از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش – سامانه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

متقاضیان آزمون دانشگاه افسری ارتش باید در موعد مقرر برای ثبت نام خود در آزمون اقدام نمایند. ارتش جمهوری اسلامی ایران هر ساله از میان داوطلبان دارای مدرک دیپلم رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی ، دانشجویان خود را پذیرش می کند و داوطلبان به شرط کسب نمره قبولی در مراحل آزمون کتبی و مصاحبه ، در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد. نحوه ثبت نام در آزمون دانشگاه افسری ارتش به صورت اینترنتی می باشد و سایت ثبت نام نیز سایت گزینش آجا است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا ضمن معرفی سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ، شما را برای نحوه ثبت نام در این سامانه راهنمایی کنیم.

شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شرایط دانشگاه افسری ارتش و پرسیدن سوالات خود راجع به آزمون این دانشگاه ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

ثبت نام در آزمون ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایت گزینش آجا به نشانی gozinesh.aja.ir انجام می گیرد و داوطلبان برای ثبت نام فقط باید از طریق این سامانه اقدام نمایند. سایت معرفی شده شامل 3 بخش کلی است. در بخش اول منویی با گزینه های مختلف وجود دارد که داوطلبان از این بخش می توانند برای خرید کارت ، مشاهده اطلاعات ، بازیابی شماره پرونده ، تکمیل و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

در بخش دوم سایت گزینش آجا ، لیست رشته ها ، منابع آزمون و لیست و آدرس دفاتر گزینش و عضویابی ذکر شده است و از این بخش می توان به اطلاعات کاملی دسترسی پیدا کرد. در بخش سوم سایت نیز اطلاعیه های مربوط به آزمون اعلام می شود از جمله آنکه زمان شروع و پایان ثبت نام چه تاریخی است ، زمان برگزاری آزمون در چه تاریخی می باشد ، کارت ورود به جلسه آزمون چه زمانی منتشر می شود و …

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش 1402 📞 زمان و دریافت سریع

داوطلبان با مراجعه به سایت گزینش آجا به نشانی gozinesh.aja.ir ، می توانند دفترچه راهنمای شرکت در آزمون را هم دانلود نمایند. مطالعه دفترچه قبل از شرکت در آزمون ضروری است و داوطلب را از شرایط و ضوابط شرکت در آزمون مطلع می سازد. همچنین کارت ورود به جلسه آزمون نیز در سایت قرار می گیرد و چند روز قبل از برگزاری آزمون می توان آن را دریافت کرد.

ثبت نام در سایت دانشگاه افسری ارتش مراحل پیچیده ای ندارد و می توانید طبق مراحلی که در بخش بعدی توضیح داده می شود ، نام نویسی خود را انجام دهید. البته توصیه می شود ثبت نام آزمون را به مشاوران بسپارید تا مشکلی در فرایند پذیرش ایجاد نشود.

نحوه ثبت نام در سایت دانشگاه افسری ارتش

پس از ورود به سایت آجا به نشانی aja.ir ، بر روی لینک گزینش و استخدام افسری کلیک کنید. همچنین می توانید مستقیما سایت gozinesh.aja.ir سرچ کنید و وارد صفحه ثبت نام شوید.

پس از وارد شدن به صفحه اصلی ثبت نام ، منویی را در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد که باید بر روی گزینه “خرید کارت اعتباری” کلیک کنید. برای تهیه کارت اعتباری باید رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره همراه ، استان محل سکونت و … بر روی گزینه “تایید و پرداخت” کلیک نمایید.

در مرحله بعد به صفحه واریز هزینه هدایت می شود که پس از درج اطلاعات کارت بانکی و انتخب گزینه “پرداخت” کد رهگیری به شما اختصاص داده می شود. برای واریز هزینه باید شماره کارت ، رمز دوم ، تاریخ انقضای کارت و … را درج نمایید و سپس دکمه پرداخت را بزنید.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش 1402 📞 راهنمای دریافت نتایج

پس از اینکه هزینه را با موفقیت پرداخت کنید ، یک کدرهگیری به شما اختصاص داده می شود که باید این کد را همراه با کد ملی خود در فرم نام نویسی درج نمایید و سپس باقی مراحل ثبت نام را طی کنید.

با ورود به فرم ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش ، باید اطلاعات خواسته شده از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، قد، وزن، رشته تحصیلی، معدل کل ، نوع سهمیه و… را به دقت درج کنید و عکس داوطلبی خود را نیز بارگذاری نمایید. در پایان مراحل برای شما شماره پرونده صادر می شود که به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت نام است. شماره پرونده را باید تا زمان پذیرش نهایی در دانشگاه نزد خود حفظ کنید و برای دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین مشاهده نتایج آزمون ، به این کد احتیاج خواهید داشت.

سوالات شما

  • ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در کدام سایت انجام می شود ؟

سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ، سایت گزینش آجا می باشد.

  • دفترچه ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش را از کدام سامانه دریافت کنیم ؟

دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در سامانه گزینش آجا قرار می گیرد.

  • داوطلبانی که از ثبت نام در آزمون افسری ارتش جامانده اند برای ثبت نام به کدام سامانه مراجعه کنند ؟

برای داوطلبان جامانده ، مهلت ثبت نام تمدید می شود که از طریق سایت گزینش آجا می توانند برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت دانشگاه افسری ارتش

تکمیل ظرفیت دانشگاه افسری ارتش – زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام

دانشگاه افسری ارتش هر ساله با برگزاری آزمون در دانشکده های نیروی دریایی ، نیروی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر