از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – زمان انتشار و لینک دانلود

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش برای نیروهای زمینی ، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم النبیاء ، نیروهای هوایی و نیروهای دریایی انجام می شود و داوطلبان با مدرک دیپلم نظام جدید و نظام قدیم که شرایط سنی و معدل مورد نظر این دانشگاه را دارند ، می توانند ثبت نام کنند. برای ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش نیاز است که دفترچه راهنمای آزمون توسط داوطلب مطالعه شود تا از شرایط و ضوابط آزمون و همچنین منابع مطالعاتی مطلع گردد. دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش برای آزمون هر سال تهیه شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که در این مطلب می خواهیم لینک دانلود آن را قرار دهیم. همراه ما باشید.

شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شرایط دانشگاه افسری ارتش  ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

ابتدا لازم است بررسی کنیم که زمان انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در چه تاریخی است و چه زمانی می توانید آن را دانلود کنید. زمان انتشار دفترچه راهنما با شروع فرایند نام نویسی است و در اولین روز ثبت نام ، دفترچه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در سال 1401 ، ثبت نام ازمون دانشگاه افسری ارتش در 5 آبان ماه آغاز شد و دفترچه نیز در همین تاریخ منتشر گردید. برای سال 1402 نیز پیش بینی می شود دفترچه در اوایل آبان ماه یا اواخر مهرماه انتشار یابد و بلافاصله پس از آن ، لینک ثبت نام در سایت فعال شود.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

توضیحات دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

دفترچه آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش تمام اطلاعاتی که برای ثبت نام در آزمون باید بدانید را ارائه کرده است و به همین دلیل مطالعه آن توصیه می شود. در ابتدای دفترچه ، زمانبندی ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج بررسی شده است و راجع به خرید کارت ثبت نام آزمون نیز توضیحاتی ارائه شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه افسری ارتش چه رشته هایی دارد - رشته های دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

در بخش بعدی دفترچه ، یکسری نکات مهم ذکر شده است از جمله آنکه داوطلبان دارای بیماری های خاص (لیست بیماری ها در دفترچه موجود است) مجاز به ثبت نام در آزمون نیستند و در صورت ثبت نام ، نام نویسی آنها لغو می شود.

در قسمت بعدی ، شرایط عمومی ، شرایط اختصاصی و شرایط سهمیه های ایثارگران مورد بررسی قرار گرفته است که مهم ترین بخش دفترچه می باشد. داوطلبان با مطالعه شرایط باید بررسی کنند که شرط سنی و معدل این آزمون چقدر است و آیا واجد شرایط هستند یا نه.

رشته های دانشگاه افسری ارتش ، مواد ، ضرایب و منابع آزمون ورودی داوطلبان نظام قدیم و جدید ، زمان برگزاری آزمون ، آدرس دفاتر گزینش و استخدام ارتش و … نیز از دیگر توضیحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش هستند.

مرتبط بخوانید : حداقل معدل برای دانشگاه افسری ارتش – شرط معدل دانشگاه افسری ارتش

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

داوطلبان آزمون دانشگاه افسری ارتش برای دانلود دفترچه راهنما این آزمون باید به سایت مربوطه مراجعه کنند. سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به نشانی aja.ir می باشد و لینک دانلود دفترچه در این سایت فعال خواهد شد.

دفترچه ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 منتشر نشده است و به محض انتشار لینک دانلود آن را در مطلب قرار خواهیم داد. لازم به ذکر است که برای ثبت نام در آزمون حتما باید دفترچه مربوط به آن سال را دانلود و بررسی کنید زیرا ممکن است تغییراتی در شرایط و ضوابط ، منابع مطالعاتی و ضرایب اعمال شده باشد که شما با مطالعه دفترچه آزمون سال های قبل ، از این تغییرات مطلع نخواهید شد.

مرتبط بخوانید : مشاوره برای ورود به ارتش – مشاوره تلفنی تحصیل و ورود به ارتش

سوالات شما

  • دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش چه زمانی منتشر می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش رشته انسانی - مواد امتحانی 1402

ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش احتمالا در اوایل آبان ماه آغاز می شود و دفترچه راهنما نیز با شروع ثبت نام در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • دفترچه ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش را از کدام سایت دانلود کنیم ؟

لینک دانلود دفترچه آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش به محض انتشار در این مطلب قرار خواهد گرفت که می توانید دانلود کنید.

  • داخل دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش چه توضیحاتی ارائه شده است ؟

در دفترچه ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش درباره شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون ، منابع امتحانی ، ضرایب دروس و … توضیحات کاملی ارائه شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت دانشگاه افسری ارتش

تکمیل ظرفیت دانشگاه افسری ارتش – زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام

دانشگاه افسری ارتش هر ساله با برگزاری آزمون در دانشکده های نیروی دریایی ، نیروی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر