از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام آزمون تیزهوشان کرمان 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام آزمون تیزهوشان کرمان

 

آزمون تیزهوشان هرساله در پایه های نهم به دهم و ششم به هفتم برگزار می شود تا دانش آموزان علاقه مند به ورود به مدارس استعداد درخشان از طریق این آزمون ها بتوانند وارد مدارس استعداد درخشان شوند. این امکان برای دانش آموزان استان کرمان نیز مهیاست و دانش آموزان پایه های ششم و نهم در صورت داشتن شرایط می توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت کسب نمره قبولی وارد مدارس استعداد درخشان شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم شرایط و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان کرمان 1403 را برای کسانی که تمایل به شرکت در این آزمون دارند شرح دهیم. همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز استان کرمان میتوانید ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان  را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون تیزهوشان کرمان نهم به دهم 1403

آزمون تیزهوشان نهم به دهم کرمان مانند تمام استان ها همه ساله برگزار می شود و دانش آموزان برتر مدارس مختلف می توانند شانس خود را برای ورود به این مدارس امتحان کنند تا در صورت موفقیت و کسب نمره قبولی در آزمون برای تحصیل در دوره متوسطه دوم وارد مدارس استعداد درخشان شوند.

مرتبط بخوانید : ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان و اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان کرمان نهم به دهم 1403

برای ثبت نام در آزمون تيزهوشان نهم به دهم متقاضیان باید در مهلت زمانی تعیین شده توسط سازمان اقدام به نام نویسی کند. این زمان توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تعیین می شود که سال گذشته از 11 فرورین لغایت 25 فروردین بود. امسال نیز پیش بینی می شود مهلت ثبت نام آزمون نهم به دهم کرمان از هفته دوم فروردین آغاز شود و حدود دو هفته به طول بیانجامد.

احتمالا این را هم بپسندید  بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان ششم 📞 معرفی 5 کتاب برتر

سایت ثبت نام آزمون تيزهوشان کرمان نهم به دهم 1403

متقضیان حضور در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 بایستی به سامانه my.medu.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند. برای آشنایی با چگونگی ثبت نام در آزمون تیزهوشان کرمان نهم به دهم دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت my.medu.ir و با طی مراحل و پرداخت کردن هزینه تعیین شده، ثبت نام خود را نهایی کنید.

شرایط ثبت نام آزمون تيزهوشان کرمان نهم به دهم 1403

برای شرکت در آزمون تيزهوشان کرمان نهم به دهم متقاضی باید دارای شرایطی باشد. اول اینکه متقاضی باید مشغول به تحصیل در پایه نهم باشد تا بتواند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کند. دوم اینکه دانش آموز باید در پایه هشتم معدل بالای 19 کسب کرده باشد. در صورتی که متقاضی دارای این دو شرط باشد مشکلی در ثبت نام و شرکت در آزمون تيزهوشان نهم به دهم نخواهد داشت.

مرتبط بخوانید : ثبت نام مدارس فرهنگ – تهران ، اصفهان و کرمان

ثبت نام آزمون تیزهوشان کرمان ششم به هفتم 1403

برای اینکه دانش آموزان بتوانند دوره متوسطه اول را در مدارس استعداد درخشان تحصیل کنند ملزم به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هستند که با نام آزمون سنجش هوش رایج شده‌ است. متقاضیان میتوانند با موفقیت در این آزمون پایه هفتم را در مدارس استعداد درخشان آغاز کنند.

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان کرمان ششم به هفتم 1403

برای ثبت نام در آزمون تيزهوشان کرمان متقاضیان باید در زمان مقرر شده‌ توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اقدام کنند. این زمان سال گذشته از 11 تا 25 فروردین تعیین شده‌ بود و احتمالا زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 از اواسط فروردین آغاز شود و تا اواخر فروردین ادامه پیدا کند.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج تیزهوشان اردبیل 1403 📞 نتایج تیزهوشان اردبیل ششم و نهم

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان کرمان ششم به هفتم 1403

متقاضیان شرکت در آزمون تيزهوشان کرمان ششم به هفتم 1403 مانند سایر استان ها باید به سامانه my.medu.ir مراجعه کرده و دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود کنند و در صورت داشتن شرایط متناسب با توضیحات ذکر شده‌ در دفترچه اقدام به بارگذاری مدارک خواسته شده‌ و در نهایت پرداخت هزینه و ثبت نام نهایی کنند.

مرتبط بخوانید : ظرفیت مدارس تیزهوشان کرمان

شرایط ثبت نام آزمون تيزهوشان کرمان ششم به هفتم 1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان کرمان

دانش آموزانی که تمایل دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کنند باید شرایطی را دارا باشند. این دانش آموزان باید مشغول به تحصیل در پایه ششم باشند و همچنین در تمامی دروس پایه پنجم و ششم نمره توصیفی خیلی خوب کسب کرده باشند. لازم به ذکر است اگر دانش آموز دارای یک نمره خوب باشد اما مابقی نمراتش خیلی خوب باشد مشکلی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نخواهد داشت.

سوالات متداول

  • چگونه در آزمون تیزهوشان نهم به دهم کرمان 1403 ثبت نام کنیم ؟

متقضیان حضور در آزمون تیزهوشان نهم به دهم کرمان 1403 بایستی به سامانه my.medu.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

  • آزمون تیزهوشان کرمان برای چه پایه هایی برگزار می شود ؟

این آزمون هرساله در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در سراسر کشور برگزار می شود.

  • برای ثبت نام در آزمون تيزهوشان نهم به دهم کرمان چه شرایطی لازم است ؟

اول اینکه متقاضی باید مشغول به تحصیل در پایه نهم باشد تا بتواند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کند. دوم اینکه دانش آموز باید در پایه هشتم معدل بالای 19 کسب کرده باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر