از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور 1401 – هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور

 

پس از اولیه نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 داوطلبان باید طبق رتبه و ترازی که کسب کرده اند ، انتخاب رشته خود را در دانشگاه های سراسری و آزاد آغاز نمایند که طبق روال سال های قبل ، انتخاب رشته با کنکور دانشگاه آزاد از سایر دانشگاه ها مجزا خواهد بود و داوطلبان در صورت تمایل به انتخاب رشته این دانشگاه ، ابتدا باید هزینه واریز کنند و پس از دریافت سریال پرداخت ، فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب ، راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام با کنکور دانشگاه آزاد 1401 را بررسی می کنیم.

شما عزیزان میتوانید ثبت نام آزمون خود را در سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و واریز هزینه در سایت مذکور از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور 1401 

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد پس از پایان فرایند انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری انجام می گیرد و با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته برای سال 1401 مشخص نشده است ، پیش بینی می شود که دهه سوم مردادماه سامانه های انتخاب رشته فعال شوند و داوطلبان پس از مطالعه دفترچه های راهنما ، بتوانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام با کنکور دانشگاه آزاد پیش از انجام انتخاب رشته است و لینک پرداخت هزینه در اولین روز ثبت نام فعال می شود تا داوطلبان بتوانند هزینه را واریز کنند و کد رشته محل های انتخابی خود را به ثبت برسانند.

میزان هزینه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد  1401

سال گذشته از داوطلبان کنکوری که انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دادند ، مبلغ 69 هزار تومان دریافت شد که در انتخاب رشته کنکور 1401 این مبلغ کمی افزایش خواهد یافت. هزینه ثبت نام با کنکور دانشگاه آزاد در دفترچه راهنمای انتخاب رشته قید می شود.

مرتبط بخوانید : هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور 1401 

همانطور که بالاتر ذکر شد ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد از انتخاب رشته سایر دانشگاه ها به صورت مجزا انجام می گیرد و متقاضیان باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و پس از دانلود دفترچه از این سامانه و مطالعه آن ، انتخاب رشته را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  عکس ثبت نام کنکور 📞 مشخصات و توضیحات عکس ثبت نام کنکور 1403

پیش از پرداخت هزینه در سایت مذکور ، حتما تمام توضیحات دفترچه را به طور کامل مطالعه کنید و پس از اینکه از تمام شرایط مطلع شدید ، هزینه را بپردازید زیرا هزینه پرداخت شده قابل بازگشت یا اختصاص به داوطلبی دیگر نیست و برای کد ملی هر داوطلب ثبت می شود.

  • برای شروع واریز هزینه انتخاب رشته در سایت azmoon.org ، لینک “ثبت نام و انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401” را انتخاب نمایید.
  • سپس کد ملی و شناسه دانشگاه آزاد را درج نمایید. اتباع غیرایرانی در بخش کد ملی باید کد رهگیری اتباع غیرایرانی را درج نمایند و شناسه دانشگاه آزاد یا کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز در انتهای کارنامه درج شده است.
  • پس از ورود به مرحله بعد و انتخاب درگاه بانکی مورد نظر خود ، دکمه “پرداخت” را بزنید.
  • در مرحله بعد به صفحه پرداخت الکترونیکی هزینه هدایت می شوید که باید اطلاعات کارت بانکی خود را شامل شماره کارت ، رمز پویا و … را درج کنید و بر روی گزینه “پرداخت” کلیک کنید.

پس از مراحل فوق ، اگر پرداخت هزینه با موفقیت انجام شود سامانه به شما کد پیگیری را ارائه خواهد کرد و می توانید باقی مراحل ثبت نام را ادامه دهید و فرم انتخاب رشته را تکمیل کنید.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

نکات مهم در پرداخت هزینه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد به شرح زیر است :

  • در زمان ثبت نام کنکور سراسری ، ثبت نام برای تمام دانشگاه ها به صورت مشترک انجام می گیرد و متقاضیان دانشگاه آزاد نیازی به ثبت نام جداگانه ندارند.
  • داوطلبان در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد حتما باید هزینه انتخاب رشته را بپردازند تا دسترسی به فرم انتخاب رشته داشته باشند.
  • پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد فقط در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انجام می گیرد و سایت سنجش مسئول انتخاب رشته دانشگاه ازاد نیست.
  • برای پرداخت هزینه ثبت نام با کنکور دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org نیاز به کارت بانکی عضو شبکه شتاب دارید.
  • توصیه می شود واریز هزینه انتخاب رشته در سایت azmoon.org را در ساعات خلوت روز انجام دهید تا با اختلال سامانه مواجه نشوید.
  • اگر هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را پرداخت کرده اید و سریال پرداخت دارید ولی انتخاب رشته را انجام نداده اید ، در مهلت مجددی که برای انتخاب رشته در نظر گرفته می شود می توانید با همان سریال ، انتخاب رشته تان را انجام دهید و نیازی به پرداخت دوباره هزینه نیست.

مرتبط بخوانید : سهمیه ایثارگران در کنکور دانشگاه آزاد

سوالات متداول

  • هزینه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 چقدر است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته دکترای عمومی دامپزشکی - طبق آخرین رتبه قبولی 1400 و 99

میزان هزینه ثبت نام با کنکور دانشگاه آزاد سال گذشته 69 هزار تومان بود که امسال کمی افزایش می یابد.

  • برای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می گیرد.

  • پرداخت هزینه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد  در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

زمان پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در هفته آخر مردادماه است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران 📞 نکات انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس کنکور

پیدا کردن بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران می تواند کار سختی باشد چرا که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر