از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران 1402📞 نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران

چند هفته پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران 1402 ، نتایج آن به صورت کارنامه در اختیار شرکت کنندگان این آزمون قرار خواهد گرفت. داوطلبانی که ثبت نام آزمون را انجام داده‌ بودند و در جلسه امتحان هم حضور داشتند ، می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه که در ادامه معرفی خواهد شد ، کارنامه آزمون خود را دریافت نمایند. دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ، تنها راه اطلاع از قبولی یا عدم قبولی در مدارس انتخابی می باشد و مدارس اطلاعی از نتایج ندارند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا برای زمان اعلام آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران 1402 و سایت دریافت کارنامه ، راهنمایی تان کنیم.

اگر برای دریافت آزمون نمونه دولتی با مشکلی مواجه هستید و نیازمند راهنمایی می باشید ، با مشاوران ارشد ما تماس بگیرید

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی دهم شهرستان های تهران 1402

با توجه به اینکه مدارس نمونه دولتی از هفته اول مهرماه ، سال تحصیلی را آغاز می کنند ، نتایج آزمون ورودی این مدارس باید در زمانی اعلام شود که قبول شدگان آزمون فرصت کافی برای ثبت نام در مدرسه را داشته‌ باشند. زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، در 3 تیرماه بود و با در نظر گرفتن‌ اینکه بررسی پاسخ برگ ها حدود 3 تا 4 هفته زمان می برد ، احتمال می دهیم که کارنامه آزمون در هفته آخر تیرماه یا هفته اول مردادماه اعلام گردد.

در حال حاضر ، زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 مشخص نشده‌ است و اگر می خواهید اخبار اعلام نتایج را پیگیری کنید ، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : مشاهده لیست ذخیره نمونه دولتی

سایت دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران نهم به دهم 

تا سال 1401 ، نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت استانی و از طریق سایت آموزش و پرورش استان ها اعلام می شد. اما امسال با راه اندازی سامانه مای مدیو ، شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی کلیه استان ها از جمله شهرستان های تهران ، برای مشاهده نتایج آزمون باید به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج ازمون مدارس نمونه دولتی 📞 زمان و سامانه دریافت نتایج 1403

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی از سایت مای مدیو بدین صورت است که دانش آموز باید وارد پنل کاربری خود در این سایت شود. لازمه ورود به پنل کاربری ، ارائه کد ملی و سری سریال شناسنامه است. بعد از درج اطلاعات ، می توان بر روی گزینه دریافت کارنامه کلیک نمود و نتایج را مشاهده کرد.

همانطور که توضیح داده‌ شد ، دریافت کارنامه از سایت مای مدیو به رمز همگام ، رمز پادا و کد مدرسه نیاز ندارد.  فقط باید مشخصات دانش آموز درج شود. در صورت وجود مشکل در دریافت نتایج نیز می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا کارنامه شما را از سایت دریافت نمایند.

اعتراض به نتایج آزمون مدرسه نمونه دولتی شهرستان تهران 1402

دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شهرستان های تهران قبول نشده‌ اند ، سوال می کنند که آیا می توانند به نتایج آزمون اعتراض داشته‌ باشند ؟ در پاسخ باید بگوییم که بله ، امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی وجود دارد. البته به شرطی که دلایل منطقی را ارائه دهید و هر درخواست اعتراضی مورد پذیرش نیست.

برای مثال ممکن است در محاسبه درصد دروس اکتسابی شما اشتباهی رخ داده‌ باشد که با بررسی پاسخبرگ آزمون و کلید ، متوجه این اشتباه شوید.  یا اینکه نمره نهایی آزمون اشتباه محاسبه شده‌ باشد. در این شرایط مجاز هستید درخواست اعتراض خود را مطرح نمایید و نحوه ثبت درخواست نیز از طریق سایت مای مدیو می باشد.

در سایت مای مدیو ، مهلت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی اعلام خواهد شد و حدود 2 تا 3 روز هم فرصت در نظر گرفته‌ می شود. داوطلبان باید در این مهلت زمانی ، درخواست خود را به صورت اینترنتی در سایت ثبت کنند. سپس باید منتظر بررسی درخواست خود توسط مسئولین باشند و در صورت مورد قبول بودن‌ ، احتمالا یک کارنامه جدید برای آنها منتشر شود.

برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی می توانید از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مرتبط بخوانید : سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم

لیست ذخیره های آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران

نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران

همزمان با اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ، لیست ذخیره های این آزمون نیز منتشر می شوند. دانش آموزانی که دارای تراز خوب در آزمون هستند اما به دلیل کمبود ظرفیت در مدرسه موفق به قبولی نشده‌ اند ، به عنوان ذخیره اعلام می شوند. ذخیره های نمونه دولتی در صورتی شانس قبولی خواهند داشت که ظرفیت مدرسه تکمیل نشود و از آنها ثبت نام انجام خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی تهران 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج نمونه دولتی تهران

اگر در کارنامه آزمون نمونه دولتی شما عبارت “ذخیره شده” درج شده‌ است ، باید منتظر اطلاعیه مدرسه باشید و در صورت وجود ظرفیت خالی در مدرسه ، از شما ثبت نام انجام خواهد شد. البته بستگی دارد که ذخیره چندم مدرسه باشید و اگر جزو ذخیره های اول تا سوم باشید ، شانس قبولی تان بیشتر است.

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران 1402 در چه تاریخی است؟

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 در اواخر تیرماه اعلام خواهد شد.

  • نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان تهران در کدام سامانه اعلام خواهد شد؟

برای دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی باید به سایت مای مدیو مراجعه نمایید.

  • چگونه می توانیم به نتایج آزمون نمونه دولتی اعتراض کنیم؟

در صورت معترض بودن‌ به نتایج آزمون نمونه دولتی باید از طریق سایت مای مدیو اقدام نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم از آزمون های پرمتقاضی در سطح مدارس است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر