از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره انتخاب رشته ارشد روانشناسی 📞 مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره انتخاب رشته ارشد روانشناسی

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد فرا رسیده است و داوطلبان می خواهند با توجه به کارنامه اولیه خود برای انتخاب رشته اقدام نمایند. در فرایند انتخاب رشته باید به موارد مهمی توجه شود مانند گرایش های رشته ، ظرفیت های پذیرش ، شهریه دانشگاه ها و … از این رو بهتر است داوطلبان از یک مشاور کمک بگیرند تا انتخاب رشته را به درستی انجام دهند. در این مطلب می خواهیم مشاوره انتخاب رشته ارشد روانشناسی را ارائه کنیم. اگر شما هم در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی شرکت کرده اید و هم اکنون می خواهید انتخاب رشته کنید ، لطفا با ما در ادامه همراه باشید.

شما عزیزان می توانید با دریافت مشاوره تلفنی تخصصی از مشاوران مجرب ما در پاسخ با ما ، سوالات خود را درباره رتبه قبولی رشته ها ، بازار کار رشته ها ، شرایط ورود به دانشگاه های مصاحبه دار و … از مشاوران ما بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مشاوره انتخاب رشته ارشد روانشناسی

گروه علوم انسانی در آزمون کارشناسی ارشد رشته های مختلفی را شامل می شود و یکی از پرمتقاضی ترین رشته های این گروه ، رشته روانشناسی می باشد. داوطلبان می توانند در آزمون مجموعه روانشناسی شرکت کنند و یا اینکه فقط در آزمون یکی از گرایش های روانشناسی شرکت نمایند. مدتی پس از شرکت در آزمون ، نتایج آن اعلام خواهد شد و داوطلبان برای انتخاب رشته آماده می شوند.

مرحله انتخاب رشته ، فرایند حساس و تعیین کننده ای است و داوطلب اگر آگاهی کاملی از موارد موثر بر انتخاب رشته نداشته باشد ، شانس قبولی خود را در رشته محل های مورد علاقه از دست خواهد داد. مهم ترین عوامل موثر بر انتخاب رشته ارشد روانشناسی به شرح زیر هستند :

شناخت گرایش ها

اگر در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه روانشناسی شرکت کرده اید ، باید درباره گرایش های این رشته به اندازه کافی تحقیق کنید. از ظرفیت پذیرش هر یک از گرایش ها در دانشگاه های مختلف اطلاع یابید ، درباره بازار کار گرایش ها تحقیق کنید ، اگر می خواهید مهاجرت تحصیلی داشته باشید باید بررسی کنید که شرایط مهاجرت در کدام گرایش روانشناسی بهتر است و …

  • روانشناسی بالینی
  • روانشناسی عمومی
  • سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)
  • روانشناسی صنعتی و سازمانی
  • روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
  • روانشناسی اسلامی
  • روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
  • روانشناسی تربیتی
  • روانشناسی اجتماعی
  • علوم شناختی
  • روانشناسی شخصیت
احتمالا این را هم بپسندید  فرق رشته مشاوره با روانشناسی - رشته روانشناسی بهتر است یا مشاوره

تحقیق درباره شهریه دانشگاه ها

شما در صورت انتخاب رشته در دانشگاه های شهریه پرداز همچون دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور و … باید از میزان شهریه در این دانشگاه ها اطلاع داشته باشید. تنها تحصیل در دانشگاه روزانه رایگان است و اگر در سایر دانشگاه ها قبول شوید ، باید شهریه را به ازای هر ترم تحصیل پرداخت نمایید. در میان دانشگاه های شهریه پرداز ارائه دهنده رشته روانشناسی ، مناسب ترین هزینه تحصیل را دانشگاه پیام نور دارد.

بررسی دقیق کارنامه اولیه

لازمه انتخاب رشته اصولی ، بررسی دقیق و تحلیل کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد است و باید از تمام اطلاعات درج شده بر روی کارنامه اطلاعات داشته باشید. در صورت شرکت در آزمون مجموعه روانشناسی ، برای هر یک از گرایش ها ، یک رتبه اعلام خواهد شد که شما در زمان انتخاب هر گرایش باید به رتبه اکتسابی در آن گرایش توجه داشته باشید.

تحقیق درباره بازار کار رشته ها

هر یک از گرایش های کارشناسی ارشد روانشناسی ، بازار کار و شرایط شغلی متفاوتی دارند و شما باید پیش از انتخاب رشته ، با موقعیت شغلی گرایش های مختلف روانشناسی آشنا شوید. می توانید برای مشاوره شدن در زمینه بازار کار روانشناسی ، با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

بررسی دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد

حتما پیش از شروع فرایند انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ، دفترچه راهنما را مطالعه کنید. دفترچه انتخاب رشته برای دانشگاه های سراسری و آزاد منتشر می شود و شامل دو دفترچه مجزاست. شما با مطالعه دفترچه از موارد مهمی اطلاع خواهید یافت مانند ظرفیت پذیرش گرایش های مختلف ، دانشگاه های ارائه دهنده رشته محل مورد تقاضای شما ، نحوه انتخاب رشته اینترنتی و …

مرتبط بخوانید : کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بدون کنکور 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته ارشد روانشناسی

مشاوره انتخاب رشته ارشد روانشناسی

برای بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته ارشد روانشناسی به صورت تلفنی ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید. مشاوران این مجموعه تحصیلی ، سابقه فعالیت بالایی در امر انتخاب رشته کنکور ارشد دارند و می توانند بهترین راهنما برای شما باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته ارشد برق 📞 مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد برق

شما می توانید در موارد زیر ، از تجربیات و دانش مشاوران بهره مند شوید :

  • بازار کار رشته ها و گرایش های مختلف روانشناسی
  • جدیدترین شهریه روانشناسی در دانشگاه های مختلف
  • نحوه شرکت در مصاحبه دانشگاه های نیمه متمرکز
  • شرایط و نحوه اپلای در رشته روانشناسی
  • اطلاع از نحوه تاثیرگذاری سهمیه ها بر انتخاب رشته
  • تحلیل دقیق کارنامه
  • اطلاع از رتبه قبولی رشته محل های مختلف
  • و…

لطفا برای ارتباط با مشاوران و دریافت مشاوره تحصصی انتخاب رشته ارشد ، با شماره موجود در این صفحه تماس حاصل بفرمایید. همچنین اگر تمایل داشته باشید ، مشاوران می توانند فرم انتخاب رشته شما را نیز تکمیل کنند.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی

سوالات متداول

  • انتخاب رشته ارشد روانشناسی در کدام دانشگاه ها انجام می شود؟

رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد توسط دانشگاه های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، آزاد و … ارائه می شود.

  • آیا در زمان انتخاب رشته ارشد روانشناسی می توانیم تمام گرایش ها را انتخاب کنیم؟

اگر در مجموعه امتحانی روانشناسی شرکت کرده باشید ، می توانید تمام گرایش های این رشته را در فرم خود انتخاب نمایید.

  • چگونه از خدمات مشاوره انتخاب رشته ارشد روانشناسی استفاده کنیم؟

خدمات مشاوره انتخاب رشته ارشد روانشناسی توسط مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ارائه می شود. می توانید برای استفاده از این خدمات به شیوه تلفنی با مشاوران ارتباط برقرار نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مشاوره انتخاب رشته ارشد مدیریت

مشاوره انتخاب رشته ارشد مدیریت 📞 مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت

مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد ، رشته ها و گرایش های بسیاری دارد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر