از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج کاردانی ازاد 1402 📞 زمان و راهنمای دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج کاردانی ازاد

ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی رشته‌‌ های کاردانی دانشگاه آزاد همه ساله یکبار برای نیمسال مهر و یکبار برای نیمسال بهمن انجام می گیرد و متقاضیان می توانند از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org برای ثبت نام خود اقدام کنند. چند هفته‌ پس از اتمام فرایند ثبت نام ، نتایج اعلام می گردد و داوطلبانی که ثبت نام کرده‌ اند بایستی با مراجعه به سامانه مذکور ، نتایج را دریافت نمایند تا از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند. در ادامه این مطلب می خواهیم درباره دریافت نتایج کاردانی دانشگاه ازاد شما را به طور کامل راهنمایی کنیم.

سوالات خود را در زمینه دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته‌‌ و ناپیوسته‌‌ دانشگاه آزاد ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کاردانی ازاد 1402

نتایج کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد حداکثر تا یکماه پس از اتمام فرایند ثبت نام اعلام می شود و با توجه به اینکه ثبت نام کاردانی پیوسته‌‌ و کاردانی ناپیوسته‌‌ دانشگاه آزاد برای نیمسال اول تا اوایل شهریورماه ادامه دار بود ، پیش بینی می کنیم حداکثر در هفته‌ آخر شهریورماه نتایج اعلام گردد.

همچنین نتایج بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم حداکثر تا هفته‌ اول بهمن ماه اعلام می گردد تا پذیرفته‌ شدگان بتوانند از هفته‌ سوم بهمن در دانشگاه حضور داشته‌ باشند.

راهنمای دریافت نتایج کاردانی ازاد 

نتایج کاردانی دانشگاه ازاد به صورت اینترنتی منتشر می شود و شما برای دریافت نتایج خود باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه کنید. در این سامانه ، لینک دریافت نتایج 4 مقطع کاردانی پیوسته‌‌ ، کاردانی ناپیوسته‌‌ ، کارشناسی پیوسته‌‌ و کارشناسی ناپیوسته‌‌ فعال می شود که شما می بایست بر روی لینک دریافت نتایج مقطع مورد نظرتان کلیک کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه های آزاد دارای رشته اتاق عمل - لیست تمام دانشگاه ها

اعتراض به اعلام نتایج کاردانی ازاد 1402

بعضی از پذیرفته‌ نشدگان کاردانی دانشگاه ازاد درباره امکان اعتراض به نتایج می پرسند. همچنین داوطلبانی هستند که از رشته‌‌ و دانشگاه قبولی خود رضایت ندارند و می خواهند با اعتراض به نتایج ، رشته‌‌ قبولی خود را تغییر دهند. دلیل اعتراض به نتایج هر موضوعی که باشد ، امکان آن فراهم نیست. در واقع ، دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی برای اعتراض به نتایج در نظر نمی گیرد. بنابراین داوطلبانی که پذیرفته‌ نشده‌ اند می توانند منتظر شروع ثبت نام ترم بهمن باشند.

همچنین امکان تغییر رشته‌‌ محل قبولی وجود ندارد مگر آنکه پس از ورود به دانشگاه ، درخواست تغییر رشته‌‌ ثبت شود و در صورت تایید دانشگاه ، می توان به رشته‌‌ ای دیگر در همان دانشگاه انتقالی گرفت.

راهنمای ثبت نام پذیرفته‌ شدگان کاردانی دانشگاه آزاد

نتایج کاردانی ازاد

اگر جزو پذیرفته‌ شدگان بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد هستید ، می بایست برای ثبت نام نهایی خود نیز اقدام کنید. ثبت نام در دانشگاه پذیرفته‌ شده‌ طی دو مرحله پیش ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری انجام می گیرد. پیش ثبت نام اینترنتی بدین صورت است که پذیرفته‌ شده‌ باید به سایت دانشگاه قبولی مراجعه نماید. سپس مدارک و اطلاعات خواسته‌ شده‌ را بارگذاری کند.

پس از فرایند ثبت نام اینترنتی ، دانشگاه در سایت خود اطلاعیه ای منتشر می کند که در آن زمانبندی ثبت نام حضوری را مشخص کرده‌ است. پذیرفته‌ شدگان باید طبق تاریخی که دانشگاه تعیین کرده‌ است ، همراه با مدارک خود برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که عدم ثبت نام قطعی در دانشگاه در موعد مقرر ، به منزله انصراف می باشد. ضمن اینکه فرصت دیگری برای ثبت نام وجود نخواهد داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  سیدا گرگان - راهنمای سیدا دانشگاه آزاد گرگان

سوالات متداول

  • نتایج کاردانی پیوسته‌‌ و ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد 1402 در چه تاریخی اعلام می شود ؟

زمان اعلام نتایج کاردانی پیوسته‌‌ و ناپیوسته‌‌ دانشگاه ازاد حداکثر یکماه پس از اتمام فرایند ثبت نام است.

  • برای دریافت نتایج کاردانی بدون کنکور دانشگاه ازاد به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی ، سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و برگزاری آزمون

دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد لازم است پیش از وارد شدن به دوره پژوهشی ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر