از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی – لیست کامل دانشگاه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی

 

رشته روانشناسی یکی از رشته های محبوب انسانی است که در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور ارائه می گردد. این رشته در دانشگاه آزاد فقط در مقطع کارشناسی پیوسته موجود است و شما با ثبت نام این رشته باید 4 سال تحصیل کنید و در انتها مدرک لیسانس بگیرید. در این مطلب می خواهیم دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی را معرفی کنیم. همچنین شرایط قبولی در این دانشگاه ها نیز توضیح داده خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

لیست دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی

رشته روانشناسی به نسبت سایر رشته های انسانی همچون حسابداری و مدیریت ، ظرفیت پذیرش کمتری در دانشگاه آزاد دارد و تعداد کمتری از واحد های دانشگاه آزاد این رشته را ارائه می نمایند. در آخرین دوره ثبت نام ، واحد های دانشگاهی زیر در تهران دارای رشته روانشناسی بودند.

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس
  • دانشگاه آزاد اسلامی مرکز صباشهر
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرري
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین

مرتبط بخوانید : رشته روانشناسی بدون کنکور – راهنمای قبولی در رشته روانشناسی بدون کنکور

شرایط قبولی در دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی

برای قبولی در دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی باید دارای شرایطی باشید و با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش محدود است و تعداد کمی از واحد های دانشگاه آزاد این رشته را ارائه می دهند ، شما برای قبولی باید تمام شرایط را داشته باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد 1402 📞 زمان انتشار و نحوه دریافت نتایج بدون آزمون آزاد

همانطور که بالاتر نیز ذکر شد ، رشته روانشناسی دانشگاه تهران فقط در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می گردد یعنی 4 سال طول دوره تحصیل دارد و به دریافت مدرک کارشناسی منتهی می شود. برای ثبت نام این مقطع نیاز به یکی از مدارک تحصیلی زیر می باشد :

  • دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • دیپلم نظام قدیم + پیش دانشگاهی
  • دیپلم نظام جدید دوازدهم
  • کاردانی

با داشتن هر یک از مدارک تحصیلی فوق ، می توانید ثبت نام رشته روانشناسی را در دانشگاه آزاد انجام دهید و اگر از رشته های فنی حرفه ای و کاردانش فارغ التحصیل شده اید ، به شرطی می توانید وارد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد شوید که یا دیپلم شما نظام جدید باشد و یا اگر دیپلم نظام قدیم دارید ، مدرک پیش دانشگاهی نیز ارائه نمایید.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه آزاد رشته روانشناسی

در دانشگاه آزاد شرایط برای تغییر رشته نیز مهیاست و فرقی نمی کند که مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی خود را در چه رشته ای گرفته باشید و می توانید وارد رشته روانشناسی شوید ولی به دلیل آنکه این رشته در گروه علوم انسانی قرار دارد ، داوطلبان دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی انسانی در اولویت قبولی هستند.

همچنین دانشگاه آزاد برای پذیرش در رشته های بدون کنکور خود شرط معدل قرار نداده است و شما با هر معدلی امکان ثبت نام دارید ولی با توجه به اینکه ظرفیت ها محدود است ، مسلما داوطلبان دارای معدل بالاتر در اولویت قرار می گیرند.

شهریه رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد

برای تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه آزاد باید شهریه پرداخت کنید که تشکیل شده از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر است. شهریه رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد از شهریه سایر دانشگاه هایی که این رشته را ارائه می دهند بیشتر است و اگر برای شما مهم است تحصیل با هزینه پایین تری داشته باشید ، شاید انتخاب دانشگاه آزاد برای شما مناسب نباشد.

احتمالا این را هم بپسندید  پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد 📞 لینک پیگیری و راهنما

میزان شهریه دانشگاه آزاد در رشته روانشناسی 2/5 الی 3/5 میلیون تومان در هر ترم است و این میزان شهریه دو بار در سال از دانشجویان دریافت می گردد. سالانه نیز حدود 15 الی 20 درصد مبلغ شهریه افزایش می یابد و تعداد و نوع واحد هایی درسی که در هر ترم اخذ می کنید و همچنین سال ورود به دانشگاه باعث بیشتر یا کمتر شدن شهریه می شود.

مرتبط بخوانید : شهریه رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور 

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهرماه و بهمن ماه انجام می گیرد و اگر می خواهید نیمسال اول پذیرش شوید باید از اواخر مردادماه پیگیر ثبت نام باشید. همچنین اگر می خواهید در نیمسال دوم تحصیلی وارد دانشگاه شوید ، باید از دی ماه برای ثبت نام اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته روانشناسی از ریاضی

نحوه ثبت نام در اکثر نیمسال ها به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و در این سامانه دفترچه ای منتشر می گردد که از طریق این دفترچه می توانید رشته های ارائه شده را بررسی کنید.

سوالات متداول

  • دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی کدام دانشگاه ها هستند ؟

لیست کامل دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی را در این مطلب قرار دادیم.

  • شرایط قبولی در دانشگاه آزاد تهران در رشته روانشناسی به چه صورت است ؟

برای قبولی در دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی باید دارای مدرک تحصیلی مرتبط باشید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد 📞 فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد ، فرصتی مجدد برای داوطلبانی است که بنا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر