از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج پذیرش بدون ازمون کارشناسی ازاد 1402 📞 زمان و نحوه اعلام نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج پذیرش بدون ازمون کارشناسی ازاد

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد در مردادماه انجام گرفت و داوطلبانی که دارای شرایط و مدارک تحصیلی لازم بودند ، می توانستند با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ، ثبت نام و انتخاب رشته‌ خود را انجام دهند. پس از غیرفعال شدن لینک ثبت نام در این سامانه ، فرم انتخاب رشته‌ تمام ثبت نام کنندگان بررسی می شود و چند هفته‌ بعد ، نتایج اعلام می گردد. نتایج بر روی سایت قرار داده‌ می شود و داوطلب با مراجعه به سامانه و درج اطلاعات خواسته‌ شده‌ ، می تواند از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردد. در ادامه این مطلب جزئیات کامل نتایج پذیرش بدون ازمون کارشناسی ازاد را ارائه می کنیم.

سوالات خود را در زمینه دریافت نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته‌ دانشگاه آزاد ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نتایج پذیرش بدون ازمون کارشناسی پیوسته‌ دانشگاه ازاد 1402

مقطع کارشناسی پیوسته‌ به صورت 4 ساله ارائه می گردد و دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید یا پیش دانشگاهی نظام قدیم که تقاضای تحصیل پیوسته‌ دارند ، می توانند در این مقطع ثبت نام کنند. فرصت ثبت نام برای ترم مهر دوره کارشناسی پیوسته‌ دانشگاه آزاد به اتمام رسیده‌ است و زمان آن در مردادماه و اوایل شهریورماه بود. نتایج ثبت نام این نیمسال ، حداکثر تا هفته‌ آخر شهریورماه اعلام می گردد.

نتایج پذیرش بدون ازمون کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه ازاد 1402

ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد نیز مختص به دارندگان مدرک کاردانی است. در این مقطع داوطلبان می توانند ثبت نام کنند و بعد از دو سال تحصیل مدرک لیسانس بگیرند البته‌ به شرطی امکان ثبت نام وجود دارد که مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم ارائه شود.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه سما کرج 📞 معرفی و راهنمای کامل

زمان ثبت نام بدون ازمون کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه ازاد برای ترم مهر 1402 به اتمام رسیده‌ است و اگر در تاریخ مقرر ثبت نام خود را انجام داده‌ اید ، می بایست منتظر باشید تا حداکثر اواخر شهریورماه ، نتایج اعلام گردد.

نحوه دریافت نتایج پذیرش بدون ازمون کارشناسی ازاد 

دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام بدون کنکور در 4 مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته‌ ، کاردانی ناپیوسته‌ ، کارشناسی پیوسته‌ و کارشناسی ناپیوسته‌ را انجام می دهد. بنابراین در زمان اعلام نتایج ، لینک دریافت کارنامه برای این 4 مقطع را فعال می کند. شما برای دریافت نتایج لازم است به سایت Azmoon.org مراجعه کنید و بر روی لینک دریافت نتایج مقطع مورد تقاضا کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی لینک دریافت نتایج ، وارد صفحه ای می شوید که از شما کدپیگیری ثبت نام و کدملی خواسته‌ می شود. این اطلاعات را درج کنید و بر روی گزینه مشاهده نتایج کلیک کنید. در صورتی که قبول شده‌ باشید ، اسم رشته‌ و دانشگاه قبول شده‌ درج شده‌ است و در صورت عدم قبولی ، هیچ رشته‌ و دانشگاهی نمایش داده نمی شود.

مرتبط بخوانید : سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

اعتراض به نتایج بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ممکن است پس از دریافت نتایج بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد درخواست اعتراض داشته‌ باشید اما لازم است بدانید که دانشگاه آزاد فرصتی برای اعتراض به نتایج رشته‌ های بدون کنکور فراهم نمی کند. در نتیجه ، اگر قبول نشده‌ اید می توانید چند ماه بعد برای ثبت نام نیمسال بهمن اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت رشته‌ های با ازمون دانشگاه ازاد

راهنمای ثبت نام پذیرفته‌ شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

نتایج پذیرش بدون ازمون کارشناسی ازاد

پس از دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ، در صورتی که جزو پذیرفته‌ شدگان باشید باید برای ثبت نام در دانشگاه هم اقدام کنید. ثبت نام در دانشگاه طی دو مرحله ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری انجام می گیرد. طی ثبت نام اینترنتی ، می بایست به سایت دانشگاه قبول شده‌ مراجعه کنید و مدارک و اطلاعات خواسته‌ شده‌ را ارائه دهید. پس از پیش ثبت نام اینترنتی ، لازم است با مراجعه حضوری به دانشگاه ، نام نویسی خود را نهایی کنید و برنامه انتخاب واحد ترم یک شما تنظیم شود.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام بدون ازمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد 1401 - زمان و راهنمای ثبت نام

سایت پیش ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد ، سامانه آموزشیار می باشد. برای پذیرفته‌ شدگان این دانشگاه ، یک شماره دانشجویی موقت در نظر گرفته‌ می شود. این دسته از داوطلبان باید با استفاده از شماره دانشجویی موقت وارد سایت شده و مدارک را ارائه دهند. پس از تایید نهایی و قبول شدن در دانشگاه ، شماره دانشجویی دائم صادر خواهد شد که باید مراحل بعدی ثبت نام یعنی پرداخت شهریه با این شماره دانشجویی طی شود.

سوالات متداول

  • نتایج پذیرش بدون ازمون کارشناسی ازاد در چه تاریخی اعلام می شود ؟

نتایج ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته‌ و ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد در نیمه دوم شهریورماه است.

  • برای دریافت نتایج پذیرش بدون ازمون کارشناسی ازاد به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه دریافت نتایج پذیرش بدون ازمون کارشناسی ازاد به نشانی Azmoon.org می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کارشناسی پیوسته پاره وقت چیست

کارشناسی پیوسته پاره وقت چیست 📞 لیست دانشگاه ها و رشته های پاره وقت

  رشته‌ های کارشناسی پیوسته‌ در دو نظام آموزشی تمام وقت و پاره وقت ارائه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر