايش اطلاعات را برای داوطلبان فراهم می سازد. اولین فرصت ويرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، در همان مهلت اولیه ثبت نام است و شما تا آخرین روزی که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است فرصت دارید به سامانه مراجعه کرده و اصلاحات لازم را در فرم ثبت نام کنکور خود اعمال کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  آینده شغلی رشته سلامت سالمندی - بازار کار رشته سلامت سالمندی چگونه است

پس از پایان زمان ثبت نام کنکور ارشد علوم پزشکی ، مهلت مجدد ثبت نامی برای جاماندگان در نظر گرفته می شود که در این مهلت ، داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند وارد سایت شده و اطلاعات فرم ثبت نام کنکور خود را ویرایش نمایند.

به جزء زمان ها فوق، معمولا چند ماه مانده به برگزاری کنکور فرصت دوباره ای برای ثبت نام کنکور در سایت سنجش پزشکی فراهم می شود که در این فرصت نیز علاوه بر ثبت نام جدید ، امکان ویرایش فرم ثبت نام نیز وجود دارد بنابراین اگر موفق به ویرایش فرم ثبت نام خود در بازه های زمانی قبلی نشده اید ، می توانید در این مهلت اقدام نمایید.

و در نهایت آخرین فرصت در نظر گرفته شده برای ویرایش فرم ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور است که در این زمان تمام اطلاعات موجود بر روی فرم امکان ویرایش ندارند و مواردی مثل رشته و حوزه امتحانی قابل تغییر دادن نیستند همچنین ویرایش مشخصاتی از جمله عکس، زبان خارجی، نوع معلولیت و … فقط با مراجعه به باجه های رفع نقص سازمان سنجش پزشکی امکان پذیر است.

مرتبط بخوانید : سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

نحوه ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402

ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

اگر در زمان ثبت نام و در مهلت مجدد نام نویسی کنکور ارشد علوم پزشکی برای ويرایش اطلاعات فرم ثبت نام آزمون خود اقدام کنید ، می بایست وارد سایت سازمان سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir شوید و از طریق لینک “ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام” فرم ثبت نام خود را دریافت نمایید.

نکته قابل ذکر این است که جهت ويرایش اطلاعات فرم ثبت نام ارشد وزارت بهداشت، نیازمند کد رهگیری هستید و اگر آن را فراموش کرده اید ابتدا باید از طریق همین سایت بازیابی کنید

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1402 📞 تاریخ دقیق ثبت نام ارشد علوم پزشکی

اگر هم در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می خواهید اطلاعات فرم ثبت نام خود را ويرایش کنید ، بر اساس اطلاعاتی که نیاز به ويرایش دارند یا باید از طریق سایت سنجش پزشکی به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری با مراجعه به باجه های رفع نقص ، اقدام کنید.

سوالات متداول

  • آیا امکان ویرایش ثبت نام ارشد علوم پزشکی وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در چند بازه زمانی می توانند اطلاعات فرم ثبت نام کنکور خود را ویرایش کنند.

  • زمان ویرایش ثبت نام ارشد علوم پزشکی چه تاریخی است ؟

زمان های مختلفی برای ويرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در نظر گرفته می شود که در این مطلب توضیح داده شده است.

  • نحوه ویرایش ثبت نام ارشد علوم پزشکی به چه صورت می باشد ؟

ویرایش ثبت نام ارشد علوم پزشکی یا از طریق سایت سنجش پزشکی و یا به صورت حضوری از طریق باجه های رفع نقص انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

گرایش ارشد میکروبیولوژی وزارت بهداشت

گرایش ارشد میکروبیولوژی وزارت بهداشت 📞 بررسی ضرایب ، منابع و ظرفیت پذیرش

رشته‌ کارشناسی ارشد میکروبیولوژی یکی از رشته‌ های علوم پایه پزشکی است که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر