از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش – ویرایش اطلاعات آزمون افسری ارتش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

داوطلبانی که ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش را در سایت گزینش آجا انجام داده اند ، ممکن است اطلاعاتی را به اشتباه وارد فرم ثبت نام کرده باشند و بخواهند اصلاحاتی را در فرم آزمون خود اعمال کنند. برای این دسته از داوطلبان فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش فراهم می شود تا با مراجعه به سایت و دریافت فرم خود ، اطلاعات و مشخصات نادرست را اصلاح کنند. در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که نحوه ویرایش اطلاعات آزمون دانشگاه افسری ارتش چگونه است. با ما همراه باشید.

شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه پذیرش در دانشگاه افسری ارتش و پرسیدن سوالات خود راجع به آزمون این دانشگاه ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

برای ثبت نام در آزمون دانشگاه افسری ارتش بیشتر از یکماه فرصت در نظر گرفته می شود که داوطلبان در این فرصت یک ماهه می توانند از طریق سایت گزینش آجا به نشانی gozinesh.aja.ir ، اقدام به ارائه مدارک و ثبت نام خود کنند. برخی از داوطلبان در زمان ثبت نام بنا به دلایلی از جمله بی اطلاعی و بی دقتی ، اطلاعات ثبت نامی از جمله معدل را اشتباه وارد فرم می کنند و به همین دلیل سایت گزینش آجا ، فرصت برای ویرایش اطلاعات را فراهم می کند.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش - سامانه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

تا آخرین روزی که برای ثبت نام در آزمون دانشگاه افسری ارتش مهلت داده شده است ، فرصت برای ویرایش وجود دارد و داوطلبان چندین بار می توانند فرم آزمون خود را دریافت کرده و آن را اصلاح کنند. پس از پایان مهلت ثبت نام نیز معمولا برای مدت محدود و کمتر از یک هفته ، فرصت برای ویرایش فراهم می شود که سال گذشته از تاریخ 13 الی 17 آذرماه بود.

برای ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش سال جاری فعلا زمان دقیقی اعلام نشده است و با اطلاع رسانی سایت گزینش آجا ، در این مقاله اعلام می شود. همچنین شما می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار آن را پیگیری کنید.

مرتبط بخوانید : سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون افسری ارتش 1402

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش باید به سایت گزینش آجا به نشانی gozinesh.aja.ir مراجعه کنید و پس از وارد کردن اطلاعات خود ، فرم ثبت نام را دریافت نمایید. اطلاعاتی که برای دریافت فرم ثبت نام نیاز هستند شامل کدملی و شماره پرونده می باشند و اگر شماره پرونده را فراموش کرده اید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا بازیابی اطلاعات شما را انجام دهند.

بعد از دریافت فرم ثبت نام خود می توانید تمام اطلاعات اشتباه از جمله معدل کل دیپلم ، معدل کتبی دیپلم ، مشخصات شناسنامه ای ، مشخصات تحصیلی و … را ویرایش نمایید و سپس تغییرات اعمال شده را ثبت نمایید.

لازم به ذکر است که اگر اطلاعات ثبت نامی خود را به درستی وارد نکنید ، در مراحل پذیرش و قبولی در دانشگاه با مشکل مواجه خواهید شد مخصوصا معدل دیپلم که اصلی ترین اطلاعات شماست و در صورت مغایرت با معدل واقعی ، از پذیرش شما ممانعت خواهد شد.

مرتبط بخوانید : دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 

بازیابی اطلاعات آزمون دانشگاه افسری ارتش

اگر مشخصات خود شامل شماره پرونده و کد رهگیری خرید را فراموش کرده اید ، امکان ویرایش فرم آزمون را نخواهید داشت و لازم است این اطلاعات را بازیابی کنید. بازیابی اطلاعات آزمون دانشگاه افسری ارتش از سایت aja.ir امکان پذیر است. بدین منظور وارد صفحه گزینش و استخدام شوید و از منوی سمت راست سامانه یکی از گزینه های “فراموشی شماره پرونده” ، “فراموش کد داوطلبی” و “فراموشی شماره پیگیری ثبت نام” را انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش رشته انسانی - مواد امتحانی 1402

در قدم بعد با وارد کردن کد ملی ، رشته تحصیلی و شماره سفارش ، اطلاعات شما بازیابی خواهد شد و حال می توانید فرم را دریافت کرده و آن را ویرایش نمایید.

مرتبط بخوانید : مشاوره برای ورود به ارتش – مشاوره تلفنی تحصیل و ورود به ارتش

سوالات شما

  • آیا ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش امکان پذیر است ؟

بله ، داوطلبانی که ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش را انجام داده اند می توانند فرم آزمون خود را دریافت کرده و ویرایش نمایند.

  • برای ویرایش ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

سایت ویرایش ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش ، سایت گزینش آجا می باشد.

  • آیا ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش هزینه دارد ؟

خیر ، ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش بدون پرداخت هزینه می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت دانشگاه افسری ارتش

تکمیل ظرفیت دانشگاه افسری ارتش – زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام

دانشگاه افسری ارتش هر ساله با برگزاری آزمون در دانشکده های نیروی دریایی ، نیروی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر