از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 1403 📞 معرفی سایت و راهنمای دریافت نتایج تیزهوشان نهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم

دانش آموزان کلاس نهمی که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، باید منتظر اعلام نتایج باشند و در صورتی که قبول شده‌ باشند در صورت تمایل می بایست برای ثبت نام حضوری در مدرسه اقدام کنند. نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سایت سازمان سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام می شود و دریافت نتایج هم به صورت اینترنتی می باشد. برای مشاهده نتایج تیزهوشان نهم به دهم نیاز به اطلاعاتی همچون کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام می باشد که رمز را می توان از مدیر مدرسه دریافت کرد. در ادامه این مطلب ضمن معرفی سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 1403 ، می خواهیم نحوه دریافت نتایج را هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

ما دانش آموزان عزیز میتوانید سوالات خود را در خصوص اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 1403

آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر ساله برای دانش آموزان کلاس نهمی برگزار می شود و شرط اولیه شرکت در این آزمون ، دارا بودن حداقل معدل نهم در پایه هشتم متوسطه اول است. دانش آموزان واجد شرایط که ثبت نام این آزمون را در موعد مقرر انجام داده‌ اند و در جلسه آزمون هم حضور داشته اند ، برای آنکه متوجه شوند جزو قبول شدگان هستند یا خیر ، می بایست منتظر اعلام نتایج باشد و بر اساس کارنامه منتشر شده‌ ، از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند.

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی اعلام می شود و شما برای دریافت کارنامه خود نیازی نیست که به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنید. آدرس سایت اعلام نتایج همان سایت ثبت نام به نشانی my.medu.ir می باشد و سایت های دیگر غیررسمی هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت سمپاد اصفهان - ورود به سایت سمپاد اصفهان و راهنمای استفاده

نحوه دریافت نتایج تیزهوشان نهم به دهم 1403

نحوه دریافت نتایج تیزهوشان آزمون نهم به دهم 1403 از سایت my.medu.ir بدین صورت است که دانش آموز باید کد ملی خود و همچنین شماره شناسنامه خود را درج کند همچنین دانش آموزان اتباع می بایست تاریخ تولد خود را ارائه دهند تا بتوانند وارد پنل کاربری شان شوند. پس از ورود به پنل کاربری ، کارنامه قابل دریافت خواهد بود.

نتایج ازمون تیزهوشان دهم

مرتبط بخوانید : شرایط ورود به رشته تجربی در مدارس تیزهوشان

نتیجه های متفاوت آزمون تیزهوشان نهم به دهم

پس از مراجعه به سامانه اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم و دریافت نتیجه آزمون خود ممکن است در یکی از دسته های زیر قرار بگیرید :

  • جزو پذیرفته‌ ‌شدگان مدرسه یا مدرسه های انتخابی خود باشید که در این صورت در بخش “وضعیت پذیرش در استعداد درخشان” نام مدرسه قبول شده‌ شما درج می شود.
  • جزو پذیرفته‌ ‌شدگان مدرسه یا مدرسه های انتخابی خود نیستید که نام هیچ مدرسه ای در بخش “وضعیت پذیرش در استعداد درخشان” کارنامه شما درج نمی شود.
  • جزو دانش آموزان ذخیره هستید که در این صورت باید منتظر اطلاعیه های سازمان باشید.

البته برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم معمولا فهرست ذخیره اعلام نمی شود و اکثر پذیرفته‌ ‌شدگان این مدرسه برای ثبت نام قطعی اقدام می کنند. به همین دلیل ظرفیت مدرسه خالی نمی شود که از دانش آموزان ذخیره برای تکمیل ظرفیت استفاده شود.

سایت اعتراض به اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم

سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم

اگر بعد از مشاهده نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خود متقاضی اعتراض به نتایج باشید ، این شرایط برای شما فراهم است که از طریق سایت درخواست خود را ثبت نمایید. اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سایت my.medu.ir انجام می گیرد و فقط درخواست هایی بررسی می شوند که با دلایل منطقی و قابل بررسی ثبت شده‌ اند. پس شما برای ثبت کردن درخواست اعتراض به نتیجه آزمون خود باید دلیل قابل قبول داشته باشید مثلا در محاسبه درصد دروس یا تراز آزمون شما اشتباهی رخ داده‌ است که نیاز به محاسبه مجدد دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  آموزش ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم 1403 📞 مرحله به مرحله آموزش ثبت نام آزمون سنجش هوش

مشکل در ورود به سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم

سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم ممکن است به دلیل شلوغی از دسترس خارج شود و یا دریافت نتایج از سایت با سختی انجام گیرد. این مشکلات به این دلیل پیش می آید که در چند ساعت اول اعلام نتایج ، تعداد بسیاری از دانش آموزان از کل کشور وارد سایت می شوند و به دلیل شلوغی سایت ، وارد شدن در آن و دریافت نتایح غیر ممکن می شود.

برای رفع مشکل سامانه اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم توصیه می شود که در ساعات پایانی شب یا ساعات ابتدایی روز که سامانه خلوت تر است ، نتیجه خود را دریافت نمایید.

مرتبط بخوانید : نتایج اعتراض تیزهوشان

سوالات شما

  • آیا برای دریافت نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید به مدرسه مراجعه کنیم ؟

خیر ، نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی است.

  • سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم کدام سامانه است ؟

آدرس سامانه اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم به نشانی my.medu.ir می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر