از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه برگزاری امتحانات شهریور ماه 1401 – امتحانات شهریور ماه حضوری است یا مجازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه برگزاری امتحانات شهریور ماه

 

نحوه برگزاری امتحانات شهریور ماه 1400 در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم متفاوت است و دانش آموزانی که در یک یا چند امتحان خردادماه نتوانسته اند نمره قبولی را به دست آورند ، می بایست با شرکت در امتحانات شهریورماه نمرات خود را ارتقا دهند. شیوه برگزاری امتحانات که به صورت مجازی باشد یا حضوری ، توسط سازمان آموزش و پرورش اعلام شده است که در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد.

برای پیگیری اخبار برگزاری امتحانات شهریورماه و همچنین اطلاع از زمان دقیق برگزاری امتحانات نهایی رشته و پایه تحصیلی خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه برگزاری امتحانات شهریور ماه پایه نهم

امتحانات نوبت خردادماه پایه نهم به صورت حضوری برگزار گردید و در شهریورماه نیز حضوری خواهد بود. البته با توجه به گسترش بیماری کرونا ، امکان تجدید نظر سازمان آموزش و پرورش وجود دارد و ممکن است در برخی مناطق کشور امتحانات مجازی شوند.

با توجه به اینکه نمرات دانش آموزان پایه نهم در هدایت تحصیلی نهم به دهم تاثیر مستقیم دارد ، به همین دلیل برای برگزاری امتحانات این پایه تحصیلی سخت گیری های بیشتری اعمال می شود و در صورت وجود شرایط لازم ، امتحانات حضوری خواهد بود و دانش آموزان باید با دریافت کارت ورود به جلسه از سایت پادا ، از آدرس حوزه امتحانی خود مطلع شده و راس ساعت مقرر در حوزه حضور یابند.

نحوه برگزاری امتحانات شهریور ماه پایه دوازدهم

امتحانات پایه دوازدهم نیز همچون پایه نهم حضوری برگزار می شود و در شهریورماه نیز حضوری خواهد بود. نمرات امتحانات نهایی دوازدهم ، معدل کتبی نهایی را تشکیل می دهد که این معدل به صورت مستقیم در کنکور سراسری و قبولی در دانشگاه تاثیر گذار است.

زمان برگزاری امتحانات شهریورماه پایه دوازدهم از 8 الی 31 شهریورماه است و برای رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی ، علوم و معارف اسلامی و فنی حرفه ای برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی پایه دوازدهم در سایت پادا منتشر خواهد شد و دانش آموزان باید با ورود به این سامانه و درج نام کاربری و رمز عبور خود ، کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و از آدرس حوزه امتحانی مطلع گردند.

نحوه برگزاری امتحانات شهریور ماه ابتدایی ، متوسطه اول و دوم

به جزء پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم ، امتحانات شهریورماه سایر پایه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد و از پیام رسان شاد ، دیجی فرم شاد و … برای برگزاری آزمون کمک گرفته می شود. البته ممکن است در مناطقی از کشور که از نظر بیماری کرونا در وضعیت آبی یا زرد قرار دارند ، امتحانات تمام پایه های تحصیلی حضوری باشد و در صورت حضوری بودن امتحانات ، سازمان آموزش و پرورش به دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد کرد.

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات شهریورماه

برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی باید به سایت پادا مراجعه نمایید و از طریق لینک فعال شده “کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی” و سپس درج نام کاربری و رمز عبور ، از کارت خود پرینت تهیه نمایید. لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است و دانش آموزان بدون کارت اجازه ورود به حوزه امتحانی را نخواهند داشت. در صورت فراموشی رمز پادا نیز می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا اطلاعاتتان را بازیابی کنند.

شیوه نامه برگزاری امتحانات شهریور ماه

  • قرار گرفتن مواد ضدعفونی‌ کننده در حوزه های امتحانی
  • رعایت فاصله دو متر بین صندلی دانش آموزان و 4 متر فضا برای هر دانش‌ آموز
  • جلوگیری از ازدحام همراهان دانش‌ آموزان قبل و بعد از برگزاری امتحان
  • ثبت وضعیت سلامت دانش‌ آموزان ، معلمان و کارکنان در سامانه salamat.gov.ir
  • استفاده از بزرگترین فضاهای مدرسه مثل نمازخانه و … برای برگزاری امتحانات
  • باز کردن درب حوزه های امتحانی از یک ساعت قبل از شروع امتحان برای جلوگیری از ازدحام دانش آموزان
  • هدایت دانش آموزان توسط مراقبین به محل نشستن آنها

سوالات متداول

  • نحوه برگزاری امتحانات شهریور ماه پایه نهم به چه صورت است ؟

با توجه به شیوع نوع جدید ویروس کرونا و گسترش این بیماری ، برای برگزاری حضوری یا مجازی امتحانات نهایی پایه نهم هنوز تصمیم گیری نشده است اما در صورت بهتر شدن شرایط ، امتحانات حضوری خواهد بود.

  • نحوه برگزاری امتحانات شهریور ماه نهایی دوازدهم به چه صورت است ؟

با توجه به تاثیر نمرات پایه دوازدهم در کنکور ، به احتمال زیاد امتحانات نهایی دوازدهم شهریورماه حضوری برگزار شود.

  • ایا امتحانات شهریور ماه حضوری است یا مجازی ؟

امتحانات شهریورماه اکثر پایه های تحصیلی به صورت مجازی خواهد بود و در صورت وجود شرایط لازم ، امتحانات پایه های نهم و دوازدهم حضوری برگزار می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

3 نظر

  1. سلام شهریور امتحانات حضوری هست یا غیر حضوری ؟؟
    من پایه یازدهم هستم

  2. عرفان شهابی

    سلام امتحان یازدهم برای شهریور ۱۴۰۱ چگونه برگزار میشه با توجه به کرونایی که آمده حضوری است یا مجازی ؟؟

  3. اگ کرونا گرفته باشیم جضوری امتحان میدیم؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر